לא רק ל-Xbox – התערוכה של Microsoft ב-E3

הסיקור שלנו השנה לכנס ה-E3 של מייקרוסופט ו-Xbox מחולק לשני חלקים: המשחקים והמאפיינים האקסקלוסיביים המגיעים רק ל-Xbox One  ושאר המשחקים שהוצגו המגיעים גם למערכות אחרות, או בעלי מאפיין מיוחד רק ל-Xbox One (החלק אותו אתם קוראים כעת). אם עדיין לא קראתם את החלק הראשון של הכתבה (המשחקים המיוחדים ל-Xbox) לחצו כאן!

אז לאחר ההקדמה בואו נתחיל!

Fallout 4- מודים גם ב-Xbox?

למרות ש-Bethesda הציגו תערוכה משלהם בתחילת כנס E3, פיט היינס, במאי המשחק, עלה לבמה של Xbox והציג סרטון משחקיות חדש למשחק התפקידים הגדול של השנה:

בנוסף לסרטון המשחקיות, פיט היינס הודיע כי רק גרסת ה-Xbox One של Fallout 4 תגיע גם עם שני משחקי הסדרה הקודמים, Fallout: New Vegas ו-Fallout 3 בחינם! אבל זה לא כל מה שהיה לו להגיד, פיט היינס הודיע כי מודים (תוכנות וקבצים המשנים או מוסיפים דברים מסוימים למשחק) אשר יפותחו על גרסת המחשב של Fallout 4 יגיעו גם ל-Xbox One, כלומר, כל מוד שתוכלו להוריד למחשב שלכם יעבוד גם על ה-Xbox One שלכם.

Fallout 4 מגיע ב10 לנובמבר השנה.

Dark Souls III

הכרזה זאת אולי לא מלאה בתוכן כמו השאר, אך היא מרגשת לא פחות. From Software הכריזה בבמת התערוכה של Xbox, עם טריילר מפתיע, על הגעת משחק חדש בסדרת המשחקים המאתגרים ביותר של השנים האחרונות, Dark Souls III.

כעת לא ידוע על תאריך יציאה רשמי, אך המשחק צפוי להגיע בתחילת שנת 2016.

משחקי Tom Clancy

במהלך התערוכה קיבלנו הכרזה די מפתיעה לגבי משחקה החדש של Ubisoft המבוסס על ספריו של הכותב טום קלנסי: The Division מקבל בטא פתוחה אך ורק למשתמשי ה-Xbox One בדצמבר. בנוסף להכרזה הזו, בתערוכה הוצג סרטון משחקיות חדש של המשחק:

Tom Clancy's The Division מגיע ל-PS4, Xbox One, ולמחשב האישי ב8 למרץ 2016.

בנוסף להכרזה זו, קיבלנו הכרזה לעוד משחק המבוסס על ספריו של טום קלנסי, Rainbow Six Siege. בבמת התערוכה הכריזה Ubisoft כי גרסת ה-Xbox One של הסדרה תגיע עם שני משחקי Rainbow Six Vegas בהתאמה מיוחדת לדור הנוכחי של הקונסולות בחינם! ולאחר ההכרזה המדהימה, קיבלנו טריילר נוסף למשחק:

Rainbow Six Siege מגיע ל-Xbox One, PS4 ולמחשב האישי ב13 לאוקטובר השנה.

Gigantic

על Gigantic לא ידוע לנו הרבה, אך ידוע לנו מההכרזה בבמת התערוכה כי המשחק יגיע רק ל-Xbox One ולמערכת ההפעלה Windows 10 בחינם, ותהיה בטא פתוחה לכל המשתמשים באוגוסט. בנוסף לכך נחשף בתערוכה טריילר של המשחק, המראה את הסגנון המיוחד שלו:

משחקי האינדי של Xbox

למרות שכתבנו על כך בחלק הראשון של הסיקור שלנו, בתערוכה של Microsoft הוצגו גם לא מעט משחקים המגיעים גם למערכות אחרות מלבד ה-Xbox. בתערוכה הוצג סרטון קצר המראה עשרות משחקי אינדי המגיעים השנה ובשנה הבאה ל-Xbox One, בנוסף לכמה משחקים שקיבלו הכרזות בלעדיות בבמה של התערוכה:

Beyond Eyes: המשחק הזה הוא משחק המספר על חיה של נערה עיוורת, המפתחת את חושיה האחרים במטרה לעבור את הדרך המסוכנת שמולה.

Beyond Eyes מגיע למחשב האישי ול-Xbox One בקיץ של 2015.

Ion

Ion הוא משחק שלא ידוע לנו הרבה עליו, מהיוצר של משחק ההישרדות המפורסם DayZ, שמגיע למחשב האישי ובין היתר גם לשירות ה-Xbox Game Preview במצב של Early Access. לא ידוע כעת על תאריך יציאה.

Fable Legends

המשחק החדש בסדרת משחקי הפנטזיה Fables מגיע ובחינם בעונת החגים האמריקאית ל-Xbox One ולמחשב האישי, ו-Microsoft חשפה מעט פרטים מעניינים על המשחק, כמו גם טריילר חדש.

Microsoft חשפה כי המשחק יגיע עם שיתוף כולל לשתי הגרסאות, כלומר, כל דבר שתעשו, תרוויחו, תקנו או תעברו בכל אחת מהגרסאות של המשחק יעבור גם לגרסה השניה. למשל, אם תשחקו עם חבריכם ב-Xbox One ותרוויחו חפץ מיוחד אך לא היה לכם זמן להוסיף אותו לדמות שלכם, תוכלו לעשות זאת מיד כשתגיעו למחשב שלכם!

ה-HoloLens ו-Minecraft

בהפתעה גמורה הגיעה לתערוכה מנהלת השיווק של Mojang, שבין היתר אחראית למשחק היצירתי והמפורסם Minecraft, וביחד עם צוות השיווק של ה-HoloLens הסבירו לנו איך שני הדברים יעבדו ביחד. המשחק המלא של Minecraft יהיה זמין ישר על הקיר שלכם עם ה-HoloLens וניתן לשחק ביחד עם אנשים המשתמשים במכשירים אחרים, כמו טאבלטים.

אך זה לא הכל, ה-HoloLens גם יכולה לעצב על כל משטח (לדוגמה, שולחן) את העולם בו אתם משחקים ואת כל השחקנים המשחקים בו. דרך המבט המיוחד הזה על העולם תוכלו לראות את הכל מכל זווית, גם דברים הנמצאים מתחת לאדמה וגם בתוך מבנים מסוימים. תוכלו גם לעקוב אחרי שחקנים מסוימים, להתקרב אליהם, להתרחק, ואפילו לסמן בשביליהם נקודות מעניינות על המפה. אבל כדי להאמין, צריך לראות את הכל בפעולה:

ואלו הם כל המשחקים והמאפיינים המיוחדים של ה-Xbox One ושאר המערכות שהוצגו ב-E3! רוצים עוד? קפצו לכתבה שלנו על המשחקים המגיעים רק ל-Xbox ולעוד הפתעות נוספות!

ומה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות!

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה