בית / חדשות / Intel – מנהל חדש, קמפיין חדש ומוצר חדש !

Intel – מנהל חדש, קמפיין חדש ומוצר חדש !

בתקופה האחרונה קרו כל כך הרבה דברים מעניינים אצל Intel, החלטנו לאסוף כמה מהדברים המעניינים ביותר בכתבה אחת!

נתחיל מדבר קליל, מינוי מנהל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל

עד לפני כמה זמן כהן בתפקיד זה גדי זינגר ועשה עבודתו במשך של ארבע שנים, זינגר ימשיך בתפקידו כסגן נשיא של אינטל העולמית בקבוצת הארכיטקטורה.

רן סנדרוביץ'לתפקיד המנהל החדש מונה רן סנדרוביץ’ שהצטרף לאינטל עוד בשנת 2010 כאשר אינטל רכשה את טקסס אינסטרומנטס שפיתחה טכנולוגיות תקשורת בפס רחב על גבי תשתיות כבלים, סנדרוביץ’ הוא בוגר יחידה 8200, ומחזיק בתואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מהטכניון, תואר שני בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת תל אביב וכן Executive MBA בתוכנית קלוג-רקנאטי במרכז הבינתחומי בהרצליה.

 

עבודתו של סנדרוביץ’ תתמקד בעיקר בארבעה מוקדי פיתוח עיקריים: הגדול והעיקרי בחיפה – ועוד שלושה ביקום, ירושלים ופתח תקווה. קבוצות הפיתוח של אינטל מונות מעל לכ-5,000 איש. במרכזים אלה מפתחים את הדור הבא של מעבדי החברה, וכן שורה של טכנולוגיות מתקדמות בתחום הקישוריות, מחשוב תפיסתי, אינטרנט של הדברים, ביג דאטה, תוכנה, אפליקציות, מחשוב ענן ועוד.

על פי דבריו של סנדרוביץ’:

מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל הם עמוד תווך של חדשנות עבור אינטל העולמית, עם מורשת מפוארת של מוצרים ששינו את עולם המיחשוב החכם והמקושר פעם אחר פעם, למרכזי הפיתוח שלנו יכולות טכנולוגיות ועסקיות מדהימות לאורך ולרוחב עולם המחשוב והתקשורת, ואנו מחוייבים לפרוץ דרכים עבור הלקוחות, אינטל העולמית, והתעשייה בישראל.
לשם כך עלינו להיות טובים מתמיד, קרובים ללקוחות, ולמצוא שילובים מרתקים בין הקבוצות שלנו והתעשיה מסביבנו”.

מקסין פסברג, מנכ”לית אינטל ישראל, בירכה את סנדרוביץ וציינה:

אינטל בכלל, ומרכזי הפיתוח של החברה בפרט, עובדים בשנים האחרונות שינויים גדולים, כדי לפתח מוצרים חכמים יותר, ועולם מחובר יותר. מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל מחוייבים להמשיך ולפרוץ גבולות טכנולוגיים עבור אינטל, ולהוביל את התעשיה המקומית בהישגים ובחדשנות.

כמו כן גם אנחנו מברכים את רן סנדרוביץ’ על תפקידו החדש ומאחלים לו לחברה הצלחה רבה !

וכעת, נעבור לנושא הבא – PC Does What?! – אינטל, דל, HP, ולנובו בקמפיין פרסום ראשון מסוגו

ענקיות המחשוב חשפו מסע פרסום משותף שתפקידו להזמין צרכנים מכל העולם להנות ממגוון המחשבים החדשים הקיימים בשוק היום.
מסע הפרסום החל ב-19 באוקטובר בסין ובארה”ב והוא ימשך כשישה שבועות תחת הכותבת Pc Does What?!

תפקיד מסע הפרסום הוא לחשוף את האנשים לפיתוחים וחידושים, באמצעות מסע הפרסום החברות מקוות שאלו הנחשפים לפרסומים ישאלו את עצמם האם המחשב שברשותם כעת מספיק טוב כדי לבצע את המשימות אשר הם מציבים בפניו.
מסע הפרסום יתנהל כולו בטלוויזיה, אינטרנט וברשתות חברתיות וילווה בפרסומות בשפה המקומית.

אתם בטח שואלים למה כל החברות האלו?
ובכן, הדור השישי של מעבדי Intel Core, שרצים בצורה חלקה עם Windows 10 של Microsoft, כמובן שישב הייטב במארזים הדקים והחדשניים של דל, HP, ולנובו, זו הסיבה העקרית בגללה בחרו החברות לשתף פעולה בפעם הראשונה ולצאת למסע פרסום ייחודי.

מסע הפרסום כולל חמש פרסומות טלוויזיה שכל אחת מהן מדגישה מאפיין אחר של חדשנות המפתיע ומשמח את הלקוח. במקביל הוקם אתר אינטרנט PCdoeswhat.com שמשמש כעמוד הנחיתה של מסע הפרסום.

06_PCDW_WebcastEvent01

והינה כמה מהדברים שנאמרו:

סטיבן פאנד מנהל שיווק ראשי של אינטל:

אנשים קונים התקנים משולבים הכוללים את מערכת ההפעלה, מעבדים ומארזים. עם חדשנות משמעותית וחסרת תקדים בקטגוריית המחשבים האישיים, רק הגיוני שנספר את הסיפור יחדיו.

כריס קפוסלה, סגן נשיא בכיר ומנהל השיווק הראשי של מייקרוסופט:

עם Windows 10, המחשב האישי המודרני מציע עידן חדש של חדשנות, לכן ראוי השחקנים העיקריים בתעשייה ישלבו כוחות בקמפיין אחד שיגביר את המודעות לחומרה ולתוכנה החדשניות המניעות את השינוי.

קארן קווינטוס, סגנית נשיא בכירה ומנהלת השיווק הראשית של דל:

האפשרויות שמציעים המחשבים האישיים של ימינו הינן אינסופיות אך מיליוני אנשים עדיין משתמשים במערכות מיושנות, צרכנים ועסקים כאחד יכולים ליהנות מהיתרונות והמאפיינים שבאים כסטנדרט בהתקנים החדשים. זה הזמן להיווכח מה אתם מפסידים.

אנטוניו לוצ’יו, מנהל שיווק ראשי של HP:

המחשבים האישיים של ימינו מציעים מארזים ומאפיינים היוצרים מחדש את ההבטחה של המחשוב האישי ומפיחים חיים בחוויות חדשות, HP נרגשת לספר את סיפורו של המחשוב האישי באופן המעודד אותנו לדמיין מה עוד ניתן להשיג.

דייוויד רומן, מנהל שיווק ראשי של לנובו:

יחדיו השגנו חידושים רבים ששינו באופן מעמיק את חוויות היום יום של בני אדם, אנחנו מדברים על מהפכה, לא על אבולוציה. מהפכה בהיקף המחייב חינוך של השוק ויצירת התרגשות. במיוחד בארה”ב ובסין, שהם שוקי ה-PC המובילים בעולם, אנו מאמינים שהצרכנים ירצו לדעת מה המחשבים האישיים החדשים מסוגלים לעשות.

מוזמנים לצפות בחמשת הפרסומות שפרסמו Intel במסע הפרסום – בערוץ היוטיוב שלהם.

לסיום, השארנו את הטוב לסוף, פיתוח חדש שכולו עבור המייקרים בשבנינו:

אינטל וארדואינו מציגות פלטפורמת חומרה חדשה המצוידת בשבב הקטנטן והמתקדם Intel Curie.
Genuino 101 הוא לוח הפיתוח הראשון הזמין בשוק שמבוסס על מודול Intel Curie – המעבד הזעיר ובעל צריכת החשמל הנמוכה שאינטל השיקה ב-CES 2015, הלוח קל לשימוש, לא יקר ואידיאלי לסביבות לימוד, מייקרים ומפתחים, כמו כן מחירו עומד על 30 דולר.

הפיתוח החדש מיועד אפילו לחובבים עם רקע טכנולוגי מועט, Genuino 101 מאפשר לכל אחד עם קצת ידע לחלום ואף להצליח.
הערכה היא “עשה זאת בעצמך”, ומבוססת על Arduino, שהיא סביבת פיתוח פופלרית בקוד פתוח.
מלבד השבב הקטנטן Intel Curie בחבילה יכללו גם מד-תאוצה, גיירוסקופ וקישוריות Bluetooth Smart, המאפשרים פיתוח התקנים חכמים ומחוברים כמו רובוטים, כלי טיס, התקנים מחוברים שונים וגאדג’טים מתוחכמים.

Arduino הושקה ב-2006 במטרה לפשט את תהליך הבנייה של אבות-טיפוס אלקטרוניים. Genuino הוא מותג האח של ארודאינו, שנוצר על-ידי מייסדי הפלטפורמה – מסימו בנזי, דייוויד קוורטייל, טום אייגו ודייוויד מליס.

הינה דבריו של ג’וש וולדן, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של קבוצת הטכנולוגיה החדשה של אינטל:

שיתוף הפעולה עם Arduino מאפשר לנו לצייד את דור המייקרים החדש בעוצמה של אינטל, המאפיינים המתקדמים של מודול Intel Curie, הכלולים בלוח Genuino 101, יאפשרו ללומדים צעירים ומפתחים להפיח חיים ביצירות ייחודיות, חכמות ומחוברות.

וכמו כן אמר מסימו בנזי, ממייסדי ומנכ”ל Arduino:

עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם אינטל על פיתוח הלוח הזה וכעת אנו מרחיבים את תוכניות הלימודים שלנו כך שיכללו את הקישוריות והמאפיינים מתקדמים שלהם מצפים התלמידים המפתחים של ימינו, באמצעות העבודה שלנו עם אינטל, אנו יכולים להגיע לקהילה עולמית של מייקרים מתחילים ותלמידים עם מבוא מקיף למחושב פיזי וכעת גם להציע להם פתרון טכנולוגי מתקדם וחזק יותר שיסייע להם להוציא את הפועל את החזון היצירתי שלהם.

כמה עולה ואיך קונים?

Genuino 101 יהיה זמין ברבעון הראשון של 2016 במחיר מומלץ של 30 דולר (כ-27 אירו). הלוח יימכר תחת שם המותג Arduino 101 בארה”ב ו-Genuino 101 מחוץ לארה”ב. הוא יהיה זמין לרכישה באמצעות מפיצי קטלוגים המוכרים מוצרים אחרים של אינטל למייקרים וחדשנים, כגון Amazon Electronics, Conrad Electronic, Farnell Element 14, Microcenter, Mouser, RadioShack, RS Components, ו-SparkFun.

אלו היה כמה עדכונים וחשובים שהגיעו ישירות מ-Intel, לכן תודה רבה להם על המידע והתמונות, ואם לא שמעתם אינטל עובדת על מוצר חדש בשיתוף עם חברה נוסף, אך פרטים על זה תקבלו בכתבה הבא !

אודות כפיר אבוטבול

כפיר אבוטבול, בן 24. הנדסאי אלקטרוניקה, טכנאי מחשבים, וכרגע חייל :) מחשבים ומשחקי מחשב הם כל חיי, תמיד שמח לעזור. קבלת פניות במייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *