בית / חדשות / Sean Murray על למה אי אפשר לראות שחקנים אחרים ב-No Man's Sky

Sean Murray על למה אי אפשר לראות שחקנים אחרים ב-No Man's Sky

על No Man's Sky, משחק האינדי שכבש בסערה את כל לבבות שחקני ה-PlayStation 4 (ועוד מעט גם שחקני המחשב האישי), צוין רבות שהמשחק הוא לא משחק רב משתתפים, מפי הבמאי Sean Murray. הבמאי גם ציין שהשחקנים כן יוכלו לפגוש אחד את השני, אך הסיכוי קלוש.

השבוע, כמה אנשים ניסו לשבור את הסטטיסטיקה- המשתמשים TheSadCactis ן-Psytokat ב-Twitch ניסו לפגוש אחד את השני באותו מיקום ב-No Man's Sky. שניהם דיווחו על המעשה (בעדכונים פעילים ב-Reddit) אך לא יכלו לראות אחד את השני.

ההסבר הפשוט לכך הוא שהם כנראה פשוט לא היו באותו השרת, בעיקר בגלל שאחד מהם לא היה מחובר ל-PSN וחווה נפילות רבות במשחק. כמו-כן, יש המון משתמשים אפילו שעה לאחר יציאת המשחק, כאשר Murray פרסם ב-Twitter שמיליון גילויים חדשים נעשו בשרתי המשחק שעה קלה לאחר יציאתו, כמו גם פרסום (בצחוק כמובן) בו הוא מבקש מהשחקנים להחליט מי מהם צריך לעזוב לכמה זמן, כדי להוריד מעומס השרתים.

אבל הבמאי לא שתק שם, והגיב לגבי המקרה בו שני השחקנים שלנו לא הצליחו לראות אחד את השני: "שני שחקנים שמצאו אחד את השני בשידור חי ביום הראשון- זה פיצץ לי את המוח. אנחנו הוספנו מאפיין 'סרוק למציאת שחקנים אחרים' ב-Galactic Map כדי לעודד את המקרה הזה. רצינו שזה יקרה- אבל ביום הראשון? אנחנו רוצים שאנשים ידעו שהם ביקום משותף. הוספנו מאפייני רשת, וכמה Easter Eggs כדי ליצור רגעים מגניבים," כתב Murray ב-Twitter.

"אנחנו מקווים לראות את זה קורה… אבל יותר מידי מכם משחקים כרגע. יותר ממה שיכולנו לצפות. זוהי עדות לכמה מדהימים מתכנתי הרשת שלנו ש-Discoveries עובדים בכלל."

No Man's Sky Sean Murray

כמות העולמות שאנשים גילו מדהימה, אבל בהחלט אפשר לראות את העומס על השרתים בדבריו של Murray, שאפילו דיבר לאחרונה עם Inverse לגבי איך הם יצרו את העולמות האלו בכך שאמר "זה לא הרבה קסם, זאת רק כימיה פשוטה."

"הזווית של קרינת השמש והחוזק שלה קובעים איזה סוגי מינרלים נוצרו על האדמה. טבעית משאבים שונים משפיעים על סוגי הפרחים והעצים שגדלים בסביבה המסוימת. כל עלה של כל עץ מכיל מגוון של כתמים. באנגליה או בגרמניה, הכלורופיל מאוד דומיננטי, וזה למה רוב העלים ירוקים. בארצות אחרות הם יותר צהובים, ופריחת הדובדבן היפני אדמדם, זה כזה קל."

no-mans-sky-red-world-structures-and-aliens-Sean-Murray

הוא המשיך וסיפר בראיון על האתגר ביצירת החיים התבוניים על כל כוכב. "החלק הקשה יותר הוא החיות. המנוע בודק פרמטרים בסיסיים, שואל את עצמו איזו סוג של חיה תאהב את הסביבה שלה, ובוחר בין מגוון של סוגים. חיות מאוד שכיחות מחוברות יחד- כאילו יש להן את הגוף של אריה, אבל עם ראש של קרנף ורגליים של צבי."

"אנחנו המצאנו מערכת שאוטומטית מאזנת את המשקל ומסדרת את השלד. אז היינו צריכים לנסות הרבה, כדי לקבל את השלדים נכון, בגלל שחיה עם גוף קטן לא יכולה להחזיק בראש ענק, מפני שהיא תיפול כל הזמן."

מה אתם חושבים על מה ש-Murray אמר? האם הצלחתם למצוא מישהו אחר כבר ב-No Man's Sky? ספרו לנו בתגובות.

אודות לידור כלפון

העורך הראשי, בן 18 מיבנה. משתדל לשחק בהכל ולהתעדכן בהכל, ובעיקר במה ש-PCMR ו-Nintendo.

השאר תגובה