בית / חדשות / Resident Evil 7 – שינויים וחידושים מאז E3
Resident Evil 7

Resident Evil 7 – שינויים וחידושים מאז E3

הרבה מים עברו השנה מתחת לגשר, והרבה גולשים הציגו את טענותיהם למשחק Resident Evil 7 מוקדם יותר השנה. בראיון שפורסם לפני יומיים, נראה כי Capcom מודעים לתלונות הקהל, ומספרים על משחקיות שונה ממה שהוצג בדמו, ושינויים במכניקת ה-VR.

מי ששיחק בדמו של המשחק החדש בסדרת האימה הוותיקה Resident Evil 7, או לכל הפחות צפה בטריילר, הבחין במשהו שונה במשחק הנוכחי: היעדר מוחלט של כלי נשק או של כל אמצעי לחימה שהוא. למראית עין, המשחק ביצע פניית פרסה חדה מאוד, ומזכיר משחקי הישרדות דוגמת Amnesia, במקום ירי בלתי פוסק כמו שהיה במשחקים קודמים. גם בטריילר החדש (שהוא למעשה דמו ששוחק בדלתיים סגורות) לא היה בטריילר ולא בדמו איזושהי מערכת קרב, והדמות בילתה את זמנה בעיקר בחקר הסביבה ובהתחבאות מכל מיני פורענויות.

מסתבר שאי שם באולפנים, מישהו שמע והפנים את תלונות הציבור, ובראיון שנערך בין האתר METRO למפיק המשחק Masachika Kawata, טוען המפיק שכן תהיה מערכת קרב במשחק, בניגוד להשערות.

כך טוען המפיק של החברה: "קרב הוא בהחלט נושא מאוד חשוב ב-Resident Evil, אנחנו בסך הכל מראים כל פעם קצת. "Beginning hour" נועד רק להציג את האווירה ואת חקר הסביבה, ובטריילר החדש ניתן לראות קצת מאלמנט ההפחדה […] אז אנחנו מתקדמים צעד אחר צעד. ישנם אנשים שקיבלו את הרושם שלא יהיה קרב במשחק, עקב התכנים שהראינו עד עכשיו, אבל הקרב בהחלט קיים. הגיבור הוא לא אחד מהגיבורים חולי ההדק כפי שהיו במשחקים האחרונים [בסדרה]. זה אדם נורמלי מאוד. בחור רגיל שהגיע למצב קיצוני ומבקש לשרוד. […] אנחנו יודעים מה אנשים רוצים מ-Resident Evil: זה חקר הסביבה, פתירת פזלים, ניהול משאבים מוגבלים וקרב בתרחישי אימה".

Resident-Evil-Biohazard-Demo-1
יהיה גם קרב. Resident Evil 7.

עוד נאמר בראיון כי מערכת ה-VR השתפרה ושונתה מאז הטריילר שהוצג בתערוכת E3. מפיק המשחק מתעקש על כך שהחברה הפנימה את תלונות השחקנים גם במערכת המציאות המדומה.

"למדנו הרבה מההצגה שלנו ב-E3 לגבי התוכן ב-VR", טוען Kawata. "ולמעשה הדמו שאנחנו מציגים כעת הוא גרסה משופרת. הוא לא אותו הדבר כמו ב-E3. למדנו דרך חוויות מסוג זה אילו תיקונים ושינויים אנו צריכים לבצע על מנת שזה [המשחק] יהיה נוח ככל האפשר, לאנשים רבים ככל האפשר […] אבל ביצענו שיפורים רבים כמו מהירות ההליכה, הגבלת המצלמה כאשר מסתובבים והוספת זוויות ביניים, ובכללי סביבה הרבה יותר חלקה […] כל השינויים הללו שביצענו, לדעתי, מעניקה תחושה הרבה יותר נוחה למשחק".

טוב לראות שהחברה קשובה לטענות לקוחותיה, ופועלת לשפר אותן. נראה ש-Capcom בדרך להעלות את ז'אנר משחקי האימה שלב אחד למעלה.

המשחק צפוי לצאת בינואר 2017 ל-Xbox One, ל-PS4 ולמחשב האישי.

אודות נתי סדגי

נתי, בן 23 מאשקלון, סטודנט להוראת לשון והיסטוריה. אוהב טיולים ארוכים לאורך החוף (לא באמת), להתאמן (קרוספיט, בהתאם לטרנד העכשווי), וכמובן גיימינג על צורותיו. 'סאקר' של red hot chilli peppers אבל זה כבר סיפור אחר. אם הייתי חיה הייתי ניבתן, ואם הייתי מאכל כנראה שהייתי שקד מרק.

השאר תגובה