בית / חדשות / מפתח ב-Bungie מסביר על כישלון היקום של No Man’s Sky

מפתח ב-Bungie מסביר על כישלון היקום של No Man’s Sky

"כשזה [יקום במשחק] לא נעשה ביד על ידי מישהו, קשה לקבל מזה חוויות שזוכרים." – ההשוואה בין היקום של No Man’s Sky ליקום של Destiny.

בהמון מובנים, יש דמיון בין Destiny למשחק שבדיוק יצא No Man’s Sky – שניהם משחקים מסיביים עם הרבה ציפיות סביבם (ואכזבות), אבל לפחות במקרה של Destiny המשחק שופר מאוד בהרחבות ויש לו המון מה להציע ואילו No Man’s Sky עדיין מלא באגים.

בראיון שנערך עם Steve Cotton ב-Metro UK, ראש צוות פיתוח העולם ב-Destiny דיבר קצת על No Man’s Sky ועל כך שלפי דעתו, הדרך שבה כוכבי לכת ב-No Man’s Sky נוצרים מעצמם לא יספקו אותה חוויה לשחקנים כמו כוכבים שעוצבו בידי המפתחים ימים וחודשים ב-Destiny.

"אנו מדברים על זה המון, בשבילנו ב-Bungie, סתם נדל"ן של כוכבי לכת לא מספיק," אמר Cotton בראיון. "אנו חושבים על כל סנטימטר בכל כוכב וחושבים קודם כל על חוויית השחקנים, אנו מנסים ליצור כוכבים שיצרו לשחקנים של המשחק שלנו זיכרונות ושעות על גבי שעות של הנאה וב-No Man’s Sky המחשב פשוט מייצר אקראית כוכבי לכת וזה קצת עצוב וקצת מראה על עצלנות. אני לא חושב ששחקנים יכולים ליצור זיכרונות בכוכבים כאלה כמו ב-No Man’s Sky כמו שהם יכולים ליצור בכוכבים של Destiny."

אני אישית יכול להבין מה שהוא אומר, No Man’s Sky יוצר יקום מטורף וענקי אבל בתכל'ס, הוא לא בולט או עומד בפני עצמו, הוא מיוצר אקראית ובלי רגש. יקום במשחק שהכל בו נעשה בידי המפתחים מרגיש הרבה יותר אישי ומהנה. אבל היי, משחק ששוקל בקושי 5GB כמו No Man’s Sky לא יכול להציע יותר מדי והיה צריך לצפות מראש שכל ההבטחות של Hello Games יהיו לשווא.

No Man’s Sky זמין עכשיו למחשב האישי ול-PlayStation 4. המשחק Destiny זמין גם הוא עכשיו ל-Xbox One ול-PlayStation 4.

אודות תומר בראשי

בן 18, נולדתי וגדלתי בירושלים עיר האורות, משחק במחשב מגיל 0, מעריץ את משחקי הכס בצורה אובססיבית, אוהב לכתוב וכשלא כותב – שומע מוזיקה (או צופה במשחקי הכס(או אוכל)).

השאר תגובה