בית / חדשות / PlayStation Pro – המשחקים של Infamous יתמכו בקונסולה

PlayStation Pro – המשחקים של Infamous יתמכו בקונסולה

מי ששיחק במשחקים מסדרת Infamous, שהם Second Son וההרחבה שלו First Light, בטוח זוכר את המחזה העצום שמלא בצבעים ופיצוצים מרהיבים בתוך נוף עירוני גשום של העיר סיאטל. עכשיו, Sony מודיעה כי המשחק יקבל תמיכה לקונסולה החדשה שלהם – PlayStation Pro.

בבלוג של PlayStation כתב הפעם Jason Connell, מהפקות Sucker Punch: "כשרק התחלנו לעבוד על הקונסולה PlayStation Pro, ידענו שהמשחקים של Infamous יוצגו בצורה מדהימה ב-HDR ו-4K. הכל התחיל עם המשחק Second Son שבו הצגנו לראשונה את האפקטים כאשר Delsin מגלה את הכוחות שלו. לאחר מכן, במשחק First Light (שהוא עדיין אחד הפרויקטים האהובים עלינו שיצרנו ב-Sucker Punch), לדמותה של Fetch היה סגנון משלה, מהירות וקטלניות, עם כוחות ניאון מרהיבות. יחד עם העדכון החדש שלנו שייתן למשחקים את התכונות שנדרשות ל-PlayStation Pro, האפקטים הללו מעולם לא נראו טוב יותר."

בבלוג הוא מציין שלוש סיבות שעונות על השאלה, מדוע המשחקים הללו מקבלים את העדכון הזה ומותאמים ל-PlayStation Pro?

הראשונה היא ה-HDR: "כשעבדנו על המשחקים לגרסה הנוכחית שלהם היום, לקונסולה PS4, התמקדנו באופן קפדני על התאורה אמיתית וחשיפה של אור מציאותית. רצינו שהאומנות והטכנולוגיה ישקפו את הרחובות של סיאטל באופן המציאותי ביותר שאפשר. עשינו הרבה עבודה כדי להבטיח שהשמיים, השמש ומקורות האור שלנו ירגישו כמו הדבר האמיתי. אז למה HDR הוא כזה עניין גדול עכשיו? העדכון הזה, ביחד עם כבל ה-HDR, דוחפים את אותם מאפיינים מטורפים עוד יותר.

כן, זה אומר שאם תסתכלו במשחק על השמש או בשמיים, תקבלו רמה של ניגוד שמעולם לא ראיתם במשחק שלנו לפני. החיוניות של השמים והתאורה יוצרות ממש כמה רגעים מרשימים ויפים." בנוסף, חשוב להדגיש כי התכונה הזאת תעבוד גם על הקונסולה PS4, כל עוד יש לכם את הכבל וטלוויזיה שמסוגלת לכך.

הסיבה השנייה נמצאת בפרטים הקטנים, לפי הבלוג של PlayStation. שני המשחקים מתרחשים ברחובות העיר סיאטל המלאים באומנות הכוללת בתוכה את העבודה הקשה שצוות האומנות של המשחק עשה. תמרורים, כוסות קפה, שלוליות, העלים הנופלים – העולם הזה מתמלא בנגיעות קטנות אשר מחכות שיבחינו בהן. עם הרזולוציה המוגברת של ה-PS Pro, נגיעות אלו הן אפילו יותר נראות לעין. אפשר לראות פרטים על לבנים ותמרורים שלפני כן ברח מעין השחקן. "כאשר יצרנו את נוף סיאטל, היתה לנו מטרה לעשות הכל רטוב, כלומר השתקפויות של הפרטים העלה על כל משטח. פירוש הדבר היה כמות נכבדה של טעויות גרפיות. הרזולוציה המשופרת מתקנת את אותן בעיות ועוד הרבה אחרות." ואם אין לכם טלוויזיה 4K, עדיין תוכלו לראות את אותה תמונה חלקה כמו ב-PlayStation Pro.

הסיבה השלישית  וכנראה הטובה ביותר – היא העובדה שהכוחות נראים כל כך טובים. הכוח של Deslin שיוצא בצורת עשן, וכוח הניאון של Fetch נראים מרשימים במיוחד. "כשמסתכלים על האפקטים המקוריים עכשיו ב-4K וב-HDR, אפשר לשים לב לפרטים שבכלל לא שמים לב אליהם לפני. לדוגמה, כאשר Fetch עושה "ground pound", גלים של חלקיקים בהירים מהבהבים ומתפרצים לכל הכיוונים. בנוסף, שיפרנו את מצב הצילום כדי לאפשר לשחקן ליהנות מהכוחות בזמן השהיית המשחק. האהוב עליי הוא פצצת הניאון האולטימטיבית של Fetch, כאשר עושים זאת ואז במהירות מפעילות את מצב הצילום, ניתן לבחון את פיסות חלקיקים הניאון מסביבה המקיפים את הדמות."

"בתור מפתח, זה נהדר לראות משחקים שהוצאנו לפני שנתיים מתעוררים לחיים בדרכים חדשות ויותר מסנוורות מאשר אי פעם בעבר. הכוח שגדל, הרזולוציה, ויכולות ה-HDR של PS Pro, בהחלט הפיחו חיים חדשים בכל פינה של המשחק.

אם אתם בעניין של תאורה, ביצועים או VFX, הייתי ממליץ לכם בחום להסתכל על המשחקים. Second Son ו-First Light הם משחקים יפים על קונסולת ה-PS4, אבל על הקונסולה החדשה PS Pro, הם חלון מרגש לקראת העתיד."

אודות שי כסיף

שי כסיף

שי כסיף, בת 17 מרחובות. גיקית לא קטנה, אוהבת מאוד את עולם הגיימינג, עולמות הפנטזיה והמד"ב.
Team DC בקומיקס, אבל כמובן ש-Team Marvel אם מדובר בסרטים!

השאר תגובה