בית / חדשות / השקת קולקציית 2018 בחנות הדגל של House of Marley
קרדיט צילום josef (1)

השקת קולקציית 2018 בחנות הדגל של House of Marley

חנות הדגל של House Of Marley בתל אביב השיקה חגיגית את קולקציית 2018 עם מנכ"ל החברה ונציג המשפחה רוהן מארלי. היה Fire!

ביום רביעי, השביעי לפברואר, יום לפני חגיגות יום ההולדת ה-73 של בוב מארלי, חנות הדגל של המותג House of Marley השיקו חגיגית את קולקציית 2018. החנות הקטנה והמעוצבת היטב אירחה את העיתונאים, מנכ"ל המותג מאריו לאסן, רוהן מארלי – שמייצג את הצד של המשפחה בחברה. מאריו לאסן התחיל בהצגת החברה וקריאת הכיוון שלהם – לייצר מוצרי שמע איכותיים שפוגעים כמה שפחות בסביבה וכמה שפחות מוותרים על הסטנדרט הגבוה של מוסיקה שמיוחסת לבוב מארלי. אחד מהחידושים של החברה בשנים האחרונות היא החלפת הפלסטיק העיצובי שמוכר במכשירי אלקטרוניקה בכלל, ומוצרי שמע בפרט, בשהם (כמו של פקקי יין). הפקת השהם לא מצריכה מהחקלאים לכרות עצים כי חלקים מהגזע נופלים מעצמם, והחומר עצמו (לאחר עיבוד כמובן) צף, מה שהופך את הרמקולים העמידים למים של החברה לרמקולים צפים.

למרות שהיה מדובר בקולקציה חדשה ראינו גם את כמה מוצרים מהשנה הקודמת. ביניהם בלטו הרמקולים היפיפייהים מסדרת Get Together שהמראה של העץ הבהיר לא רק נראה מצויין אלא גם מראה, כמו שלאסן הסביר, את הגישה האקולוגית של החברה. האוזניות האלחטיות Smile Jamiaca הוזכרו בזכות ההצלחה המסחרית שלהם. אבל עבורי, המוצר שכבש אותי במיוחד היה ה-Stir It Up, הפטיפון היפה ביותר שראיתי בחיי. על פי לאסן, 20% מהמכירות הפיזיות של אלבומי מוסיקה בשנה האחרונה היו בויניל. זה נשמע מפתיע בהתחלה אבל כשחושבים על השינויים שעברו על התעשייה זה דווקא הגיוני. גם מי שמשלם על אלבומי מוסיקה עושה זה בדרך כלל בצורה דיגיטלית ומי שקונה גרסה פיזית עושה זאת מטעמי אספנות. ואם אתה מחפש אספנות אין ספק שויניל עובד יותר טוב מאשר דיסק קטנצ'יק.

המוצרים העיקריים של קולקציית 2018 שהוצגו היו סדרת הרמקולים הספורטיבית No Bound. גם רמקולים אלו משתמשים בשעם ועמידים למים ואבק. יש שלושה דגמים בגדלים שונים שנעים בין 350 ל-700 ₪. האוזניות החדשות של החברה נקראות Uprise והחידוש העיקרי שלהם הוא המודולריות שמחלקת את האוזניות לשלוש חלקים, להאזנה רגילה אפשר להשתמש באוזניה בצורתה הבסיסית ביותר, להוסיף עוד חלק שמצמיד את האוזניה יותר חזק עבור ריצה וספורט, ועוד חלק שמקבע את האוזנייה שאמור להחזיק מעמד גם בספורט אקסטרים. מחיק האוזנייה הוא 350 ₪ והסוללה שלה מחזיקה עד 8 שעות.

האוזניות Exodus הם ספינת הדגל של הקולקציה, מדובר באוזניות גדולות באיכות שמיעה גבוהה ונוחות ללבישה. הם מחליפות את הדגם הקודם, ה-Librate Xlbt  ועולות 990 ₪.

כמובן שמסיבת העיתונאים כללה גם הופעה ואין מה לומר, ההופעה עצמה בלטה לא רק ביכולות המוסיקליות של האמנים אלא גם באיכות ההגברה למרות שמדובר בחלל קטן. הופעות מתחלקות לכאלו בהן המוסיקה חלשה מדי או שהיא חזקה מספיק כדי להיות צורמת. זו אחת מההופעות היחידות בהן אני הייתי שלמרות הווליום הגבוה לא היה שום סאונד צורם. כמובן, מדובר בחנות של מוצרי הגברה וזה היה מאוד מאכזב אם הם לא היו עומדים בדרישות גבוהות בנושא הזה. כמו שהוזכר בהופעה עצמה, House of Marley גם תורמת לסצינת המוסיקה בארץ ועוזרת לאמנים בהפקת קליפים ואירועים. מדובר במותג השמע היחידי שעושה זאת בארץ.

אחרי לאסן, שמענו דברים מרוהן מארלי שדיבר על איך החוויות שלו בקניית החווה שהובילה למותג הקפה Coffee Marley  הוביל אותו לתפיסה שהוא אוחז בה כיום בנוגע לקיימות ואיך הגישה הסביבתית הזו קשורה לבוב מארלי ולרסטפארי. הקיימות לא תופסת רק בהתנהלות היום יומית של House of Marley אלא גם בפרויקט המשותף , שכרגע נקרא בפשטות Project Marley, שלהם עם קרן One Tree Planted. על כל מוצר שהחברה מוכרת חלק קטן מהרווח עובר לקרן עבור נטיעת עצים ברחבי העולם. עד כה רווחי החברה הביאו לנטיעת כ-25 אלף עצים. החנות המקומית של House of Marley לקחה על עצמה ליטוע עוד כאלף עצים בארץ בנוסף על הפרויקט. גם אחראית הקיימות של דיזינגוף סנטר לקחה חלק במסיבת העיתונאים ודיברה על חגיגות הט"ו בשבט בסנטר – ילדי העיר שתלו אלף עצים שיגדלו במשך כשנה על גג הסנטר ואז יעברו למקום אחר בו יש צורך בעצים.

את כל מוצרי House of Marley אפשר למצוא בחנות הדגל בדיזינגוף סנטר, חנות היחידה מסוגה בעולם. אבל גם אם אתם לא נמצאים בתל אביב כמעט כל דוכן מכשירים סלולריים מחזיק במוצרים שלהם.

 

אודות יונדב צבקר

יונדב צבקר
סטודנט לבלשנות ואנגלית, בוגר ישיבת מעלה גלבוע, גיק ודוס.

השאר תגובה