בית / חדשות / חדשות מאירועים / E3 2018 / התרשמות ראשונה מ-The Surge 2 בכנס הגיימינג E3 2018

התרשמות ראשונה מ-The Surge 2 בכנס הגיימינג E3 2018

כנס E3 2018 בשיאו ואני במהלך כל הפאנלים והביתנים זוכה להצצה קצרה למשחק ההמשך The Surge 2

אחד המשחקים שציפיתי לקבל הצצה במהלך E3 זה משחק ההמשך המצופה והקשה The Surge 2 של חברת Focus. למרות שלא הכי התחברתי למשחק הראשון בגלל הסביבה שלו, מאוד התרשמתי מההתקדמות של Deck13 מאז Lords of the Fallen בז'אנר המשחק ורציתי לראות איך הם ישפרו את הבסיס הנהדר שהיה ב-The Surge.

במהלך כנס E3, חברת Focus נתנה לי הצצה ראשונה למשחק ההמשך וכבר ממבט ראשון התרשמתי. The Surge 2 נראה יותר צבעוני וחד מהמשחק הקודם בסדרה, הסטודיו כמובן משתמש באותו מנוע אבל הטקסטורה נראית יותר טובה והסביבה שהוצגה צבעונית יותר, כמו חבילת ההרחבה של המשחק הראשון, שלדעתי שימש סוג של דמו עבור החברה בגלל שהוצג לנו בכנס סביבת יער.

אחת השאלות שהיו לי לנציג, בגלל שלא אהבתי את הסביבה של המשחק הראשון, היא האם נקבל אזורים שונים במשחק ההמשך, כמו יער, הרים ומדבר? אז הנציג אמר בגלל שזה בעצם עיר ענקית שבה המשחק מתרחש אז היא מחולקת לאזורי מחייה שונים, אז כמובן שיהיה גיוון.

לאחר מכן ראינו את אחד הנציגים משחק לאורך השלב. מאוד מהר קלטתי שהאנימציה חלקה יותר ושהקרב יותר קל לשליטה- במשחק הקודם תמיד הרגשתי שאני לא מצליח לתקוף ולעצור מתי שאני רוצה, אבל כאן זה לא נראה ככה, נראה שאתם בשליטה מלאה של הדמות שלכם.

בדומה למשחק הראשון, אתם נלחמים נגד אנשים משודרגים אחרים ורובוטים ענקיים. אבל הפעם יהיה לכם הרבה יותר דרכים לחסל אותם- המשחק הפעם יכלול עשרה סוגים שונים של נשקים, במקום חמשה, ולאורך המשחק תלמדו מהאויבים שלכם יכולות נוספות שתוכלו להוסיף לחליפה שלכם ולרחפן שמלווה אתכם, כמו יריות מיוחדות והאפשרות להפוך לבלתי נראים.

משהו שהנציגים הדגישו והראו זה שהבינה המלאכותית של האויבים משופרות בהרבה מאז המשחק הקודם. לפני זה, האויבים היו פשוט מסתערים עליכם אחד אחרי השני, אבל כעת ב-The Surge 2, הם יעבדו יחדיו נגדכם, אויב אחד יתקוף אתכם ישירות בזמן שהשני יהפוך לבלתי נראה ויתקוף אתכם מאחור. תוספת נהדרת שמוסיפה עוד אתגר שלא ראינו הרבה במשחקים אחרים של הז'אנר. כמובן שהמשחק כולל רובוטים ענקיים ובוסים נוספים מרשימים ואני חושב שאלו שהציגו לנו בכנס נראו יותר מרשימים וייחודיים, כמו רובוט ענק אנושי עם מגן אש מסיבי.

מכניקת ההתקדמות של המשחק נשארה די זהה, אתם מפרקים חלקים של האויב ומרכיבים שריונות חדשים ומשתמשים בניסיון שצברתם לפתוח מקום לתוספים חזקים יותר.

במשחק ההמשך אתם לא מגלמים שוב את וורן, אלא דמות שאתם יוצרים אותה בעצמכם, גבר או אישה, שבה תשלטו כל המשחק. בעקבות תצוגה זו שאלתי את הנציג האם לגיבור/ה יהיה דיבוב או שנקבל פרוטגוניסט שקט. הוא אמר שהם עוד לא החליטו, אבל שהם היו רוצים שיהיה דיבוב נשי ודיבוב גברי במשחק.

התצוגה נגמרה עם סיום הקרב של הנציג מול הענק וחשיפה של אחד הבוסים המרכזיים של המשחק שנראה כמו פנתר מכני.

אני חייב להגיד שממבט ראשון מאוד התרשמתי, נראה שהמשחק יהיה צבעוני יותר ובאיכות הרבה יותר גבוהה מהמשחק הראשון.  יכול להיות שמצאתי את משחק סגנון ה-Dark Souls שלי לשנה הבאה.

אודות קובי רוזנטל

שמי קובי רוזנטל, בן 28 מתל אביב, גיימר חובב קומיקס וסרטים כבר 20 שנה, עקבו אחריי בערוץ שלי KobiCool ביוטיוב, רק חפשו את משקפי השמש

השאר תגובה