פרטים חדשים נחשפו אודות Pokemon Sword/Shield

הטריילר החדש של המשחק Pokemon Sword and Shield, חושף לנו פרטים חדשים במשחק

המשחקים המצופים ביותר בסדרת משחקי Pokemon עוד רחוק, אבל טריילר חדש שלו מגלה לנו פרטים חדשים, שטרם נחשפו קודם לכן. את הטריילר החדש ל-Pokemon Sword/Shield ניתן לראות בתחתית העמוד. הוא חושף לנו מידע חדש על התקפות וכיצד יעבוד הדירוג בקרבות מסוג זה. גם הקרבות הרגילים זוכים למעט שידרוג, כפי שניתן לראות בטריילר.

נניח ואנחנו משתמשים בהתקפה מסוג Max Geyser, גשם יתחיל לרדת לו. שימוש ב-Max Knuckle יגרום לכך שכל הפוקמונים החברותיים יזכו לקבל חזיוק להתקפה שלהם. פוקימון עם השפעה שכזו יכול לפגוע בפוקימון המשתמש ב-Protect. שלא תחשבו שהפוקמונים הרגילים נותרו מאחור, להם יש יכולת בשם Corviknight’s Mirror , המשקפת חזרה כל יכולת מסוג צמצום סטאטים.

מי שמתכנן לשחק באון-ליין, שיקח בחשבון שהוא צריך להיות מנוי לשירות ה-Nintendo Switch Online. רק כך הוא יוכל להוכיח לכולם שהוא הטוב ביותר, באמצעות קרבות דירוג. כל ניצחון בקרב יזכה אותנו בנקודות, המעלות את הדירוג שלנו. כמובן שלהיות הכי טוב מכולם, דורש השקעה של זמן וקרבות רבים. מי מאיתנו שיעמוד בתנאים מסויימים, יזכה גם לקבל פריטים מיוחדים כתוצאה מכך. אלו מאיתנו שמשחקים רק בשביל הספורט והאווירה הטובה, ישמחו לשמוע שישנם גם קרבות רגילים, ללא דירוג. אותם קרבות הם יותר רגועים. אלו גם מאפשרים לכל אחד מהמשתתפים להשמתמש בפוקמונים אגדיים (בהם לא ניתן להשתמש בקרבות דירוג). מה שכן זמין בשני מצבי המשחק הללו, זו האופציה בין קרב זוגות או קרב של אחד נגד אחד.

משחקי Pokemon Sword/Shield יהיו זמינים לרכישה החל מה-15 לנובמבר, עבור ה-Nintendo Switch.

למי מכם יש את מה שצריך בשביל להיות המאסטר פוקימון הבא? איזו גרסה של המשחק בכוונתכם לרכוש? מה היכולת הכי אהובה עליכם, נכון לרגע זה? נשמח לשמוע את התגובות שלכם בנושא.

אודות בר מקלר

בזמני הפנוי אני חננת על, מעריצה אדוקה של Marvel, Star Wars ו-Voltron Legendary Defender. בין היתר רואה סרטים, סדרות, קוראת קומיקסים ומצילה את העולם מספר פעמים בשבוע כי אני Defender Of The Universe. אה כן וכמובן משחקת בהמון משחקי וידאו, אל תתבאסו אם אקרע לכם את הצורה במשחק מכות.

השאר\י תגובה