Nintendo Direct – סיכום שידור חודש ספטמבר 2019

Overwatch עושה את דרכו ל-Nintendo Switch

קצת פחות משלושה חודשים אחרי שידור ה-Nintendo Direct של E3 2019 אנחנו מקבלים שידור נוסף שמעדכן אותנו מה יש לענקית המשחקים היפנית להציע. אז למי שלא היה כוח לקום לשידור באחת בלילה או מי שמעדיף להיות ג'נטלמן מכובד ולקבל את החומר בקריאה, הנה סיכום ה-Nintendo Direct של חודש ספטמבר 2019.

כמו רוב שידור ה-Direct, גם האחד הזה נפתח בחדשות גדולות – Overwatch יגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch. המשחק, שהפך כבר מזמן לתופעה תרבותית, יוצע למכירה החל מה-15 בחודש אוקטובר הקרוב ויענה סוף סוף על השאלה – האם Overwatch ממכר יותר כשאפשר לשחק אותו בזמן שנמצאים בשירותים?

משחק נוסף שמגיע בחודש הבא הוא Luigi's Mansion 3. ה-Direct גילה לנו על מספר קומות חדשות במלון רדוף הרוחות של המשחק, כמו למשל קומה שהיא פירמידה מצרית מפחידה, מסעדה פיראטית ואפילו קומת דיסקו. בנוסף נחשף מצב משחק לעד שמונה שחקנים בו שתי קבוצות יתחרו אחת בשניה במגוון אתגרים. Luigi's Mansion 3 מגיע לחנויות ב-31 באוקטובר.

Super Kirby Clash הוא משחק חדש שהוכרז ב-Nintendo Direct. המשחק מיועד לארבעה שחקנים, כאשר כל שחקן בוחר לו קירבי שחמוש בנשק מתוך ארסנל מרשים ומגוון. הכותר אמור לשלב משחקיות פעולה ותפקידים, וישלח את חבורת הקירבים להרפתקאות ומשימות שונות. המשחק יוצא כבר היום, וצפוי להיות חינמי, לפחות בהתחלה.

כבר ב-E3 שמענו על חזרתו של Trials of Mana בדמות חידוש מלא. סדרת משחקי התפקידים הקלאסית מקבלת חידוש מרענן. עם משחקיות מגוונת וגיבורים שונים מהם ניתן לבחור, נראה שמדובר בלהיט רציני. המשחק ישוחרר ב-24 באפריל 2020.

אחד המשחקים המסקרנים והמיוחדים ביותר של שנת 2018 היה Return of the Obra Dinn. במשחק הזה מגלם השחקן חוקר של חברת ביטוח שצריך לגלות איך נהרגו כל המלחים בספינה נטושה. לשם כך עומד לרשותו שעון כיס שמאפשר לו לראות את רגעיו האחרונים של כל אחד מהמלחים. השחקן צריך להתקדם לאט לאט ולחשוף את נסיבות המוות המיסתוריות של כולם. משחק האינדי הזה זכה לשבחים רבים, ונהדר לראות אותו מגיע ל-Nintendo Switch בחודשי הסתיו הקרובים.

חברת Game Freak בדרך כלל עוסקת בייצור המוני של משחקי Pokemon, אבל מדי פעם היא מנסה משהו חדש. לפני יותר משנה נחשפנו למה שנקרא אז Town, משחק תפקידים חדש. עכשיו אנחנו יודעים שהשם שונה ומהיום המשחק יענה לשם Little Town Hero. עם מוזיקה של טובי פוקס, היוצר של Undertale נראה שיש פה פוטנציאל מרשים למשחק מיוחד שיצא ב-16 באוקטובר.

ועכשיו לקצת חדשות Super Smash Bros. Ultimate. דבר ראשון, חבילת התוכן של צוות הלוחמים בנג'ו וקזואי שוחררה היום. בנוסף, הלוחם הרביעי שיגיע למשחק יהיה טרי מהמשחק Fatal Fury. עוד אין לו תאריך שחרור רשמי, אבל הוא צפוי להגיע בסביבות נובמבר. טרי אמור היה להיות הלוחם הרביעי מתוך חמישה שיצטרפו למשחק, אבל ב-Direct הוכרז רשמית שלוחמים נוספים יכנסו לפיתוח בקרוב, כך שעונת התוכן של המשחק תהיה גדולה מהצפוי.

המשחק הבא שהוצג הוא The Legend of Zelda: Link's Awakening. עוד מ-E3 אנחנו יודעים שתאריך השחרור שלו יהיה ה-20 בספטמבר ושהוא יכלול גם מצב של בניית מבוכים. את המבוכים הללו ניתן יהיה לטעון לתוך Amiibo מסדרת Zelda ולהעביר אותם לחברים.

Link's Awakening

המשחק עם השם היותר מדי ארוך Dragon Quest XI S Echoes of an Elusive Age Definitive Edition יגיע ממש בקרוב, ב-27 בספטמבר, ויכלול גם תוכן נוסף להורדה מהרגע הראשון. את המשחק יהיה אפשר לשחק גם במנוע הגראפי החדש והיפהפה שלו וגם בדו מימד, במחווה רצינית להיסטוריה של הסדרה.

Tokyo Mirage Sessions #FE Encore שוחרר במקור לקונסולת ה-Wii U ועושה את דרכו עכשיו אל ה-Switch. למשחק יצטרפו גם דמויות מסדרת Fire Emblem ותוכן חדש כמו שירים, קווסטים ועוד.

הכרזה מפתיעה מאוד היא על Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise. המשחק המקורי נחשב לאחד הגרועים או הטובים ביותר אי פעם, תלוי את מי שואלים. כך או אחרת, הנה מגיע משחק ההמשך שלו, ועוד לקונסולת ה-Nintendo Switch. זאת בלי ספק הפתעה משמעותית. המשחק החדש יצא ב-2020. אם זה לא מספיק מפתיע, המשחק המקורי משוחרר לחנות הדיגיטלית כבר היום תחת השם Deadly Premonitions Origins.

מבין משחקי התפקידים של השנים האחרונות, מעטים היו מוצלחים כמו Divinity Original Sin II. עכשיו המהדורה המורחבת שלו מגיעה לקונסולת ה-Switch. כמה זה עכשיו? ובכן, כבר מהיום. מדובר באחד ממשחקי התפקידים המעניינים והמורכבים ביותר וכל חובבי הז'אנר מוזמנים להנות ממנו.

סדרת DOOM חוגגת 25 שנים, וכחלק מהחגיגות Bathesda מביאים את גרסת ה-Nintendo 64 אל ה-Switch. בפעם הראשונה מאז 1997 המשחק יהיה זמין לרכישה לקונסולה מודרנית. חפשו אותו ב-22 בנובמבר.

משחק חדש שהוכרז הוא Rogue Company. מדובר במשחק פעולה קבוצתי מבוסס מקצועות. עם משימות מרובות, מגוון נשקים ועולם ייחודי, הכותר ינסה להכנס לשוק הקשה במיוחד שנשלט כיום על ידי ענקים כמו Fortnite, Overwatch ו-Apex Legends. הוא צפוי להגיע במהלך שנת 2020.

אין ספק שהמשחקים הגדולים ביותר של Nintendo לשנת 2019 הוא Pokemon Sword ו-Pokemon Shield. אז הנה כמה פרטים חדשים עליהם. כמו במשחקים הקודמים בסדרה, גם בדור השמיני של הכיסלצות תהיה לנו האפשרות להתאים את המראה והלבוש של הגיבור שלנו. עם כובעים, חולצות, נעליים ואפילו כפפות נוכל לוודא שאנחנו לא רק מרגישים כמו פוקימון מאסטר אלא גם נראים כמו אחד. כמו כן נחשפה האפשרות להקים מחנה עם הפוקימונים שלכם שתהיה זמינה במהלך שיטוט במפה. במחנה זה נוכל לשחק עם הפוקימונים שלנו, ואפילו עם אלה של חברים. אפשרות נוספת במחנה היא הכנה של תבשילי קארי שונים. יש למעלה ממאה תבשילים כאלה, כך שכדאי… לבשל את כולם? בנוסף לכל זה, נחשפו גם שני פוקימונים חדשים. הראשון הוא פולטיגייסט, פוקימון שמתחבא בתוך קנקני תה בריטים במיוחד. השני הוא קרמורנט, ציפור שמנמנה שמסוגלת להשתמש גם במתקפות מים. רק נזכיר שאת שני המשחקים אפשר יהיה לשחק כבר ב-15 בנובמבר.

Nintendo דואגים להזכיר לנו שהם כבר שנה מנסים למכור מנויים לשירות הרשת שלהם. עכשיו יש סיבה מצויינת לרכוש את ה-Nintendo Switch Online, עם הכרזה על שירות משחקים חדשים שיביא את מיטב הכותרים של קונסולת ה-SNES בחינם לכל מי שקנה את שירותי הרשת. מדובר במשחקים קלאסים ונהדרים כמו The Legend of Zelda: A Link to the Past, Mario Kart ואפילו F-Zero. כמובן שב-Nintendo לא יכלו להתאפק והחליטו גם למכור לנו של קלאסי שנראה בדיוק כמו זה של ה-SNES במחיר של כמעט 30 דולרים. שירות המשחקים החדש יהיה זמין ממחר, ה-5 בספטמבר.

קידום נוסף לשירות ה-Nintendo Switch Online הוא שידרוג חינמי ללהיט Tetris 99. מדובר במצב משחק לאותם סופרמנים שהצליחו לנצח באחד הסיבובים במשחק, בו רק הטובים ביותר יוכלו לשחק אחד נגד השני בקרב הטטריס האולטימטיבי.

Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 מביא שוב את משחקי האוליפיאדה (וגם משחקים שאינם באולימפיאדה) לקונסולות הביתיות. הפעם נוכל לשחק לא רק ב-20 ענפי ספורט במצב המשחק הרגיל אלא גם בעשרה משחקים בגראפיקת רטרו נהדרת. המשחק יכלול גם מצב סיפור, למרות שלא ממש כדאי לצפות ממנו ליותר מדי. המשחק יגיע ב-5 בנובמבר.

ב-13 בספטמבר יגיע אלינו Daemon X Machina, משחק הפעולה מבוסס המאכים. בינתיים אנחנו מוזמנים להוריד את הדמו החדש שלו שיאפשר לנו לשחק בשעות הראשונות של המשחק. כל התקדמות שנעשה תישמר לנו לקראת המשחק עצמו. הדמו גם מכיל אפשרות למשחק של עד ארבעה שחקנים מקומית.

פורט חדש לכל חובבי סדרת מלחמת הכוכבים. המשחק Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast הוכרז ל-Nintendo Switch והוא צפוי להגיע ב-24 בספטמבר.

זה הזמן להזכיר ש-The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition יגיע ב-15 באוקטובר, ויכלול את המשחק המלא ואת כל התוכן הנוסף שלו.

Assassin's Creed: Rebel Collection, שכולל את Black Sails ואת Rogue, יגיע ל-Nintendo Switch ב-6 בדצמבר.

Dauntless הוא משחק תפקידים חינמי שאמור להגיע במהלך שנת 2019. מובטח לנו שהמפתחים עובדים על תוכן מרובה במיוחד לקראת השקת המשחק על ה-Nintendo Switch.

ועכשיו, רשימה זריזה של משחקים נוספים שעוד מעט מגיעים:

  • Just Dance 2020 מגיע בחמישה בנובמבר.
  • GRID Autosport מגיע ב-19 בספטמבר.
  • Farming Simulator 20 מגיע בשלושה בדצמבר.
  • Ni No Kuni: Wrath of the White Witch מגיע ב-20 בספטמבר.
  • NBA 2K20 מגיע בשישה בספטמבר.
  • Call of Cthulhu מגיע בשמונה באוקטובר.
  • The Outer Worlds יגיע בקרוב, ללא תאריך רשמי.
  • Devil May Cry 2 מגיע ב-19 בספטמבר.
  • Vampyr מגיע ב-29 באוקטובר.

לקראת סיום, Nintendo דואגים להזכיר לנו ש-Animal Crossing New Horizon צפוי להגיע ב-20 במרץ 2020. הם גם ניצלו את ההזדמנות להזכיר לנו את הדברים שלמדנו במהלך E3 2019. לדוגמא, את העובדה שניתן יהיה להקים את האוהל בו נגור בכל מקום על האי, או את האפשרות לאסוף משאבים ולבנות בעזרתם חפצים שימושיים. מדובר בצעד הבא של הסדרה, והמשחק צפוי להיות מרגיע וממכר לא פחות מהקודמים לו.

והנה זה בא. Nintendo תמיד דואגים לסיים כל Direct שלהם עם ההכרזה הגדולה ביותר. הפעם זה… Xenoblade Chronicles Definitive Edition. מדובר בגרסה החדשה למשחק הנהדר מקונסולת ה-Wii. אין ספק שמדובר במשהו גדול לחובבי הז'אנר, אבל… אי אפשר להרגיש שלא התפספס פה משהו. ב-E3 קיבלנו הכרזה על משחק המשך ל-Breath of the Wild והפעם… לא משהו שאפילו קרוב. אני באמת שמח ש-Xenoblade הראשון מגיע ל-Nintendo Switch אבל איכשהו רציתי יותר. בכל מקרה, למשחק אין עדיין תאריך יציאה רשמי, אלא הוא צפוי להגיע מתישהו במהלך 2020.

עד כאן Nintendo Direct לחודש ספטמבר 2019. קשה להגיד שמדובר ב-Direct חזק במיוחד, ואי אפשר שלא לצאת ממנו עם קצת הרגשה של החמצה. מצד שני, החודשים שנשארו לנו לשנת 2019 מלאים במשחקים עם פוטנציאל מטורף, כמו Luigi's Mansion 3 או Pokemon, אז בהחלט יש סיבה לאופטימיות. נתראה ב-Nintendo Direct הבא.

אודות רפאל שנקולבסקי

גיימר במשרה חלקית ויוצר הקומיקס גיבור כורסא (חפשו אותי בפייסבוק!)

השאר\י תגובה