Evolve פותח ב-Shear Madness עם הרחבות חדשות

2K ו-Turtle Rock Studios חשפו היום את תחילתו של האירוע "Shear Madness" ב-Evolve Stage 2 שיימשך כל החודש ויביא לנו תוכן חדש במהלך השבועות הקרובים. החל מהיום השחקנים יוכלו לצפות לחמישה עדכונים במהלך חמשת השבועות הקרובים שיכללו שלוש דמויות חדשות, שלוש מפות שונות שישנו את חווית ה-Evolve המסורתית, מצב Co-Op חדש, בנוסף למאפיינים שהתווספו לאחר בקשות מהקהילה כדי לשפר את המשחק.

EvolveStage2_QuantumCaira

היום האירוע נפתח עם ה-Quantum Surge Update, שיכלול את Quantum Caira, מרפאת חדשה שמצטרפת לשורת הציידים הקיימת. היכולות המיוחדות שלה כוללות יכולת ריפוי סביבתית יחד עם ה-Proton Field ששולח אזור שמזיק למפלצת לאורך זמן מסויים ועוד יכולות חדשות. העדכון מביא איתו גם את האפשרות "Try Before you Buy" שתיתן לכם לנסות את כל הדמויות של המשחק שבדרך כלל נעולות תחת Silver Key במצב האימונים של המשחק, יחד עם שינויים לאיזון הדמויות וסדרת סרטונים לימודיים לשחקנים מתקדמים. מוזמנים לצפות בטריילר כאן (לבקשת 2K נאלצנו לחסום את הטריילר לצפיה מתחת לגיל מסויים, לחצו על הכפתור שמאשר את גילכם):
אני מאשר שגילי מעל גיל 17 כדי לצפות בטריילר איני מעל הגיל המותר

לעוד מידע על האירוע החדש אתם מוזמנים להכנס לאתר החברה, ובטח שמוזמנים לספר לנו מה אתם חושבים על הטריילר ועל הדמות החדשה בתגובות.

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה