בפעם הראשונה- משחק ה-Lego החדש מקבל Season Pass

אתמול, Warner Bros. Interactive Entertainment חשפה Season Pass למשחק ה-Lego החדש, Lego Batman: Beyond Gotham- ה-Season Pass הראשון למשחק Lego. ה-Season Pass יכלול 6 פיסות הרחבה, כל אחת מגיעה עם משימות מיוחדות לסיפור ולמצב ה-Free Play. שחקנים יוכלו לפתוח עד ל40 דמויות, רכבים, הישגים ועוד. שלושת פיסות ההרחבה הראשונות יהיו זמינות ב14 לחודש נובמבר והשלוש האחרות יוכרזו בתאריך מאוחר יותר. ה-Season Pass יהיה זמין ל-PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3 ו-PC במחיר של כ-75 ש"ח (£12.79).  כל פיסת הרחבה תוכל להרכש בנפרד במחיר של כ-15 ש"ח (£2.55).

ה-Season Pass יכלול על פי מידע מ"הד-ארצי":

  • The Dark Knight Pack-
    תחוו את סצנת המרדף המרגשת מהסרט האייקוני עם רכבים מגניבים ופיצוץ של אקשן. שחקו כאביר האפל האגדי והמפקח גורדון, כמו-כן גם כ"הג'וקר" ובריוניו כשהם רודפים אחרי המבצע המשטרתי של הארבי דנט. ביין וקאטוומן מהסרט השלישי גם הם מופיעים כדמויות ניתנות למשחק.
  • Man of Steel Pack-
    עזרו לג'ור-אל, אשתו לארה והרובוט שלהם קלקס לשלוח את סופרמן "קל-אל" האגדי אל החלל האפל בבטחה ולדרכו לכדור הארץ כאשר קריפטון מתרפקת לכאוס. מצאו את דרככם אל ביתו של ג'ור-אל, הלחמו בכוחות הפולשים של גנרל זוד וגם הוא עצמו כדי להציל את סופרמן.
  • Batman 75th Pack-
    שחקו כ"הג'וקר" והארלי, כשהם מסדרים חגיגות לרגל הולדתו של באטמן. היו באטמן ושחקו בכמה מהפרצופים האייקוניים ביותר של באטמן בשנים עברו, כולל הופעתו הראשונה ב-Detective Comics #27.
LEGO BATMAN SEASON PASS
תמונה ובה שלושת פית ה-DLC הראשונות של המשחק LEGO Batman 3: Beyond Gotham.

Lego Batman 3: Beyond Gotham יוצא אל ה-Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4, PlayStation 3, PS Vita, Wii U, 3DS ול-PC ב14 לחודש נובמבר השנה.

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה