ZOMBI

יוביסופט מחייה את משחק הזומבים שלה ומביאה אותו אלינו – ZOMBI

יוביסופט הכריזה על פיתוחו של ZOMBI, שדרוג למשחק האימה גורף השבחים. המשחק יצא בתור הורדה דיגיטלית. יש למה לצפות, הישארו איתנו. 

לאחר שהיה אחד מהכותרים המובילים לקונסולת ה Wii U בשנת 2012. המשחק ZOMBI חוזר לאתגר את קהילת הגיימינג ולראות כמה זמן הם יוכלו לשרוד ברחבי לונדון הרעועה רדופת הזומבים. בפעם השניה בהיסטוריה, מגיפה גדולה תקפה את העיר בעודה משאירה אותה שרועה בערפל של מוות. אלפי אנשים מתו, או יותר גרוע מזה – נדבקו בחולי המביא איתו את הבשורה המרה והיא – חבל שלא מתו. פעם נוספת, משחק הגוף הראשון הממולא כולו בפחד מזמין את כל השחקנים לצלול אל האימה, הכאוס והמתח, כולם ביחד מרוכזים בכותר שידע להפגיש אותנו איתם בצורה הטובה ביותר. חווית ההישרדות שופרה לקונסולות ה Playstation 4, Xbox One, וה PC. בשימוש בחומרה עדכנית וטכנולוגיה חדישה, נוצרה רמה חדשה של אימה אשר אליה שאפה החברה להביא את השחקנים.

השחקנים יחוו את האלמנטים המדכאים והמותחים שעשו בזמנו את הכותר ZombieU כה חדשני. תיק ה bug-out הוא רכיב נחוץ לכל שחקן המעוניין לשרוד שם בחוץ, כיוון שהוא מכיל את כל הכלים של השחקן – ערכות עזרה ראשונה, מפות ועוד. מערכת ה permadeath תגרום לשחקנים להתעורר בתוך דמות אחרת לאחר שהם מתו, מה שחייב אותם לחזור לדמות הקודמת שלהם, שעכשיו נגועה בכדי להחזיר לעצמם את חפציהם הקודמים. דבר זה מעלה שאלה שכל שחקן יתמודד איתה – האם כדאי לסכן הכל בשביל להשיב את החפצים שנאבדו, או להתחיל לבנות תיק bug-out חדש?

על השאלה הזאת תוכלו לענות בעצמכם כאשר המשחק ZOMBI יצא לקונסולות ה Playstation4, Xbox One, וה PC ב 18 באוגוסט, לא רחוק מאיתנו. עד אז תלצו להסתפק בתמונות מהמשחק, ובטריילר הרשמי. כמו כן לעוד מידע מוזמנים לבקר באתר הרשמי של המשחק

 

ZOMBI -,,תתכוננו לאימה
ZOMBI -,,תתכוננו לאימה

 

אודות יאיר משניות

קוראים לי יאיר, גיימר לשעבר, כיום עוסק בפיתוח ווב. עולם המחשבים תמיד היה חלק גדול מהחיים שלי ותמיד ימשיך להיות. אשמח לענות על כל שאלה ולעזור, כי אחרי הכל, בשביל זה אנחנו כאן :)

השאר\י תגובה