רק ל-Xbox!- התערוכה של Microsoft ב-E3

הסיקור שלנו השנה לכנס ה-E3 של מייקרוסופט ו-Xbox מחולק לשני חלקים: המשחקים והמאפיינים האקסקלוסיביים המגיעים רק ל-Xbox One (החלק אותו אתם קוראים כעת), ושאר המשחקים שהוצגו המגיעים גם למערכות אחרות, או בעלי מאפיין מיוחד רק ל-Xbox One. אם עדיין לא קראתם את החלק השני של הכתבה (משחקים המגיעים גם למערכות אחרות) לחצו כאן!

אז לאחר ההקדמה בואו נתחיל!

Halo 5: Guardians

halo-5-guardians-visual-id-teaser-1920x1080-81d61a07017644d4ad00a3cc411f9f99

Halo 5 מגיע ובקרוב מאוד: ממש בתחילת הכנס מייקרוסופט הציגה סרטון משחקיות ראשון, הכולל כמה מאפיינים חדשים ומגניבים: בפעם הראשונה ב-Halo תוכלו לשחק עם חבריכם את מסלול המשימות הראשי של המשחק במצב משחק "Drop and DropOut" המאפשר לכם להיכנס למשחק של חבריכם בכל זמן ולעזור להם במשימות המשחק. המשחק גם יכלול יכולות חדשות ושונות אותן ניתן לראות בטריילר המשחקיות, כמו תעופה קלה ועוד:

המשחק גם יכלול 2 צוותים, עליהן מפקדים Master Chief והדמות החדשה Spartan Locke בהתאם. בנוסף, המשחק מקבל מצב מרובה משתתפים חדש בשם Warzone עם טריילר חדש גם כן:

Recore

Recore

על Recore אנחנו לא יודעים הרבה כרגע, אבל אנחנו כן יודעים שזהו משחק המגיע מכמה מהיוצרים של סדרת משחקי היריות ל-Wii ול-Gamecube בשם Metroid Prime, ולכן יש למה לצפות. Microsoft חשפה לראשונה את המשחק בטריילר האנימציה הממוחשבת הבא:

 

כעת לא ידוע על תאריך יציאה מדויק, אך המשחק יגיע בסביבות עונת האביב של 2016.

משחקי ה-Xbox 360 שלכם מגיעים ל-Xbox One

אכן, קראתם נכון. כל המשחקים ממערכת ה-Xbox 360 (פיזיים וכעת כ-100 עותקים דיגטליים מחשבונם של המשתמשים) זמינים כבר עכשיו למשחק במערכת ה-Xbox One של בעלי ה-Xbox Live Preview, ולשאר משתמשי המערכת בעונת החגים האמריקאית השנה. אם ישנו זמן לחזור למשחקי האהובים שלכם מהדור הקודם, כנראה שזה עכשיו. Microsoft מתכננת להמשיך ולתת תמיכה לכל משחקי ה-Xbox 360 להם זמינים עותקים דיגטליים במהלך החודשים הקרובים.

Xbox Elite- שלט לשחקנים מקצועיים

Microsoft משחררת שלט מיוחד ומודלארי הממוקד בעיקר לשחקנים תחרותיים ומקצועיים שמחפשים שיפור במהירות ובדיוק שלהם. חלקי השלט המיוחד, כפי שנאמר, הם מודולרים, מה שאומר שאפשר להזיז, להחליף ולשנות כל אחד מהכפתורים על השלט. השלט החדש גם כולל כפתורים אחוריים העוזרים לגשת לכפתורים שונים מבלי לשנות את תנוחת הידיים על השלט.

כרגע לא ידוע על תאריך יציאה לשלט המיוחד, אבל אנחנו נעדכן אתכם ברגע שנדע עוד.

EA Access

maxresdefault

שירות ה-EA Access של EA קייפ כבר לא מעט זמן, כשירות בלעדי למשתמשי ה-Xbox One. למי שלא יודע, השירות המיוחד מקנה אוסף משחקים מהטובים של החברה במחיר של 5 דולרים לחודש. כעת, EA (בדיוק לפני הכנס שלהם) הכריזו שלשירות מצטרפים משחקים חדשים, כמו Titanfall ו-Dragon Age: Inquisition, כמו גם שמשתמשי השירוץ יקבלו גישה מוקדמת למשחקים החדשים של החברה, כמו Madden 16. בנוסף, הוכרז כי שירות ה-Vault, המציע כ-12 משחקים שונים הזמינים מתי שתרצו, מגיע בחינם לכל משתמשי Xbox Live.

Forza 6

forza 6

Forza 6, משחק המירוצים החדש ביותר בסדרה המצליחה מגיע ל-Xbox One, באיכות של 1080p וב60 פריימים של תמונה לשניה על מסך ה-Xbox שלכם ממש בקרוב. בטריילר חדש ובשיתופיות מדהימה עם חברת המכוניות המפורסמת Ford, הציגו Turn 10 Studios את מאפייני המשחק החדש, כמו 450 מכוניות בהן ניתן לנהוג במהירות אדירה, ומצב מרובה משתתפים של עד ל-24 נהגים במירוץ אחד:

Forza 6 יגיע למכשירכם ב15 לספטמבר השנה.

משחקי האינדי של Xbox

Microsoft הציגה משחקי אינדי שונים כחלק משירות ה-ID@Xbox שלה, הקורא למפתחים עצמאיים לקבל עזרה מהחברה. כמה מהמשחקים המגיעים אך ורק ל-Xbox One הוצגו בכנס, והנה הם:

Ashen: משחק תפקידים במצב מרובה משתתפים פאסיבי (כנראה שנדע פרטים נוספים על כך בהמשך) בו תצטרכו לדעת לבד על מי לסמוך ועל מי לא…

לא ידוע כעת על תאריך יציאה רשמי.

Cuphead- משחק אקשן-פלטפורמר עם סגנון אומנותי מיוחד: המשחק כולו מעוצב כסרט אנימציה משנות השלושים של המאה הקודמת בצורה חלקה ומדהימה בדיוק כמו סרט מצוייר אמיתי. המשחק מגיע ל-Xbox One ב-1936 (ועוד 80 שנה)

Xbox Game Preview

Xbox-Game-Preview

אי פעם רציתם להיות חלק משמעותי מפיתוחו של משחק תוך כדי שאתם משחקים בו? ובכן, עכשיו אתם יכולים! Microsoft הציגה כעת שירות מיוחד בחנות הדיגטלית שלה, בשם Xbox Game Preview, בה משחקים שעוד לא סיימו את שלב הפיתוח שלהם יכולים להימכר, ובעזרת השחקנים להשתפר לקראת יציאתם הרשמית. השירות דומה לשירות ה-Early Access של החנות הדיגטלית Steam, אך מה שהשירות של Microsoft מציג הוא גם ניסיון בחינם של המשחק לפני הרכישה שלכם, דבר משמעותי כשהולכים לקנות משחק שכנראה לא ייצא בזמן הקרוב בצורתו המושלמת. השירות מתחיל מהיום לכל המשתתפים, עם שני משחקים שכבר זמינים לניסיון שלכם!

The Rise of The Tomb Raider

rise_of_the_tomb_raider1

The Rise of The Tomb Raider הוא המשך אקסקלוסיבי ל-Xbox One של החידוש לסדרת Tomb Raider שיצא ב2013. בכנס של Microsoft הוצג סרטון משחקיות חי בו אחד ממפתחי המשחק שיחק בו בזמן הכנס, והציג את הגרפיקה של המשחק החדש ואת יכולות הטיפוס החדשות של לארה קרופט, כמו גם טיפה מהסיפור המרכזי של המשחק.

The Rise of the Tomb Raider יגיע ב10 לנובמבר השנה.

Rare Replay

חברת המשחקים Rare אותה רכשה Microsoft לפני כמה שנים, הכריזה ש-30 ממשחקיה הטובים ביותר יגיעו בגרסה מחודשת ומרהיבה בחבילה מיוחדת ל-Xbox One במחיר של $30, כלומר דולר אחד לכל משחק, בטריילר מרגש:

Rare Replay מגיע ל-Xbox One שלכם ב4 לאוגוסט השנה.

Gears of War חוזר!

gears_of_war

כדי לסיים את הכנס של Microsoft בנימה טובה, קיבלנו מבט מיוחד על Gears of War חדש-ישן. המשחק עליו אנו מדברים הוא Gears of War Ultimate Edition, המחזיר את המשחק הראשון בסדרה האגדית ל-Xbox One בגרפיקה משופרת של 1080p וב60 פריימים לשניה, בנוסף לתוכן חדש ומצב מרובה משתתפים, אשר מקבל בטא פתוחה מהיום למשך השבוע הקרוב! לא ידוע עדיין על תאריך יציאה רשמי של המשחק המלא.

אבל בדיוק כשחשבנו שזה הכל, קיבלנו משחקיות חיה על הבמה של המשחק הבא בסדרה- Gears 4:

Gears of War 4 יגיע בעונת החגים האמריקאית ל-Xbox One שלכם.

ואלו הם כל המשחקים והמאפיינים המיוחדים של ה-Xbox One שהוצגו ב-E3! רוצים עוד? קפצו לכתבה שלנו על המשחקים המגיעים גם למערכות אחרות ולעוד הפתעות נוספות!

ומה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות!

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה