אוסטרליה מרחיקה שחקני Pokemon Go מהמשטרה

Pokemon Go זמין כעת בכמה מקומות בעולם כפי שסיפרנו לכם מוקדם יותר היום (כולל ישראל), אבל אוסטרליה הייתה זו שקיבלה את המשחק ראשונה, והשחקנים כבר התחילו לעשות צרות שם- באזורים הצפוניים של אוסטרליה תחנות המשטרה החלו לקבל צרות גדולות משחקני המשחק.

בפוסט בפייסבוק של ה-Northern Territory Emergency Service, שמאגדת את כל כוחות החירום של האזורים הצפוניים של היבשת, הזהירה המשטרה את שחקני המשחק שלמרות שתחנת המשטרה של דרווין משמשת כ-PokeStop (בו אפשר לקבל פוכדורים), זה לא אומר שהם צריכים להשתלט על הבניין.

הפוסט המקורי בפייסבוק
הפוסט המקורי בפייסבוק

"בבקשה שימו לב שאתם לא באמת צריכים להיכנס לתוך הבניין כדי לקבל את את הפוכדורים שלכם," נכתב בפוסט. "זה גם רעיון טוב להסתכל למעלה, ולא על הטלפון שלכם ולשני הצדדים לפני שאתם חוצים את הכביש. ה-Sandshrew הזה לא הולך לשום מקום."

Pokemon Goב-Pokemon Go, ה-PokeStops הם מקומות מיוחדים שכאשר מתקרבים אליהם מציעים מספר לא קטן של פוכדורים לשחקנים. לא ידוע כרגע איך הם נקבעים על ידי Niantic, אבל כבר יש כמות סבירה שלהם ברחבי העולם, מסומנים בפוכדור כחול על מפת המשחק.

בזמן שעסקים או מקומות אחרים שקיבלו את הסימון המיוחד יכולים להטיל אזהרות ואפילו צווי הרחקה לשחקני המשחק, קשה לעשות את זה בתחנת משטרה, מקום שמאחסן לרוב פושעים, אנשים במצוקה, אנשים נעדרים, או אנשים שסתם רוצים לדווח על השכן שזרק להם שקית צואה לתוך החצר (לא נעים).

מה אתם חושבים על זה? האם גם אתם הייתם הולכים לתחנת המשטרה בעירכם אם הייתם יכולים לקבל שם עוד פוכדורים? ספרו לנו בתגובות.

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה