במאי Pokémon: אנחנו לעולם לא נאתחל את הסדרה

Pokémon כבר כמעט בן 20 כעת, ויש לו מורשת מדהימה- אנשים מכל רחבי העולם יודעים מה זה Pokémon, הם מתאספים יחדיו כדי לעבוד על פרויקטים מדהימים המבוססים על הסדרה, והדמויות האייקוניות והקמיעות הם הנכסים הכי יקרים ומוכרים בעולם.

למרות זאת, זאת טרחה גדולה- 20 שנים של מכניקות וציפיות, יותר מ-700 פוקימונים שונים, שישה "דורות" יחודיים, כשלכל אחד יש מכניקות ואזורים גיאגורפיים אחרים לחקור… הרבה פעמים, ההצעה לנקות את הכל מחדש ולאתחל את הסדרה הועלתה. ובראיון עם GameSpot, ג'וניצ'י מאסודה, במאי המשחקים של Pokémon ב-Game Freak, התמודד עם ההצעה ראש בראש.

"אחד מהמשיכות העיקריות למשחקי Pokémon בשנים האחרונות הוא הרעיון שגם במעבר בין כל המשחקים האלו, אתה יכול לעבור 20 שנים בין אחד לאחד ועדיין לדבר על אותו Pokémon," הוא אמר. "תמיד יש את 'המכונים', את ארבעת אלופי העלית ואת כל הפוקימונים שישנם במשחק, בכל הדורות. הרבה מהחוויה המשותפת, גם במרחק של 20 שנה, היא שיש משהו מאוד מושך לגבי Pokémon. אז כרגע, אני חושב על לשמור את האלמנט הזה של הסדרה, ואני רואה את כל הפוקימונים החדשים מ-X  ו-Y שמקבלים יחס שווה כמו כל הפוקימונים מהדורות הקודמים, אני חושב שזה מאוד מרגש. ואנחנו רוצים להתמקד כרגע על זה, לפחות."

למרות כל זאת, הוא אמר שהרעיון לא בהכרח כולו בחוץ. "אך אם אעזוב את Game Freak אני לא יכול לדבר על העתיד." הוא הוסיף.

שני המשחקים החדשים בסדרת Pokemon: Omega Ruby ו-Alpha Sapphire.
שני המשחקים החדשים בסדרת Pokemon: Omega Ruby ו-Alpha Sapphire.

המשחקים הבאים בסדרה הינם Omega Ruby ו-Alpha Sapphire, חידושים של גרסאות Pokémon מהדור השלישי, שנקראו Ruby ו-Sapphire, ייצאו בלעדית לקונסלה הניידת של נינטנדו, ה3DS, ב21 לנובמבר השנה.

רוצים לקנות משחקי מחשב במחירים הזולים ביותר? רוצו ל-CDKeyHouse וקבלו מאיתנו גם קוד הנחה PCGalaxy.

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה