GTA Online: מדריך- כיצד להעביר את דמות הרשת שלכם לדור הבא

Getting-Ready-for-the-Next-Generation-in-Los-Santos
ממש בקרוב יוצאות לחנויות גרסאות הדור הבא של GTA V ולכן, הכנו לכם את המדריך הבא, יעזור לכם להעביר את מידע משתמש הרשת שלכם ב-GTA Online לגרסאות ה-PS4 וה-Xbox One, אשר יוצאות מחר (18 לנובמבר) ולגרסת ה-PC המיוחלת שתגיע ב-27 לינואר 2015.

אז כיצד עושים זאת?

1. להתחלה, נצטרך חשבון לרשת של Rockstar, ה-Social Club, כדי לגשת לחשבון ה-Online שלנו ב-GTA. לשם כך נצטרך להירשם באתר זה עם כל הפרטים הנחוצים: שם משתמש (מוצג כ-Nickname), אימייל, סיסמה, תאריך לידה ומדינה (במקרה זה נכניס ישראל). (לבעלי חשבון Social Club, ניתן לדלג על שלב זה.)

יצירת חשבון Social Club באתר
יצירת חשבון Social Club באתר, נא ללחוץ להגדלת התמונה

2.לאחר יצירת החשבון, נצטרך להיכנס לפרופיל שלנו ולרדת עם הסמן עד שנראה את הכיתוב "About Me" וללחוץ על "MANAGE".לאחר מכן תוכלו לראות אפשרויות קישור לרשת של SONY, ה-PSN, ל-Gamer Tag של מייקרוסופט, לחשבון "טוויטר" ולחשבון פייסבוק. לצורך העברת הפרטים נלחץ על לינק הקישור עם PSN לשחקני GTA ב-PS3 או לקישור עם ה-Gamer Tag של מייקרוסופט לשחקני GTA ב-Xbox 360.

 

עמוד המשתמש בו תוכלו לקשר את חשבונותיכם, נא ללחוץ להגדלת התמונה
עמוד המשתמש בו תוכלו לקשר את חשבונותיכם
לאחר לחיצה על הכפתור "MANAGE" יוצג המסך הבא, להגדלת התמונה ניתן ללחוץ
לאחר לחיצה על הכפתור "MANAGE" יוצג המסך הבא

3. לאחר כל השלבים, תוכלו לגשת לקונסולה שלכם, לאחר הכניסה למצב ה-Online תוצג לכם ההודעה הבאה: "Would You Like TO Transfer Your Character?" (כלומר "האם תרצה להעביר את המשתמש שלך?"). לאחר שתלחצו "Yes" תהיו מסודרים ותוכלו לשחק עם המשתמש הישן והאהוב שלכם בקונסולה החדשה!

רוצים להזמין את גרסת המחשב בהזמנה מוקדמת? רוצו ל-CDKeyHouse ותוכלו לקנות את המשלק במחיר הזול ביותר, ובנוסף, קבלו מאיתנו קוד הנחה: PCGalaxy.
CDKEY5

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

2 תגובות

  1. האם אפשר להעביר משתמש מה pc לאקס בוקס וואן?

  2. במחשב שלי שאני נכנס לאתר מראים לי רק כתוביות בצד וגם אי אפשר להיכנס אליהם יש דרך אחרת לשלוח קישור? בלי להשתמש באתר? (או להשתמש דרך הפלאפון לקישור איכשהו) כל העוזר תודה מראש

השאר\י תגובה