מוכנים לעוד מסיבה?- סת' רוגן מפזר רמזים להמשך ל-Sausage Party

עוד לא נרגענו מהסרט "מסיבת נקניקיות" (או באנגלית, Sausage Party) שזה עתה יצא (לסיקור הסרט לחצו כאן, אני אחכה לכם בסבלנות) וכבר היוצרים סת' רוגן ואוון גולדברג זורקים רמזים אל אוויר העולם לגבי המגיע בעתיד.

הסרט "מסיבת נקניקיות" ששבר את כל המוסכמות האפשריות בנושא פוליטיקלי קורקט וגם לא מעט חוקים בנושא תעסוקה הגובלים בעבדות (אבל זה נושא לדיון אחר), ממשיך לגרוף הצלחה יתרה ואפילו פידבקים חיוביים. אחרי הכל סוף סוף יוצא סרט באנימציה ממוחשבת לקהל מבוגרים שהוא לא מביך או גרוע עם שילוב של אלמנטים וטוויסטים הזויים לחלוטין כולל מפגש של הדמויות "פרנק" ו-"סמי בייגל ג'וניור" עם המדובבים שלהם בשלב מסוים (סת' רוגן ואדוארד נורטון).
צמד היוצרים שגם אחראיים על "Pineapple Express" ו-"This is the end" האפוקליפטי-  סת' רוגן ואוון גולדברג, מפזרים כל מיני רמזים על התוכניות שלהם לעתיד ובהם גם סרט המשך למסיבת נקניקיות, משהו שמעט מוזר בגלל איך שהוא נגמר (לא שאגלה לכם חלילה):
Sausage Party מסיבת נקניקיות (6)

“זה משהו שאנחנו מדברים עליו, כן. זאת אחת הסיבות מדוע הורדנו (מהסרט הראשון) את הסוף המקורי שהיה כי חשבנו , טוב, אם זאת הייתה הסצנה הראשונה של הסרט הבא, זה כנראה לא מה שהייתם רוצים שזה יהיה , שהם לא רק רואים אותנו אלא גם מוצאים אותנו. אבל הרעיון של סרט לייב אקשן / אנימציה, כמו "מי הפליל את רוג'ר ראביט?" הוא מאוד מרגש , בעיקר בגלל שהסרט הזה הוא אחד הסרטים האהובים עליי בכל הזמנים."

בנוסף, סת' רוגן "חושף" שבמוח המעושן אקסטרה שלו ושל אוון גולדברג עולים עוד כל מיני רעיונות לסרטי אנימציה למבוגרים שלא קשורים בהכרח למסיבת נקניקיות:

“יש לנו רעיונות לסרטי אנימציה בדרוג R (למבוגרים בלבד) אחרים שאין להם קשר למסיבת נקניקיות, ואנחנו מקווים שהכל ילך כשורה ושנוכל לעשות ולהפיק אותם. אני מקווה שזה לא ייקח הרבה זמן לעשות את הסרט הבא כי הפעם זה לא ייקח חמש שנים לשכנע מישהו לעשות את זה. הבעיה הייתה בעבר שלא היה תקדים לדבר שכזה, אז אני מקווה שאחרי שראו את מסיבת נקניקיות זה יהפוך לדבר בר קיימא לעשייה… או שמצד שני זה יעשה את ההפך וזה יהיה סרט אנימציה בדירוג R האחרון אי פעם ייעשה!"

מעניין… נחכה בסבלנות ונראה מה יקרה.
ועד אז זכרו:
once you go taco
you never go backo

אודות אבירם צדיקריו

אבירם צדיקריו קופירייטר, גיימר ותיק עם 30 שנות נסיון ויודע דבר או שניים, שאלות במייל, לא בשבת כי אני משלים שעות שינה. לייצירת קשר- [email protected]

השאר\י תגובה