Trunks מגיע ל-Dragon Ball FighterZ

אין שום אפשרות להגיד שזה לא היה צפוי, אבל בכל זאת כדאי להכריז – Trunks, בנו בכורו של Vageta נסיך הסאיינים, מגיע ל-Dragon Ball FighterZ. מדובר במשחק מכות, שלהם תמיד יש כמות דמויות מרשימה. זה גם משחק של Dragon Ball ובהם תמיד דואגים להכניס כמה פרצופים מוכרים (או מוכרים פחות) שהיו על המסך. ועדיין, כל עוד לא קיבלנו אישור, לא יכולנו להגיד בוודאות שהנוסע בזמן עם התסרוקת המטופשת במיוחד (והיא מטופשת אפילו ביחד לשאר הדמויות בסדרה, וזה אומר הרבה) מגיע למשחק המכות המצופה.

Dragon Ball FighterZ הוא עוד מוצר שמגיע מהיקום המופרע של אקירה טוריאמה בו לוחמים מעופפים יורים לייזרים (לא באמת לייזרים) מהידיים תוך כדי צרחות אדירות ואין סוף פרקי פילר. המשחקים שמבוססים על המותג די אחידים ברמתם המאוד ממוצעת, אבל מדי פעם יש הבלחה נהדרת, וכל הסימנים מראים ש-FighterZ הולך להיות כזאת. הוא נראה נהדר ומבטיח לעשות צדק עם כל מי שאוהב את הסדרה.

המשחק צפוי להגיע לקונסולות ה-PS4, Xbox One והמחשב האישי. מי שעוד לא הצטרפה לחגיגה היא ה-Nintendo Switch, שצפויה לקבל בקרוב פורט של Dragon Ball Xenoverse 2. לכן ברור ש-Bandai Namco, המפיצים של שני המשחקים, לא רוצים להכריז שום דבר באופן רשמי לפני ש-Xenoverse 2 יתחיל למכור, כדי לא ליצור תחרות בין הכותרים. כמו שאמר טומוקו הירוקי (Tomoko Hiroki), המפיק של Dragon Ball FighterZ, הכרזות לגבי גרסה של המשחק ל-Switch יהיו רק אחרי ש-Xenoverse 2 יסיים את המעבר לקונסולה של Nintendo.

אודות רפאל שנקולבסקי

גיימר במשרה חלקית ויוצר הקומיקס גיבור כורסא (חפשו אותי בפייסבוק!)

השאר\י תגובה