Battlefield Hardline – הבטא מאחורינו והגיע הזמן למסקנות

אז לאחר שהבטא השנייה והפתוחה מאחורינו, הגיע הזמן להסיק מסקנות ולראות איפה יש מקום לשיפור. הנה לכם 6 דברים שכדאי שVisceral תשים אליהם לב.

שיפור פיזיקת הרימונים לקראת יציאת Battlefield Hardline

ובכן, נתחיל מעובדות בשטח – בעוד שבמציאות חייל ממוצע יכול לזרוק רימון לאורך של 38 יארדים, החייל הממוצע בבאטלדפילד זורק את הרימון רק על פני 15 יארדים, נתון מאכזב בהתחשב בכך שBattlefield מתיימר להיות משחק ריאליסטי ולתת את הפאן הריאליסטי בכל דבר, יש לציין שלרימון כמעט ואין קפיציות והוא סטטי בכל הנוגע למגע עם משטחים במשחק.

Heist Mode פשוט גדוש ועמוס מדי

הרעיון מבחינה תיאורתית מצויין – על הגנבים להצליח לשדוד 2 מזוודות עם כסף מן הבנק ועל השוטרים למנוע מהם לעשות זאת, מוד שבו יש יעד ברור שגם קשור לכל הקונספט של המשחק. אבל בפועל, התוצאה היא כאוס אחד גדול, הרג לא מבוקר וחוסר יכולת לתמרן בצורה חלקה משום שהמשחק פשוט עמוס מדי והדבר הזה חייב להיות מתוקן על מנת שניתן יהיה להנות מהמוד, בשלב הראשוני, צמצום מגבלת השחקנים בשרת יכולה להיות צעד לא רע שעשוי לשפר את המצב

הנהיגה פשוט לא טובה

Hotwire מייצג בצורה הברורה ביותר את הרעיון של Battlefield Hardline הוא וולגרי ומהיר ולמען האמת, שום דבר לא מהנה יותר מאשר לפוצץ רכב אוייב באמצעות מטול רימונים בעת קפיצה מעל גשר. לא הייתה ציפייה לנהיגה ריאליסטית במיוחד אבל בגלל שהנהיגה היא הבסיס של המוד Hotwire ומשמשת גם ככלי הכרחי במודים אחרים, ציפיתי ליותר. אין שום תחושת מחץ כלשהי בעת התנגשות ברכב אחר, הדבר קורה בצורה פלסטית שלא לומר סטטית לחלוטין וניחן כי הנושא בכלל לא טופל. פעולת הרכבים ותגובתם לאירועים השונים חייבת להיות מותאמת למשקלם ולהרגיש טוב יותר, לא סתם רכבים מהירים.

הגרפיקה לא השתפרה מדי ואפילו הלכה צעד אחורה

ללא ספק, Frostbite זה מנוע משחק מצויין וזה הורגש בכל אחד מן המשחקים הקודמים בסדרת Battlefield שהתבססו עליו. אבל כאן, משהו פשוט לא מרגיש טוב מדי, ונראה שהגרפיקה לא התקדמה ואפילו נמצאת בנסיגה, בניגוד להמון משחקים שיצאו לשוק הדור הנוכחי לאחרונה ובכלל, וחבל שכך, אבל עדיין יש זמן לתקן, אולי בVisceral יתאוששו ויטפלו בעניין.

Battlefield Hardline
Battlefield Hardline – הזמן קצר והמלאכה מרובה

לסיכום, הבטא טובה אך עדיין לוקה בחסר במה שצויין כאן ויתכן שבדברים נוספים, אם יש לכם הצעות, שתפו אותי ואשקול להכניס אותן לכתבה.
ונסיים עם נתון קטן – Destiny, המשחק המצליח ביותר של הזמן האחרון(לצד GTA V), שעתר עשרות אלפי שבחים ושבה את ליבם של הגיימרים הפסיד לBattlefield Hardline בקרב הבטא – בבטא של Battlefield Hardline התנסו יותר מ6 מיליון אנשים בעוד שבDestiny הסתפקו בפחות מזה, אז אין ספק שכעת הציפיות בשמיים בכל הנוגע לתיקון המשחק ובתור אחד שהזמין אותו מראש, אני מקווה לראות גם ביטוי להרצת שתי בטות שונות למטרת פידבק ומשוב ביקורתי, בשטח.

 

 

 

אודות Lidor

4 תגובות

  1. היי הבורר, אני חושב שאתה ממש טועה.. נכון, הרימונים די חרא, אבל הנהיגה מעולה אם אתה יודע לנהוג, וheist הוא מוד מעולה אם אתה יודע לשחק במשחק… הדבר היחיד שהייתי מבואס לגביו הוא החוסר בהרס במפות – שאי אפשר לפוצץ כל קיר בDUST BOWL..

    • אני נהג לא רע בכלל לפי דעתי ולפי מה שאמרו לי שחקנים ששיחקתי עימם. מה שאני יכול להגיד לך זה שהכתבה הזו נכתבה על סמך מה שגם שמעתי וקראתי במאמרים נוספים ואתה רואה כאן מעין שילוב של כולם למעין חזית אחת, ואני חייב להודות שאני מסכים עם כל מילה. הנהיגה נוראית, אם ניסית להתנגש ברכב אז היית רואה שזה פלסטי ואין שום השפעה אמיתית וכל קשר בין פיזיקה לבין הנהיגה מקרי בהחלט(בעיקר בנהיגה על משטחים עקומים ולא על הכביש). לגבי הHeist יכול להיות שאני הרגשתי שזה צפוף לי מדי אבל לא רק אני, אבל אני מאמין שמה שיקרה זה שיהיו שרתים יותר גדולים ופחות גדולים לכל מוד, בסך הכל כל אחד והעעדפה שלו. לפי מה שהבנתי ההרס נראה טוב יותר במפחות אחרות(המנוף הקורס למשל באיזו מפה אחרת שאני לא זוכר מה היא ועוד כל מיני).

      • המנוף קורס בdowntown, אבל זה לא הרס, זה לבולושן. הרס זה שאתה בא בBF4 לכל בניין בgolmud railway, שם לו C4 ושובר אותו לרסיסים.
        הנהיגה כאן לא מושלמת, אבל כן מאוד מפותחת. לכל רכב יש מהירות האצה, מהירות מקסימלית, היטבוקסים שונים, אחוז אי שליטה (הכי מציאותי שיש) ואפילו שים לב שאם אתה נמצא בזווית של כ60 מעלות (קרה לי בכמה מקרים) ואתה עצרת, אתה לא תוכל ליסוע ישר כי הרכב לא סוחב בעלייה. שיפור משמעותי מBF4.
        הגרפיקה בהחלט השתפרה. אפשר לראות את זה יותר בPARTICLE EFFECTS ולא במפה עצמה, כי כל הרעיון של המפה הוא שטח ישר וחלק ולכן זה נראה צעצועי.
        אני אישית נורא נהנה מHEIST, מחזיק מחיים די הרבה זמן, והכל בזכות טימוורק. squad של 3 אנשים ואנחנו מסוגלים לסיים את המשחק ב3 דקות.
        לעומת זאת עם הרימונים אני לגמרי מסכים. צריך לשפר את המכניקה הזו.. הM67 FRAG מרגיש כמו הRGO IMPACT של BF4..

        • כמו שזה נשמע מדובר בחילוקי דעות על סמך דעות שונות כי למרות ששמתי לב לשינויים שציינת לדעתי זה עדיין לא טוב

השאר\י תגובה