מבט מאחורי הצלילים של Destiny 2 ועל מפה חדשה

החודש זהו חודשו של Destiny 2 ב-IGN First ואנו רואים סרטוני מאחורי הקלעים של המשחק כמעט כל כמה ימים. הפעם הבאנו עבורכם ריכוז של צמד הסרטונים האחרונים שעוסקים במפה חדשה ובסאונד המשחק.

בסרטון חדש של IGN First, אמן סביבות משחק ב-Bungie בשם Jeff Horal מסביר את תהליך העבודה מאחורי מפת ה-Crucible החדשה – Vostok, שתגיע אלינו ב-Destiny 2.

כאמר משחקים ב-Control, יש שטח כיבוש נפרד בכל מגדל במפה. יהיו גם מקומות מעולים לצלפים שבינינו שיספקו להם מקום תצפית מעולה לחצי מפה אז לכן מומלץ עבור כל קבוצה שתשחק במפה הזו לחשב את הצעדים והמבנה של השחקנים שלה.
בסך הכל, המפה נראית מאוד מעניינת אך היה מזכירה י קצת יותר מדי את Felwinter Peak מ-Rise of Iron.
תוכלו לצפות בסרטון המדובר ממש פה למטה

אם יש דבר אחד ש-Bungie תמיד עושה מושלם במשחקים שלה זה הסאונד. כל צלילי המשחק, המוזיקה, צלילי הנשקים והאויבים תמיד קרובים לשלמות במשחקים של המפתחת. הרבה פעמים אנו לא שמים לב אך לרוב זה מה שנותן את החווייה המיוחדת למשחקים שלה.

בגלל יכולות הסאונד המיוחדות הללו, כמובן שהסאונד הכולל יהיה חלק מאוד חשוב בחווייה הכללית של Destiny 2 – המיוחד אחרי שהסאונד היה בין הדברים היותר בולטים במשחק הראשון.
בסרטון חדש באדיבות IGN, המפתחת Bungie מדברת על כל העבודה שסבבה סביב עיצוב הסאונד של משחק ההמשך ואיך שהעובדים והאמנים מנסים להוציא את המיטב מעצמם עבור הסאונד של המשחק.
תוכלו לראות את הסרטון ממש פה למטה

המשחק יגיע ל-Xbox One ול-PlayStation 4 ב-6 בספטמבר הקרוב ולמחשב האישי באוקטובר.

אודות תומר בראשי

בן 20, נולדתי וגדלתי בירושלים עיר האורות, משחק במחשב ובקונסולות מאז שאני זוכר את עצמי, נהנה לשמוע את כל סוגי המוזיקה, לראות סרטים איכותיים וכמובן לשחק כמה שרק אפשר.

השאר\י תגובה