DOOM Eternal

DOOM Eternal – מלחין המשחק מסביר על הפקת הפסקול

משחק היריות כבר כאן, וסרטון חדש מספק לנו הצצה מאחורי הקלעים למוזיקה שלו

DOOM Eternal היה משחק מצופה מאוד. לאחר ש-id Software הביאה לנו חידוש מפוצץ ופופולרי ביותר עבור סדרת DOOM בשנת 2016, היו הרבה שאלות לאן הם מתכוונים לקחת את הסדרה במשחק הבא. המשחק המדהים שילב בין המהירות המטורפת של המשחק המקורי, העיצוב שלו עם חדרים מלאי סודות, ומוזיקת רוק מטריפה, יחד עם מספר חידושים מודרניים כמו שדרוגים לנשקים ומצבי ירי חלופיים.

עכשיו כשמשחק ההמשך המצופה כבר כאן, ומביא לנו עוד פסקול מטריף ומלא באנרגיות גבוהות, המלחין מאחוריו, מיק גורדון, לוקח אותנו למסע מאחורי הקלעים בסרטון חדש. מייק הלחין גם את הפסקול של המשחק הקודם, ובסרטון הארוך (מעל לשעתיים) הוא לוקח אותנו למסע על תהליך היצירה. הוא פורס בפנינו איך המוזיקה נבחרה, איך הם חשבו איזה תפקיד תשחק כל פיסה מוזיקלית בהתאם לפעולות של השחקן, ואפילו משתף איתנו מספר יצירות אשר לא הגיעו אל התוצר הסופי. למרות האורך של הסרטון, אם אי פעם התעניינתם איך יוצרים מוזיקה למשחק או שאתם בתחום בעצמכם, ואפילו אם אתם מעריצים כללים של המשחקים, שווה לצפות בו.

DOOM Eternal זמין עכשיו עבור ה-Xbox One, PlayStation 4 והמחשב האישי.

אודות אלעד שרז

אלעד שרז, בן 29 מגן יבנה. חובב משחקי ווידאו, אנימה, מנגה, ותרבות חנונית בכללותה. גיימר מאז גיל 10, וגאה להגיד שסיימתי את NFSU בגיל 14 חח

השאר\י תגובה