המפתחים של Forza Horizon 3 מדברים על הגרפיקה שלו

Forza Horizon 3 נראה פשוט מדהים, כאשר יש ללא ספק הרגשה שהוא יהיה תוספת מאוד טובה למשחקי Forza, ויתן בראש בתחרות עם משחקי המירוצים האחרים.

ועכשיו, המפתחים של Forza Horizon 3 מדברים על הדרך בה הם פיתחו את הגרפיקה שלו.
בראיון עם Redbull, רלף פולטון דיבר על כך שצוות הפיתוח נסע בשטחי מירוצים, כאשר הוא צילם ב-HD את כל מה שהוא צריך כדי לפתח את המשחק: החל מהדרכים, ועד לאבנים, גדרות, ובניינים. הם השתמשו בטכנולוגייה שנקראת פוטוגרמטריה שמאפשרת להם להפוך תמונות באיכות גבוהה למודלים מוכנים במנוע המשחק בתלת מימד, וזה למה החלקים הללו נראים ריאליסטיים ביותר בתוך המשחק.

בעוד ראיון עם Redbull, הוא ציין כי היתרונות של HDR הם תמיד דבר שקשה לתאר במילים, כי זו טכנולוגייה שאפשר להבין אותה כשרואים אותה בפעולה, מאחר והעיקרון שלה הוא השגת גישה לצבעים מורחבים בטירוף, עם רוחב ניגודיות שרגילים לראות אותה בטלוויזיות שהן לא HD. השיפור הכי חזק הוא הנופים השמימיים שהם תפסו באוסטרליה, שנראים טוב ב-Xbox One ועוד יותר טוב ב-One S מאחר ויש גיוון רחב יותר של צבעים. מכל אלה, זה נראה כי המשחק יהיה מעניין מאוד, ואם הטכנולוגייה הזו באמת משנה משהו, יש לנו משחק מירוצים מאוד טוב בידיים. עד שנקבל תוכן חדש עליו, תהנו מהמשחקיות הזו של Forza Horizon 3 ב-4K (באדיבות IGN).

אודות רפאל יקותיאל

רפאל, בן 20 מחולון, משחק בעיקר במשחקי פלטפורמר אינדי ומכות, חלק מה-PCMR, מכור לטקן, ובעד מלחמת עולם בין Intel, AMD, ו-Nvidia.

השאר\י תגובה