Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima – כל החדשות משידור “State of Play” האחרון

צפו עכשיו ב-18 דקות של משחקיות מתוך משחק הפעולה-הרפתקאות עולם פתוח החדש

שידור “State of Play” האחרון של חברת Sony הוקדש כולו ל-Ghost of Tsushima, משחק הפעולה-הרפתקאות עולם פתוח של חברת Sucker Punch. החברות הציגו כמות גדולה של קטעי משחקיות מהמשחק, תוך מתן דגש על החלקים השונים שמרכיבים אותה כמו קרבות, התגנבות, חקירה, התאמה אישית ועוד.

חקירת העולם אמורה להיות “טבעית” יותר בהשוואה למשחקי עולם פתוח אחרים. במקום לעקוב אחר סמן או מצפן על המסך, Ghost of Tsushima יוביל אתכם אל המטרה באמצעות הרוח, בלחיצת כפתור משב רוח יופיע ויסמן את הכיוון אליו אתם צריכים ללכת. תוכלו גם לעקוב אחר רמזים אחרים כדי לנווט במשחק, כמו פלומת עשן, ציפורים ושועלים שיכוונו אתכם לעבר מקדשים.

מערכת הקרב של המשחק מחולקת לשני חלקים. הראשונה, “דרך הסמוראי”, כפי ששמה מרמז, מתמקדת בקרבות פנים אל פנים מול אויבים ומבוססת על סרטי הסמוראים שכולנו אוהבים. החלק השני, “דרך רוח הרפאים”, מתמקדת בהתגנבות ומאפשרת לכם להתנקש באויבים, להשתמש בהסחות דעת, לזרוק פצצות עשן ועוד.

כמו כן פורטו אפשרויות ההתאמה האישית. המשחק יושק עם מצב צילום, פילטר שיגרום למשחק להיראות כמו סרטי הסמוראים של קורוסאווה והאפשרות לשחק בו עם דיבוב ביפנית.

ההתרשמות האישית שלי מכל מה שהוצג בשידור היא שהמשחק מזכיר מאוד את שני המשחקים האחרונים בסדרת Assassin’s Creed – החל ממערכת הקרב שמאפשרת לשחקן לבחור בין התגנבות לבין קרב פנים אל פנים ועד לעולם הפתוח והמגוון שלו. מה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות.

אודות דניאל לניאדו

במקור מרעננה, כיום מירושלים. סטודנט לביולוגיה, חובב סרטים ומשחקים מושבע.

השאר\י תגובה