מערכת PTOG של Overwatch עוברת שינוי

PTOG כבר לא ייתעסק בכמות הריגות

משחק היריות המפורסם Overwatch המפותח על ידי חברת Blizzard חווה כבר ביקורות בחיים אבל זה לא מנע ממנו מלהיות אחד המשחקים המוצלחים של החברה. מערכת ה- PTOG או בשמה המלא מערכת ה-Play Of The Game הינה מערכת שמופיעה בסוף המשחק ומציגה שחקן אחד שתפקד באופן מיוחד. המערכת כבר שונתה בעבר אבל גם הפעם שינויים חדשים עתידים לבוא.

OVERWATCH PTOG

לפי ראיון שנעשה עם מעצב הגיבורים הראשי בחברה Jeff Goodam נשאלה השאלה מה עתידה של מערכת ה-PTOG והוא ענה בתגובה: " יש תוכנית לבצע את מה שאנחנו קוראים לו Play Of the Game 2.0, יש לנו המון רעיונות חדשים ומגניבים. אנחנו רוצים לעבוד באופן רציני יותר על פן המצלמה ואיך שהשחקנים יראו את נקודת המבט, יש לנו גם תכנון למערכת כזאת אבל טיפה שונה במצב התחרותי שבה במקום להציג שחקן יחיד היא תראה שילובים של שחקנים שתרמו למהלך המשחק." לאלה שלא מבינים במילה "שילובים של שחקנים" הכוונה היא לקומבו של דמויות לדוגמא יכולת ה-Ult של Zerya בשילוב של ה-Ult של Repaer אם שתי היכולות הללו מסונכרנות נכון יכולות לגרום לנזק הרסני במיוחד.

מה אתם חושבים על מהשינוי שתעבור מערכת ה-PTOG? ספרו לנו הכל בתגובות למטה.

אודות אור כהן

משנה לעורך הראשי בקטגוריית חומרה מנתניה אם אני לא כותב אני כנראה רואה סרט מדע בדיוני או משחק במשהו שקיבל ביקורות שליליות

השאר\י תגובה