Quake Champions מגיע רק ל-PC בגלל דרישות גבוהות

Id Software הפתיעה ולא הפתיעה בו זמנית את רובנו בהכרזתה ב-E3 על ההמשך לסדרת משחקי היריות שלא ראתה הרבה אקשן בעשור האחרון- Quake Champions. הדבר היחיד שבאמת הפתיע את כולם הייתה העובדה שהמשחק יגיע אך ורק למחשב האישי.

טים וויליטס, מנהל יצירתי העובד על המשחק, הסביר קצת למה Quake Champions מגיע רק למחשב האישי, והסיבה לא הפתיעה אותנו יותר מידי. בשיחה עם GameSpot אמר וויליט שהסיבה שהמשחק יגיע אך ורק למחשב האישי, הוא בגלל דרישות גבוהות לקצב פריימים לשניה גבוה: "זה הכל מבדיקת הקלט מהעכבר ללודא שיש לכם קצב רענון מהיר מספיק על המסך. בגלל שגם עם Quake Live, אנחנו מצאנו לאורך השנים שהמעבר מ-30 ל-60 [פריימים לשניה] ענק, אבל גם מ-60 ל-120- אפשר להבחין בהבדל."

Quake-Champions-Bethesda-750x400

כמובן שזה הולך להיות כך רק לשחקנים הרציניים יותר שיכולים להריץ את המשחק בקצב מטורף כזה. "רובנו, ואפילו אני, לא יכולים להבחין בהבדל. אבל יש כמה שחקנים שהם לא אנושיים, ואנחנו לא יכולים לצאת ולהגיד שאנחנו הולכים לעשות משחק בשבילם שלא ירוץ במהירות מטורפת. אם נאבד את האנשים המקצועיים, אנחנו בבעיות."

"זה למה Quake Champions הוא משחק למחשב האישי. בלי תירוצים. בלי הגבלות," אמר וויליטס לגבי קצב הרענון הגבוה שהמשחק דורש.

כרגע למשחק אין ממש תאריך יציאה, אבל מידע חדש (ובתקווה גם תאריך היציאה של המשחק) צפוי להגיע אלינו בכנס QuakeCon של החברה, שמוקדש אך ורק לסדרת המשחקים.

מה אתם חושבים? האם הייתם רוצים לראות את המשחק גם על הקונסולות או ש-Id Software עשתה את הבחירה הנכונה? ספרו לנו בתגובות.

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה