חטיבת החדשות – כל העדכונים הכי חמים על The Division

אחרי שהוכרז לראשונה בתערוכת E3 ב-2013, הוא סוף סוף מגיע – Tom Clancy's The Division המשחק שרבים טוענים יהיה השלב הבא באבולוציית הגיימינג ולא מעט כאלה עם חיבה ל-HEADSHOTS מרהיבים והתנהלות קבוצתית או יחידה בעולם MMORPG מחכים לו
כמו תמיד זה מלווה בהמון טיזרים, עדכונים, רמיזות ואפילו בטא שאוטוטו מגיע!

מוכנים לגלות את כל מה שחם בקשר ל- The Division של UBISOFT? בואו נצא לשטח!

 

כל חברת משחקים שמכבדת את עצמה (ויש כאלה שממש לא מכבדות את עצמן, אבל זה לפעם הבאה) משתתפת במרוץ הגדול להשיג את הריאליזם הכי מושקע והכי אותנטי שאפשר מכמה בחינות, פיזיקאליות, משחקיות, גרפיקה ועוד ועוד ועוד. UBISOFT שידועה בתור מתמודדת רצינית "בתחרות", הולכת להציג בכנס המפתחים הגדול (כנס ה-GDC במרץ 2016), ממש בצמוד להשקת המשחק את המנוע הגרפי החדש שנבנה מאפס במיוחד בשביל המשחק. המנוע שם דגש על "משחקי" אור וצל והקפצת או השתקפות אור מחפצים ועצמים שונים, משהו שלפעמים נראה ונשמע זניח, אבל משפיע בענק על איך המשחק נראה ומשוחק. הטכנולוגיה הזו שעליה נבנה המנוע אמורה לדמות את תנועת האור לאופן הכי קרוב למציאות, ולמה שאנחנו רואים יום יום (ולא על גבי המסך) ברחבי העולם הגדול.
רבים בקהילת המפתחים כבר רוצים לראות את המוצר המוגמר ולראות האם באמת יעמדו בציפיות או שסתם תיפול עלינו חשכה. אנחנו נראה… (did you see what I did there?)

רוצים להרגיש את העתיד? לטעום לפני כולם את הפרי המתוק שנקרא Tom Clancy's The Division? אז אתם בטח כבר רשומים לבטא! מה זאת אומרת לא? תתעדכנו שלא תפספסו! אלו התאריכים לבטא:
XBOX ONE – מתחיל ב-28.1.16 ומסתיים ב-31.1.16
PS4\PC – מתחיל ב-29.1.16 ומסתיים ב-31.1.16
אז עכשיו אתם נכנסים לכאן ויוצאים לדרך!

דיברנו מקודם על משחקי אור וצל? גרפיקה סופר ריאלסטית? קבלו כמה תמונות שממחישות עד כמה הפיתוח התקדם ועד כמה הכל נראה "ווווואוווווו!!!!"

 

בצעד נדיר (שאישית מעלה דמעה קלה לעיני השמאלית) UBISOFT מודיעה "לא יהיו מיקרו-רכישות" במשחק Tom Clancy's The Division". אז למה זה צעד נדיר? תחשבו על זה, כל משחק שאנחנו משחקים בו בין אם זה בקונסולה או באפליקציה בסלולר, תמיד תהיה אופציה לשלם "כמה שקלים בודדים" ולקבל מטול טילים קרקע-חלל חיצון שיעזור לנו להתקדם או סתם בשביל אקסטרה חיים, ב-UBISOFT הבינו שזה גדל למימדים שגם גורמים להתרחקות ממשחקים, גם תורם לכל הקטע של פריצות וגם סתם קארמה מסריחה של חמדנות, אז הם מודיעים שחד וחלק – לא יהיה. DLC כן יהיה אבל לא מיקרו-רכישות.

Tom Clancy's The Division הולך להיות שונה בכל כך הרבה דברים, בהם אופציית בחירת סוג המשחק, או יותר נכון – חוסר הבחירה. לדברי Magnus Jansen – המנהל הקריאטיב של המשחק, לא תהיה קיימת האופציה בבחירה בין קמפיין אישי או CO-OP והוא אשכרה גאה בזה "מהרגע שהשחקן מפעיל את המשחק הוא כבר יכול לשחק בסביבת CO-OP עם חברים או זרים, לרדוף אחרי משימות או פשוט להתעלם מכולם אם רוצים." מעניין.

חשבתם שב-FALLOUT 4 השתוללו וירדו לפרטים קטנטנים בנושא יצירת מראה הדמות? תנו למפתחים של Tom Clancy's The Division להפתיע אתכם בענק. אחד הדברים שהפכו כמעט לסטנדרט במשחקי RPG או MMORPGזה להתאים וליצור את הדמות לאיך שאתם(!) רוצים, בסרטון המצורף תוכלו לגלות לאילו רזולוציות מטורפות ניתן להגיע מבחינת עיצוב הפנים של הדמויות!
TAKE A LOOK

המון חדשות הא? חכו רק התחלנו, ככה זה שהמשחק קרוב ליציאה, מפגיזים מכל כיוון. זה הזמן לקחת הפסקה קלה ולראות 10 דקות של GAMPLAY המציג את גודל העולם, את הגרפיקה, המשחקיות ועד כמה השקיעו בעולם הפתוח של המשחק, משהו שקשה לומר שזה הטופ של UBISOFT, למרות שהפעם הם בהחלט הפתיעו והשקיעו. תנו ב-PLAY

קצת על המשחק – כמו במיליארד ואחד סרטים\משחקים\קומיקסים וירוס השמיד את האנושות וקבוצה של ניצולים עושה הכל בשביל לכבוש מחדש ולהציל את העיר ניו יורק. כאן אתם נכנסים לתמונה. בכל פעם שתצילו אזור ייבנה בסיס אם שישלוט על שטח מסוים ובו יהיו 3 אגפים: רפואה, טכנולוגיה ואבטחה, וממנו גם תוכלו להמשיך את ההתקדמות במשחק אחרי שתתעוררו (בשלב מסוים חייבים ללכת לישון). מתשאול החברים ב-UBISOFT גם פה הדמות שמשחקים תתפתח ותוכל להגיע עד שלב 30. נשמע מעט מדי? אל תשכחו שכש-DESTINY יצא גם שם השלב המקסימלי היה 30 וכל פעם שיצא עדכון גדול – עלו שלבי הפיתוח. התקדמות בפיתוח הדמות פותחת אזורים מיוחדים ומשימות מאתגרות במיוחד.
ואל תשכחו, הפעם אין "תוסיף 3462 ש"ח ותקבל מגן שיקפיץ אותך 12 שלבים קדימה".

מסיבה זו או אחרת לא התקדמתם אל הדור הבא של הקונסולות? החלטתם שבא לכם להתחדש ב-XBOX ONE אבל אתם רוצים שזה יהיה חלק ממהדורה מגניבה? הסתדרתם! אל מארזי GEARS OF WAR ו-HALO מצטרפת ערכה כוללת את המשחק Tom Clancy's The Division, כונן בגודל 1TB ו…זהו, בלי תוספות מיוחדות רק קידום מכירות מגניב. בארה"ב מארז שכזה יעלה 399.99$ שזה בסביבות 1600 ש"ח, מעניין כמה זה יעלה בארץ.

Division-Bundle

זה לא סוד שהאפשרויות הגרפיות במחשב גדלות בכל יום הודות לאופציות השדרוג הקיימות, חברת UBISOFT כנראה תנצל את זה עד הסוף ומי שיישחק את המשחק בגרסת המחשב (וכמובן בתנאי שיש לו מפלצת בתור מחשב) יוכל לגלות דברים שהם בהחלט הצעד הבא.
ביניהם: היכולת להגביל את קצב הפריימים ואולי אפילו לפתוח אותו מעבר ל-60FPS המקובל, איכות ורזולציית הצללה טובה יותר, התאמה אישית בהתאם ליכולות לוקאליות, נפח ועומק הערפל, פירוט אובייקטים , עומק השדה , סטייה כרומטית , פיזור תת-קרקעי , חידוד תמונה וזאת רק ההתחלה. אז לכל המשקיעים ב-GAMING PC כמו חבר טוב שלי, זאת הולכת להיות חגיגה ויזואלית!

רוצים עוד "קצת" גיימפלי? קיבלתם! ולא סתם, אלא כמעט 50 דקות של גיימפליי באיכות 1440P על 60FPS ששוחקו ב-XBOX ONE. רוב הסיכויים שזאת לא רמת הגרפיקה המקורית אלא "שיפוץ\רינדור" לכבוד הסרטון, על אף שהמשחק עצמו "מתחיל" (כך נאמר) ב-1080P, מה שאומר הרבה קרבות, יריות, נופים פוסט אפוקליפטים ברמה משוגעת! אז תכינו משהו לאכול ותהנו

סחר בדמויות ונשקים? לא אצלנו… בינתיים…כנראה.
כששאלו את Julian Gerighty (עוד מנהל קריאטיב בחברה) אם תהיה קיימת אופציה שכזו הוא אמר: "זאת המציאות העכשווית של פיתוח המשחק, תכונות מסוימות נכנסו ותכונות מסוימות – לא.  אז כמו שנאמר, ימים יגידו או לחץ קהל.

המשחק עוד לא הושק וכבר הקודקודים ב-UBISOFT מודעים לכל אלה שיתחילו לשחק בטירוף ולא ינוחו עד שיגיעו לשלב המקסימלי אליו ניתן להגיע. כש- Magnus Jansen שיתף במגוון ראינות ש"רוב האתגרים והמשימות נמצאים ב-DARK ZONE ושם נבלה רוב הזמן". כאל עלתה השאלה "מה הכוונה – רוב?" אז הוא שלכל אלה שבאמת ירצו לקחת את המשחק ואת היכולות שלהם לקצה, יהיו תכנים נוספים ומאתגרים במיוחד שבאמת ישמו את השחקנים במבחן. התוספים הללו יכללו פעולות מאתגרות וקשות יותר, פשיטות ועוד המון הפתעות.
ואני אומר – שהאל יעזור לנו…

The-Division-768x432

אל שולחננו הגיע עדכון קטן לגבי גודל הבטא, נאמר זאת כך – העדכון קטן הבטא גדול.
הבטא ל-PC יהיה בגודל של 25GB ולקונסולות – 23.2GB.
מה שאומר תתחילו למחוק דברים ותכינו מקום, יהיה שמח וקצת כבד

כשרק התחילו לדבר על המשחק אחד הדברים שקידמו ודחפו היה הפילוח וההתאמה הדמוגרפית עפ"י יכולות משחק. ז"א, המערכת הייתה אמורה לדעת איך לנתח את היכולות שלכם ולהתאים חברים ומשימות, ובכל פעם שדיברן על זה לא פחדו להשתמש במילה מהפכני.
אז כנראה שה"מהפכה" לא תגיע עדיין, כי הדעה הרווחת ב-UBISOFT אומרת "תנו להם להתמודד, כדי שלא תיווצר אשליית יכולות".
מה הכוונה? תתארו לכם שאתם שחקנים מתחילים, לא ממש מנוסים והמערכת מוצאת לכם כאלה שהם באותה רמה כמוכם ומשימות בהתאם, בשלב מסוים מרגישים מאוד בטוחים ואין את מה שדוחף לקצה למען ההשתפרות ואז פתאום נופלים על משימה שנראית כאילו בלתי אפשרית. מה שכן הוחלט לעשות זה לתת למערכת לעשות התאמה עפ"י אזור דמוגרפי, זאת אומרת שהמערכת תעזור לכם למצוא שחקנים מהאזור זמן שלכם שלא הולכים לישון 5 דקות אחרי שהצטרפתם (או הולכים לעבודה, תלוי אם הבוס בבית זה אמא שלך או אישתך),
Magnus Jansen אמר: "אנחנו לא רוצים שאנשים שיגיעו ל-DarkZone יצטרכו לחכות , אין לובי כלשהו (כמו בלא מעט משחקי MMORPG) והחיבור עם שחקנים אחרים צריך להיות מהיר וממוקד במה שקרוב אליך ככל האפשר . אנחנו כן מכוונים להתאמה לשפה שלך ולאזור הזמן השלך באזורי זמן שונים."

חם חם מהתנור – נודע לנו שאל מארז ה-GOLD (כי אין דבר כזה "רק" מארז רגיל) יתווספו 2 ערכות – HAZMAT ו-.NATIONAL GUARD כל ערכה כוללות עיצוב מיוחד לרוס"ר P416, מדים ותוסף שמגן ממפגעים סביבתיים (HAZMET) או תוסף להגנה (G). כל אחד מהתוספים לא אמור "לתפוס" יותר מדי מקום ויהיו במשקל של גג 10.09MB שזה כלום. האם זה יהיה שווה את ההבדל במחיר, ימים יגידו.

הגעתם עד פה? סחטיין עליכם! אתם כנראה חמים על המשחק כמוני, אז לקינו קבלו עוד 15 דקות של גיממפליי שהפעם מציגים את רחובות העיר וההתנהלות עם חברים. hit the streets and enjoy –

 


Tom Clancy's The Division, משחק תפקידים מגוף שלישי המתרחש בעולם פתוח, עם אפשרות לריבוי משתמשים כמו במשחקי תפקידים המוניים ברשת, הכוללים אלמנטים של משחקי הישרדות. המשחק עתיד לצאת ל Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One ב-8 במרץ 2016.

 

 

אודות אבירם צדיקריו

אבירם צדיקריו קופירייטר, גיימר ותיק עם 30 שנות נסיון ויודע דבר או שניים, שאלות במייל, לא בשבת כי אני משלים שעות שינה. לייצירת קשר- [email protected]

השאר\י תגובה