ב-Titanfall 2 אין פלטפורמה מובילה, לפי המפתחים

Titanfall 2 מבטיח לפצות על כל הטעויות שקודמו עשה, כאשר הוא יהיה משחק יותר רחב ממנו, ולמרות שישנם כמה דברים ש-"הרסו" לשחקנים ציפיות, יש עדיין המון שחקנים שמצפים למשחק.

בראיון שנערך עם DualShockers, ג'ואל אמסלי אמר כי אין מערכת שתהיה המובילה בביצועים ב-Titanfall 2. "זה אולי נשמע מוזר, אבל אנחנו תמיד מפתחים הכל ביחד אז אין פלטפואמה שממש מובילה בפיתוח שלה. אנחנו מתייחסים לכולן עם אותה האיכות ואותה הגישה. הרזולוציה עדיין נמצאת בפיתוח, כי אנחנו שמים את מגע הקסם שלנו בכמה אפשרויות, אבל אנחנו לא ממש רוצים לדבר על זה עכשיו כי אנחנו לא בטוחים אם המשחק עובד בצורה טובה עם זה". הוא אמר.

הוא אף הוסיף: "כל מה ששמנו במשחק חייב לעבור תהליך בדיקה כדי לוודא שזה טוב, וזה כולל רזולוציות, ו-60 FPS בכל המצבים. אנחנו שואפים לכך, כי זוהי מטרה ענקית שנמצאת בראש שלנו כרגע. אנחנו מרגישים כי המשחק רץ במקרה הכי טוב ב-60 FPS". זה נשמע די הגיוני להרבה אנשים, וזה דווקא נחמד לשמוע שהם עושים את זה באופן מקביל כך שכולם יקבלו את אותם הביצועים (טוב אולי לא למחשב האישי כי אתם יודעים, חופש וזה). המשחק יצא באוקטובר עבור המחשב האישי והפלטפורמות השונות.

אודות רפאל יקותיאל

רפאל, בן 20 מחולון, משחק בעיקר במשחקי פלטפורמר אינדי ומכות, חלק מה-PCMR, מכור לטקן, ובעד מלחמת עולם בין Intel, AMD, ו-Nvidia.

השאר\י תגובה