להורדת האפליקציה למכשיר האנדרואיד שלכם, לחצו כאן!

Habadus -הכר את האפליקציה

Habadus, משחק חדש מבית GoMaD Team הישראלי, הוא משחק תפקידים בעולם פתוח בגרפיקה דו מימדית למכשירי האנדרואיד שלכם.

הסיפור סובב סביב 'Habadus' או איך שלא תרצה לקרוא לדמות שלך, ששייך לגזע ה-'Habdarians', גזע של יצורים דמויי אדם שיחודיותם היא העובדה שהם מכווצים לגודל של נמלה. במשחק, השחקן זוכה להרפתקה בעולם בו שדות של דשא הופכות ליערות, חרקים כמו נמלים וצרעות הופכים למפלצות, ביחס לגודלם של ה-'Habdarians', וחפצים קטנים כמו קיסם שיניים מחובר לחתיכת זכוכית הופכים לנשקים בידיי השחקן וה-Habdarians הסובבים אותו.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

למשחק המיוחד הזה כמה מאפיינים שונים:
  • * השחקן יוכל לבחור אחד משלוש מקצועות שונים, מכשף, לוחם, וסייר. המכשף מתמקד בקסמים התקפתיים וזוכה לכמות גדולה של מאנה, הלוחם בלוחמה מקרוב שזוכה לכמות גדולה של נקודות חיים והסייר משלב בין שניהם, תוקף מרחוק, בעל כמות קטנה יותר של חיים מלוחם אך גדולה משל מכשף וכמות קטנה יותר של מאנה ממכשף אך גדולה יותר משל לוחם.
  •  הקווסטים ב-Habadus מאוד מגוונים ונבנו כדי למנוע מהשחקן למצוא את עצמו שורף את הזמן בלחזור על אותן פעולות שוב ושוב. ולכל קווסט משמעות וסיפור קצת יותר מגוונים ומשמעותיים לעולם שבו הוא מתקיים. המשחק מערב בו גם המון 'משחקונים קטנים' בין לבין שיש להם השפעה על המשחק עצמו, חלקם באים לידי ביטוי בקווסטים וחלקם אופציונליים ומקריים בשביל השחקן.
  •  משחקיות ממוצעת יכולה להגיע לכ8 שעות משחק, אם השחקן בוחר לסיים את כל הקווסטים ולגלות את עולם המשחק. הרבה זמן יחסית למשחק הרפתקאות לטלפונים חכמים.
  • מערכת הקרב ב-Habadus, בשונה מהמון משחקי טלפונים ניידים, היא דינאמית ופועלת בזמן אמת, כלומר, השחקן לא צריך לחכות לתור של האוייב וכו'.
  • יש במשחק כמה וכמה 'Cutscenes' (סצנות 'קולנועיות) משעשעות שמלוות את הסיפור המרכזי.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

הצוות אשר פיתח את המשחק, GoMaD Team, כרגע מורכב רק מבן אדם אחד, בן רוקח: "קוראים לי בן רוקח, אני בן 20 מראשון לציון, התחלתי לפתח משחקים מגיל 16. למובייל התחלתי לפתח מגיל 18, בעיקרון מהסיבה שבאותה תקופה שירתתי בצבא ולא היה לי זמן לעבוד על פרוייקטים גדולים יחסית." מספר לנו בן. "פיתוח של משחק ממוצע למובייל לוקח בעיקרון שבוע – במצטבר, ככה יכולתי לסיים משחק בערך כל חודש ולפרסם אותו. Habadus, המשחק האחרון שפיתחתי, לקח שלושה חודשים של פיתוח, יותר מהסיבה שבשונה מ8 המשחקים האחרים שפיתחתי למובייל, בו יש יותר תוכן, יותר עולם, יותר גראפיקה, ביחס למשחקי מובייל, אף על פי שהסגנון הוא יותר 'Pixelated' גם גראפיקה כזאת לוקחת זמן לבצע.

"על כל שאר המשחקים שפיתחתי למובייל עבדתי לבד, לעומת זאת ב-Habadus רציתי להוסיף הרבה יותר מוסיקה, מוסיקה שונה כמעט לכל אזור וסצנה, בזה עזר לי נדב ברכה, שמתעסק בתחום בעצמו, ועשה את רוב המוסיקה של 'Habadus'. כיום אני עדיין עובד לבד, מקווה שאחד מהמשחקים יניב יותר פירות ויתן לי את הפריבילגיה לפתח משחקים יותר גדולים, עם יותר עזרה ויותר עניין."
להורדת האפליקציה למכשיר האנדרואיד שלכם, לחצו כאן!
להורדת האפליקציה למכשיר האנדרואיד שלכם, לחצו כאן!

 

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

תגובה אחת

  1. יאיר משניות

    מפתחים ישראליים כמוהו צריכים להיות השראה לכולנו

השאר\י תגובה