Fallout 4 – לומדים מטעויות העבר

 

מי מאיתנו לא שיחק ב ונהנה מ-Skyrim? בהתחשב בזה שמשחק התפקידים המאסיבי של Bethesda מכר מעל 12 מיליון עותקים (12 מיליון מבלי לספור את מיליוני הפיראטים שמפליגים בשבעת הימים של האינטרנט והורידו את המשחק בחינם) אני הולך להמר על זה שרובנו ככולנו זכינו לחוות את המשחק הפתוח. אבל על כל ניצחון על דרקון אימתני או צליחה של מערה מסתורית המשחק היה רווי ברגעים פחות מהנים שנבעו מבאגים ותקלות (במיוחד בעת יציאתו של המשחק, עכשיו כשאנחנו כמה וכמה עדכונים לאחר מכן המצב הרבה יותר אופטימי) – ממשימות שלא ניתן לסיים, תקיעות וירידות בקצב הפריימים לשנייה (FPS), קשתים שהורגים אתכם דרך קירות (Wall hackers ארורים!), ועד מחיקת השמירה של השחקנים כליל! לפי טוד האוורד, אחד המפתחים והמפיקים הראשיים של Skyrim ו-Fallout 4 הקרב, נראה שהצוות המפתח לא רק מודע לבעיות אלו, אלא גם אקטיבית מנסה להמנע מהן.

New-Skyrim-Glitch-Videos-Show-Off-Hilarious-Bugs-and-Exploits-2

האם הבאגים בSkyrim ימנעו באגים בעת לוחמה בחרקים ב-Fallout 4?

ע"פ טוד, למרות שהמון מהכיף של משחקים כמו Skyrim ו-Fallout נובע מהפתיחות של עולמם ומגוון האפשרויות העומדות לרשות השחקן, פתיחות זו היא גם אחת הסיבות העיקריות לבאגים מהסוג שהזכרתי למעלה, והתמודדות עם הבאגים האלו בSkyrim וזמן הפיתוח היחסית ארוך של Fallout 4 מאפשר לצוות להיות יותר מוכן בלמנוע באגים כאלה בעתיד.

"כל העדכונים שעשינו ל-Skyrim, וכל הDLC – ברגע שטיפלנו בבאגים היה לנו תהליך שונה לבדיקת התוכן" אמר טוד "אך תמיד יהיו בעיות". עוד הוסיף המפתח שאחד הדברים שהיו הכי חשובים לצוות שלו הוא טיפול באיבוד שמירות כבר בשלב מוקדם, מאחר וזה לא רק חשוב למשחק אלא מסייע בבדיקת באגים פוטנציאליים אחרים.

לא נדע אם המשחק אכן יהיה מודל מופתי של תכנות מתוחכם ויציב שאין שני לו וגורם למלאכים בשמיים להזיל דמעה או גיבוב של אפסים ואחדים לא קשורים עם יותר באגים מהמיטות בצה"ל עד יציאתו ב10 לנובמבר, ובינתיים נשאר לקוות שלא נצטרך לחכות ל3 עדכונים כדי באמת להנות מהמשחק במלואו.

אודות דניאל

גר במרכז, משחק בעיקר משחקי תפקידים ואסטרטגיה ואוהב לחפור.

השאר\י תגובה