חברת ASUS מכריזה על השעון החכם ASUS ZenWatch 3

חברת ASUS הכריזה השבוע במסגרת תערוכת IFA בברלין על השעון החכם Asus ZenWatch 3

השעון החדש בסדרת שעוני ה-ZenWatch של החברה מגיע עם Android Wear ומכיל מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית. לפי החברה, השעון מעוצב באופן יוקרתי ולאנגטי ומכיל גם תכונות מתקדמות של ניהול צרכת החשמל, יחד עם טכנולוגיית ה-HyperCharge שמאפשרת לשעון להיטען עד ל-60 מאחוזי הסוללה ברבע שעה בלבד!

השעון מגיע גם עם כמה רצועות לבחירה, ביניהן עור איטלקי תפור או גומי באיכות גבוהה, כאשר כל אחת מהרצועות יכולה להגיע בבז' כהה או חום.

השעון כולל בתוכו את מעבד ה-Qualcomm Snapdragon Wear 2100 יחד עם 512MB של זכרון RAM, יחד עם 4GB של זכרון לאחסון. השעון מכוסה ב-2.5 curved Corning Gorilla Glass 3 על מסך AMOLED בגודל של 1.39 אינץ', ברזולוציה של 400×400 ו-287ppi, כאשר מסך המגע יכול לזהות 2 אצבעות שונות. אורך הבטריה של השעון על פי החברה יכול להגיע עד ליומיים שלמים יחד עם סוללת ה-340 מיליאמפר שלו, שניתנת להרחבה עם בטריה נוספת של 200 מיליאמפר. כל אלו מצופים בהגנה נגד מים של IP67, שלא תגן לכם על השעון יותר מידי, אבל תתן לכם קצת יותר בטחון אם ישפכו עליו קצת מים.

ה-ZenWatch 3 מגיע ב-3 צבעים- כסף, "Gunmetal" וזהב ורד (בקיצור, כסף שחור וורוד), ויעלה כ-$250.

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה