תיקון מסך שבור באייפון

תיקון מסך שבור באייפון

מסך הוא אחד החלקים החשובים ביותר באייפון בלעדיו כל יכולותיו המופלאות של המכשיר לא יבואו לידי ביטוי. הוא למעשה מקשר בינינו לבין המכשיר המתוחכם וכמו רכב שיהיה מושבת ללא גלגלים, כך יהיה האייפון מושבת ללא המסך. המסך הוא החלק שבא עימנו ועם הסביבה במגע והוא חשוף ביותר. לכן החלפת מסך לאייפון 5 או סוגי האייפון האחרים היא נפוצה מאוד. מתי נצטרך להחליף את המסך ואיך ניתן לעשות זאת?

זה לא כ"כ נעים לראות מסך שבור…

כן, לא נעים לגלות פתאום שהמסך נסדק, נשרט, נחבל ובודאי שבזכוכית שלו התפוצצה והתנפצה לחלוטין. לכן, לפני שהדבר קורה ונצטרך לפנות למעבדה לצורך החלפת המסך, כדאי להגן על המסך. שימוש באביזרי מיגון יקטין את הסיכויים לפגיעתו של המסך ואת הצורך להחליפו. הגנה על מסך לאייפון 5 תעשה בעזרת מדבקת מגן איכותית. כדאי גם להגן על חלקו האחורי של האייפון באמצעות כיסוי מגן אחורי. באופן כללי על מנת להגן על המכשיר כדאי למנוע מצבים העלולים לפגוע בו כמו חשיפה ללחות ורטיבות או חום רב.

דגמים שונים דורשים רכיבים שונים

בכל דגם משתנים מעט הרכיבים הבונים את המסך. המסך משתנה הן בגודלו והן בתכונות ובאפשרויות הטמונות בו. לכן, החלפת מסך לאייפון 5 תדרוש את הרכיבים הרמתאימים לו בלבד ולא את הרכיבים של אייפון 3 ואפילו לא הרכיבים של קודמו- אייפון 4. במיוחד ישנו הבדל מהותי בין המסך של אייפון 4 ו- 5 לבין המסך של הדגמים שקדמו לאייפון 3. עד אייפון 3 היו רכיבי התצוגה, רכיבי המגע והזכוכית מופרדים זה מזה. לאחר אייפון 3 הפכו כל אלה ליחידה אחת ולכן המסך של דגמי אייפון 3 והלאה הוא דק ודורש טיפול מורכב מדגמים ותיקים.

היכן מומלץ לבצע החלפת מסך?

החלפת מסך לאייפון 5 דורשת כבר מקצוענות. אם בעבר החלפת המסך יכלה להתבצע באופן עצמאי, היום, בשל מורכבות המסך, יש לפנות למעבדה מקצועית. כאשר בודקים את האפשרויות העומדות לרשותכם בבחירת המעבדות, יש לשים לב למספר פרמטרים: בחרו מעבדה ותיקה העוסקת זמן רב בתחום, בדקו שיש ברשותה חלקי חילוף מתאימים ואיכותיים על מנת שעבודת המכשיר לא תיפגע. בחרו במעבדה אשר המוטו שלה הוא מתן שירות אמין ללקוחותיה ולוקחת אחריות על עבודתה כך שבמקרה של פגיעה במכשיר תהיו מכוסים במידה מסויימת. בימינו, בהם יום רודף יום גם שירות מהיר הוא פרמטר חשוב אך לא על חשבון האיכות כמובן.

אודות WebClub - ווב-קלאב

2 תגובות

  1. אויש ברצינות כל כך רואים עליכם שזו כתבה מוזמנת, הרי להחליף מסך לאייפון (או ל90 אחוז מהטלפונים החכמים לצורך הדיון) זו עבודה קלה למדי שלוקחת מקסימום חצי שעה… המסך עולה עוד כמה עשרות דולרים באינטרנט, אז למה לשרוף מאות שקלים על החלפה במעבדה? לכל מי שיבוא אלי בטענות – החלפתי למעלה מ5-6 מסכים בחיי, ואין לי שום הכשרה טכנית. הכל מצפייה בוידאו ביוטיוב שמסבירים איך לבצע את ההחלפה. באופן עקרוני הרוב המכריע של התקלות באייפון ובסמארטפון לא מצריכות מעבדה. רק תקלות ברמת רכיב (כמו צ'יפ שנשרף או תקלה דומה בלוח האם) דורשות באמת פניה למעבדה מוסמכת.
    כנראה שבאמת אין לכם בושה לפרסם ככה כתבות שברור שבאות להעשיר את מי שמפרסם אצלכם.

    • שלום טל,
      כמובן, יש אנשים שמוכנים לנסות ויש להם כשרון טכני בסיסי שמאפשר להם לתקן תקלות למיניהן.
      ישנם אנשים שלא רוצים לעשות טעות ומעדיפים לתת ל"מקצוענים" שאם הם הורסים הם יתקנו..

      האם אנחנו מרוויחים כסף? יש בעיה עם זה? האם אתה מצפה מאנשים לעבוד חינם?
      גם אם אנחנו מרוויחים אני יכול להבטיח לך שהסכומים הם זעומים שמספיקים להחזיק את האתר באוויר, אין צורך לחפש מה לא בסדר,
      אם מישהו מעניין אותו החומר הוא מוזמן לעיין.

השאר\י תגובה