אליפות העולם השביעית בספורט אלקטרוני כבר כאן

הפדרציה הבינלאומית לספורט אלקטרוני (IeSF) הכריזה היום שבחרה בכותרי הספורט האלקטרוני שישוחקו באליפות העולמית השביעית בספורט אלקטרוני 2015 המתקיימת בעיר לודז' בפולין. המשחקים שנבחרו הם Counter-Strike: Global Offensive ו-DotA 2, שניהם פרי פיתוחה של Valve.

DOTA 2 הוא אחד המשחקים הפופלרים ביותר ב-STEAM
DOTA 2 הוא אחד המשחקים הפופלרים ביותר ב-STEAM

43 המדינות החברות של IeSF השתתפו בסקר הכותרים הבין-מדינתי עבור האליפות העולמית לשנת 2015, בהתאם לפופולאריות המשחק כמשחק וכספורט אלקטרוני בכל מדינה מדצמבר 2014 ועד לתחילת ינואר 2015. על בסיס תוצאות סקר הכותרים, בחר הדירקטוריון בשני משחקים – CS:GO ו-DOTA 2, והחליט לפתוח את ההשתתפות לכל אדם המעפיל אל האליפות העולם בלי קשר למוגבלות, מין או גיל. שני המשחקים הללו היו המומלצים ביותר מהמדינות החברות של IeSF ככותרי הספורט האלקטרוני עבור האליפות הקרובה. המשא ומתן להכללת הכותרים באליפות העולמית עם חברת Valve הסתיים בהצלחה.

DotA 2 היה אחד מהכותרים הרשמיים באליפות העולם השישית בספורט אלקטרוני (6th eSports World Championship BAKU 2014) קבוצת "NEWBEE", אלופת הטורניר הנחשב "The International 2014" השתתפה בתחרות כנציגת סין. הקבוצה גרמה לעניין רב בקרב מעריצי הספורט האלקטרוני כשזכתה במקום הראשון באליפות. CS:GO, לעומת דוטא, נבחר בפעם הראשונה ככותר רשמי באליפות של IeSF בזכות ההמלצות של מרבית המדינות (כולל ישראל). CS:GO הוא אחד מכותרי הספורט האלקטרוני הפופולאריים בפולין, שם תתארח אליפות העולם של שנת 2015, והארגון המקומי גם המליץ להכליל את הכותר באליפות.

הפדרציה הבינ"ל לספורט אלקטרוני (IeSF) תבחר כותרים נוספים לשחקנים יחידים (אחד על אחד) לאחר שהמשא ומתן עם מפתחות המשחקים יסתיים ותוציא הודעה שנייה בדבר כל הכותרים הנבחרים וכותרים נוספים בפברואר, 2015.

העמותה לגיימינג תחרותי תקיים מוקדמות בישראל עבור הכותרים לקראת האליפות העולמית בקיץ.

אודות טל סלע

נשוי +2 שהוא גיימר, פתחתי את האתר בשנת 2011 כדי לתת מענה בעברית לתכנים שאני אוהב. משחק על קונסולת הסוני 4, אוהב משחקי ספורט, FPS ומירוצים. אישתי אומרת שאני מכור - מחמאה מבחינתי

השאר\י תגובה