ברוכה השבה THQ- החברה חוזרת בתור THQ Nordic

Nordic Games הכריזה היום שתשווק את עצמה מחדש בתור THQ Nordic, במהלך שלטענתה "מייצג את הגישה המרכזית של לעשות יותר מלהחזיק בתיק עבודות תחרותי מאוד של [קניין רוחני]."

באפריל 2015, Nordic רכשה מספר גדול מאוד של סדרות וכותרים שהיו תחת THQ לאחר שפשטה רגל. בין הכותרים תוכלו למצוא את Darksiders, Red Faction, MX Vs. ATV ועוד המון.

"אפשר להגיד שהרגע שעיצב את החברה שלנו קרה ב-2013. כשהסתכלנו על כותרות כמו "מי לעזאזל הם Nordic Games?" "משחקי Darksiders נקנים על ידי… Nordic Games?" ו-"Nordic Games מסבירים מי הם לעזאזל. תכניות לכותרי THQ," אמר Lars Wingefors, מנכ"ל Nordic Games לגבי רכישת המשחקים והתגובה שקיבלו.

THQ-Nordic-930x569

"בזמן שאנחנו גאים בשורשים השוודים שלנו והצלחנו המון תחת השם Nordic Games, החלטנו שהגיע הזמן להפוך את השם THQ לרשמי. מותגי המפתח האלו ימשיכו לעצב את העסק שלנו בדרך משמעותית בהמשך, ו-THQ Nordic מייצגת את הגישה הבסיסית של לעשות הרבה יותר מלהחזיק בתיק עבודות תחרותי מאוד של קניין רוחני."

"אנחנו מעריכים אותם, ומסדרים אותם עם משאבי הפיתוח הטובים שלנו כדי להתרחב איתם ועם רמת המומחיות שהשגנו שקהל המעריצים שלנו מצפה אליה."

לפי Wingeforst, החברה "החדשה" מפתחת כעת 23 משחקים, כאשר 13 מהם עדיין לא הוכרזו באופן רשמי, אבל "יגיעו בחודשים הקרובים."

"עם השיווק המחודש הזה אנחנו נכנסים לשלב הבא באבולוציה של החברה שלנו," הוא המשיך. "כרגע יש לנו 23 משחקים בפיתוח, 13 מהם עדיין לא הוכרזו רשמית אבל יוכרזו בחודשים הקרובים. אין צורך להגיד שרוב הפרויקטים האלו מבוססים על סדרות וכותרים ש-THQ החזיקה בהם בעבר."

Nordic Games הכריזה לא מזמן על תכניות לחדש את משחק ה-Darksiders הראשון, שיגיע ל-PlayStation 4, Xbox One, Wii U ולמחשב האישי. המשחק יגיע ב-25 באוקטובר וגרסת המחשב אף תכלול תמיכה באיכות 4K ו-"אפשרויות וידאו נוספות".

מה אתם חושבים על השיווק מחדש של החברה? האם סוף סוף נוכל לראות את Destroy All Humans! חוזר ובגדול? ספרו לנו בתגובות.

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה