הידאו קוג'ימה פותח סטודיו חדש בשיתוף עם Sony

זוכרים שדיווחנו לכם היום על הפרידה המרגשת והקורעת של הידאו קוג'ימה ו-Konami? ובכן, כנראה שהפרידה הזאת לא היתה לשווא.

הידאו קוג'ימה, שידוע בעיקר בגלל סדרת Metal Gear Solid שיצר בשיתוף עם חברת Konami (שכרגע נחשבת כאחת החברות הגרועות בעולם בפני מעריציו של קוג'ימה), עמד בפני הגבלות מאוד הדוקות מהחברה שהעסיקה אותו, אבל לא עוד, מפני שקוג'ימה כעת פותח סטודיו חדש משלו בשם Kojima Productions.

"חוזה העיסוק שלי עם Konami נגמר ב-15 בדצמבר, מה שהופך את היום להתחלה חדשה עבורי. אני מתחייב להיות מעורב בפעילויות יצירתיות עד סוף ימי חיי," כתב בפוסט ברשת החברתית Twitter, והמשיך והכריז: "הסטודיו יתמקד כעת בפיתוח מוצרים שידחפו את גבולות החידוש ויציתו את עניין הלקוחות בכל העולם."

קוג'ימה לא רק פרסם את הפוסט המדובר, אלא פרסם את האתר הרשמי של החברה, בו תוכלו להציץ כבר עכשיו בלינק הבא, עם חנות מובטחת בקרוב מאוד.

אבל החדשות הגדולות של היום, או אפילו השנה הזאת בכלל, היא שהמשחק הראשון של Kojima Productions יהיה בלעדי לקונסולת ה-PlayStation 4 של Sony. החברה אישרה את שיתוף הפעולה, ומנכ"ל ונשיא החברה אנדרו האוס אמר בנוגע לשיתוף הפעולה "ההיסטוריה של ה-PlayStation היא אחת מהמחדשות ביותר, והציגה עברונו שלל סדרות חדשות. הידאו קוג'ימה היה חלק גדול מההיסטוריה הזאת, ולכן אנו שמחים שהוא בחר להביא את הפרויקט החדש שלו בשיתוף עם Playstation. אנו מצפים לעבוד איתו על משחק חדש ומרגש, ומקבלים אותו בברכה למשפחת PlayStation."

הידאו קוג'ימה

הידאו לא היסס וגם הגיב על שיתוף הפעולה החדש: "אני לוקח על עצמי אתגר חדש על ידי הקמת החברה העצמאית הראשונה שלי, ואני מתרגש להתחיל במסע הזה עם PlayStation, איתם לאחר כל השנים האלו המשכתי לעבוד. אני לא יכול לחכות כדי להביא לכם, עם PlayStation, משחק חדש שיהפוך לסדרה מדהימה."

התגובות הללו מפני האוס וקוג'ימה לא הגיעו לבד, אלא עם סרטון מיוחד המציג את שיתוף הפעולה, בו האוס מדבר יפנית לצד קוג'ימה:

אבל אם חשבתם לרגע ש-Sony חטפה לנו את קוג'ימה אך ורק למכשיריה, אתם טועים ובגדול, מפני שהמשחק החדש של Kojima Productions יגיע לא רק ל-PlayStation 4, אלא גם למחשב האישי (מצטער שחקני Xbox One, זה כנראה לא היום שלכם). הידיעה הזו נחשפה בפוסט "שאלות ותשובות" (או Q&A) באתר Medium (שמשום מה נמחק לגמרי), בה נכתב שהמשחק "מתוכנן להגיע גם למחשב האישי.".

הפוסט גם חשף שהמשחק החדש לא יהיה קשור לסדרת Metal Gear Solid, או אפילו Silent Hills, בשום דרך, דבר שנראה צפוי למדי משום ששתי סדרות המשחקים בבעלותה של Konami.

אבל מה אתם חושבים? מה יכול להיות המשחק החדש שנראה מקוג'ימה בעתיד? ספרו לנו בתגובות

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה