הסקר השבועי #20- קרב החלונות!

“הסקר השבועי” חוזר! בואו, השפיעו, ותבחרו מי יהיה המנצח השבועי של PCGalaxy!

"הסקר השבועי" חוזר (שוב…) אחרי הפסקה קלה, בשל בעיות אישיות שלי. "אבל מה זה הסקר השבועי? איך מצביעים?" כל הכבוד ששאלתם, אז הנה הסבר קצר- בכל שבוע נפתח סקר חדש עם שני משחקים או נושאים דומים, ההצבעות בסקר אנונימיות לגמרי, ויפורסמו בשבוע שאחרי, עם סקר חדש לגמרי. ההצבעה נעשית בסוף הפוסט או בדף הראשי של האתר!

והשבוע, ארבעת מערכות ההפעלה הגדולות ביותר בקרב אחד- ארבעת גרסאות מערכת Windows האחרונות:

הסקר השבועי 20

אך לפני הכל, הנה תוצאות הסקר הקודם- Witcher 3 נגד Dragon Age: Inquisition:

הסקר השבועי תוצאות 19

אז האם אתם מוכנים לפתוח חלון?

Windows 7

הגרסה שרובינו זוכרים כטובה ביותר של זמנה (אחרי Windows XP), הלא היא Windows 7, היא הגרסה ה-6.1 של מערכת ההפעלה Windows של Microsoft ושוחררה לראשונה באוקטובר של 2009. בתחילת הפיתוח המערכת כונתה בשם הקוד Blackcomb, שהוחלף מאוחר יותר ל-Vienna. המערכת כללה לראשונה תאימות רבה למנהלי התקן, תוכניות וחומרה קיימות ותוכנתה כדי שתוכל לעבוד על מחשבים עם כוח עיבוד נמוך יחסית, בשונה מגרסת Vista הקדמה ל-7.

img0

Windows 8

Windows 8 הושקה לציבור הרחב באוקטובר של 2012. העבודה על גרסה זאת החלה מיד לאחר השקת WIndows 7. המערכת כללה שיפורים ושינויים רבים ממערכת ה-WIndows 7, מה שגרר אהדה אך גם שנאה מצד משתמשי המערכת. לדברי תלונות רבות המערכת הייתה בנויה לטאבלטים בעלי מסך מגע מאשר למחשבים אישיים בעלי מקלדת ועכבר.

windows-8-logo-blue-2012

 

Windows 8.1

Windows 8.1 היא הגרסה המשופרת של Windows 8, שיצאה כמעיין מערכת משל עצמה באוקטובר של 2013 בגלל השינויים הרבים שנעשו מהגרסה הקודמת. השינויים כללו בעיקר את התיקונים אל התלונות של משתמשי המערכת, אך בעיני רבים עדיין נחשבת גרסה נחותה יותר מ-Windows 7.

windows-8-1-27752-400x250

 

Windows 10

הגרסה החדשה ביותר של Windows (ושלמרות השם, היינה הגרסה ה9 במספר) הגיעה אלינו ממש לא מזמן בסוף חודש יולי של 2015. השינויים בגרסה זו של Windows גם תיקנו מספר מהתלונות של משתמשי Windows 8 ו- Windows 8.1, וגם הוסיפו מספר דברים חדשים, כמו Cortana, הדומה בפעולתה ל-Siri של Apple, והאפשרות להצמיד עד ארבעה חלונות באיזור קבוע בו זמנית.

windows 10

 

אז מי אתם חושבים שצריך לנצח? איזו גרסה של Windows היא הטובה ביותר בעיניכם? ספרו לנו בתגובות, הצביעו והשפיעו בסקר השבועי!

רוצים אתם לקבוע מה יהיה הסקר הבא? שלחו הצעות אל דף צור הקשר שלנו ואולי תראו את הסקר שהצעתם כאן באתר!

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

תגובה אחת

  1. Windows 10

השאר\י תגובה