Wonder Woman וונדרוומן

וונדר וומן – טריילר אחרון על הלוחמת האלילה של DC

מוכנים כבר לראות את "וונדר וומן"? אם אתם לא בטוחים, שוחרר הטריילר האחרון שעל בטוח ישנה את דעתכם

גל גדות, כוכבת סרטי מהיר ועצבני, אחרי שנים של המתנה, סוף סוף עונדת את הצמידים והכתר האייקונים ומופיע בסרטה הבודד הראשון כגיבורת העל הבלתי נשכחת של DC, וונדר וומן.

"וונדר וומן" הוא אחד הסרטים החשובים עבור Warner Bros ו-DC, בעיניהם הלוחמת היא שתוביל את יקום הסרטים שלהם לארץ המובטחת וסירטה יעשה משהו ש-Marvel עד כה לא עשו, סרט בודד על גיבורת על. אחרי שהדהימה את כולם והייתה בעיני רבים כהחלק הכי טוב בסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", גל גדות נותנת לנו את הפריקוול הבודד שמספר את הרפתקות דיאנה פרינס במלחמת העולם הראשונה ואת דרכה להיות הגיבורה חסרת החת שראינו ב"שחר הצדק".

Warner Bros החליטו להראות את שאיפתם עבור הסרט בכך שבטקס פרסי הסרטים של MTV (בהם נכחה גדות), הם החליטו לחשוף לעולם את הטריילר האחרון של גיבורת העל הנוצצת שמתרכז בדיאנה ומראה לנו למה היא הלוחמת הכי טובה של יקום ה-DC.

אין ספק ש-Warner Bros שמרו את הטריילר הטוב ביותר כהאחרון. הטריילר מראה לנו כל כך הרבה אקשן מדהים וגל גדות במלוא תפארתה כגיבורת העל שכולנו אוהבים. בנוסף, הטון של הטריילר הרבה יותר רציני וחשוב מהטריילר הקודמים שהרגישו מעט קלילים יותר, אנחנו מרגישים את החספוס של המלחמה ואת העוצמתיות של דיאנה.

בנוסף, אנחנו מקבלים הצצה קלה לעלילה ונבלי הסרט, אבל לשמחתינו, בשונה משאר הטריילרים של הוליווד, לא נחשף יותר מדי מהעלילה והפתעות הסרט. הנבל הראשית, ארס, אל המלחמה, לא חושף את עצמו בצורתו המלאה ואנשים שלא עקבו אחרי הדיווחים על מי משחק אותו יזכו להפתעה בבתי הקולנוע, משהו נדיר בתעשייה של היום.

אז תכינו את עצמכם לצאת להרפתקה בראשון ביוני במלחמת העולם הראשונה עם דיאנה פרינס, הנסיכה הלוחמת של DC, וונדר וומן.

אודות קובי רוזנטל

שמי קובי רוזנטל, בן 28 מתל אביב, גיימר חובב קומיקס וסרטים כבר 20 שנה, עקבו אחריי בערוץ שלי KobiCool ביוטיוב, רק חפשו את משקפי השמש

השאר\י תגובה