כבר לא ילד קטן- ה-Sony Playstation כבר בן 20!

ה-Playstation, אחת מהקונסולות הפופלאריות ביותר בשוק המשחקים גדלה בשנה!

"ואיפה אתם הייתם לפני 20 שנה?" כתב שון ליידן, נשיא ומנכ"ל Playstation באמריקה. "אני הייתי בטוקיו, נהנה מקונסולת ה-Playstation שלי שיצאה 9 חודשים מוקדם יותר ביפן, השלישי בדצמבר 1994, והייתי בטוח שארדוף אחרי הרוכב השחור האחרון ב-RIdge Racer ישר אל תוך 1995. בזמן שה-Playstation הושקה באמריקה הצפונית ב-9/9/95 (התשיעי בדצמבר 1995), חילקתי את הזמן הפנוי שלי בין טקן ו-Battle Arena Toshinden."

"בעבור כולנו אלו היו זמנים מרגשים וחדשניים:" ממשיך ליידן, "טכנולוגיה חדשה, חווית הארקייד בבית, ושום הבטחה שנמשיך ונשאר עד סוף המאה, או אפילו מוקדם יותר. אלו בהחלט היו זמנים מרגשים"

Playstation 1

"אבל כן הצלחנו, ובתודה למסירות והתשוקה של קהילת המשחקים הגדולה ביותר בכל הזמנים, ה-Playstation Nation, אנחנו חוגגים את יום ההולדת העשרים של מערכת ה-Playstation המקורית, בתשיעי בדצמבר 1995."

אז כן, אחת מהקונסולות ששינו את פני אומת שחקני משחקי המחשב כבר בת 20, וכמובן שאי אפשר לחגוג בלי סרטון נוסטלגי ומרגש, שיזכיר לנו איך הכל התחיל. במיוחד בשביל זה, Sony שחררה את הסרטון הבא:

כמובן שאי אפשר להסתכל לאחור על זמנים עברו מבלי להזכר בזכרונות הילדות המתוקים (או הבגרות המתוקים, אני לא שופט) שיש לנו מהקונסולה המדהימה הזאת. אישית, אפילו לא נולדתי לאחר יציאת הקונסולה הראשונה, אלא 4 שנים אחרי, ולא יצא לי מעולם לשחק במשחקיה המיוחדים, אך גדלתי שנים רבות על מערכת ה-Playstation 2 והמון מהמשחקים המדהימים שיצאו לקונסולה. אני זוכר במיוחד את המשחק Bully, שהיה אחד המשחקים המיוחדים ביותר בזמנו, בעיקר מפני שהיה מין GTA של ילדים בעייתיים, וגם את סדרת Tekken והקומבואים והמכות המדהימות ששיגעו את אחי הקטן כשניצחתי. אבל עכשיו ארצה להפנות את הבמה אליכם, מה אתם זוכרים מה-Playstation? ואיפה הייתם לפני 20 שנה? ספרו לנו בתגובות.

ולסיום, אשאיר אתכם עם הסרטון הנוסטלגי הזה, שמאגד את כל צלילי ההפעלה של המערכות השונות, מאת Playstation Access:

מחפשים משחקים לקונסולה ה-לא-כלכך-ישנה שלכם? כנסו לארקדיה, וקבלו מאיתנו קוד הנחה מיוחד לרכישה באתר: PCGalaxy114

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה