סיקור המשחק: FIFA 12

FIFA 12

במשחק זה ניתן להתמודד כקבוצה באחת הליגות הבכירות של אירופה או כנבחרת כנגד קבוצה או נבחרת יריבה. כמו כן, ניתן לנהל טורניר כדורגל במתכונת של ליגה או גביע. בנוסף, ישנה אפשרות לשחק במשחק נגד שחקנים אחרים דרך רשת המחשבים או דרך האינטרנט. מדי שנתיים יוצאת גרסה מיוחדת למשחק FIFA, עבור אליפות אירופה בכדורגל וגביע העולם בכדורגל. בגרסה זו ניתן להתמודד רק במסגרת נבחרת, במתכונת של הטורניר הבינלאומי. גרסה חדשה של המשחק מופצת מדי שנה בספטמבר או באוקטובר, והגרסה העדכנית ביותר של משחק זה היא FIFA 12. משחק זה מופץ בגרסאות למחשב (PC) ולקונסולות מתוצרת נינטנדו, סוני, מייקרוסופט וכו'

קרוב לעשרים שנה משחרררת EA SPORT את סדרת משחקי הכדורגל שלה FIFA. במשך השנים תפסה החברה תאוצה ומשחק הכדורגל FIFA הצליח והתפרסם בכל העולם. מיליוני גיימרים וחובבי ספורט ברחבי בעולם שיחקו ב-FIFA וחיכו למהדורה חדשה כל שנה.
לפני 10 שנים בערך יצאה סדרת PRO EVOLUTION SOCCER (או PES בקיצור) של חברת KONAMI אשר ניסתה להתחרות בכותר המצליח המוכר והמבוסס של EA SPORT.

המשחק כולל מערכת טאקלים חדשה וריאלסטית יותר שהופכת כל התנגשות קלה לחוויה של ממש. המשחק כולל מס' תרגילים מסוימים וכולל אפשרויות שונות שביניהן ניתן לעשות מלכודת אופסייד. יתר על כך, בנוסף למצב ה-"Be A Pro" שמאפשר לכם לקחת שחקן ולבנות איתו קריירה יש גם את מצב ה-"Be A Goalkeeper" שדרכו אתם לוקחים שוער ובונים איתו קריירה. יש גם את מצב ה-"Ultimate Team" שמאפשר לכם לבנות קבוצה מאפס ולהתקדם איתה בטורנירים ותחרויות. הנעת הכדור במשחק נראית מציאותית יותר, דבר שמשפר את חווית המשחק. למרות כל היתרונות קיימים גם חסרונות. המשחק נוהג להיתקע לפעמים דבר שיכול לעצבן חלק מהגיימרים ומערכת השליטה של המשחק מותאמת ל-XBOX360 דבר שיעכב אתכם קצת ויאלץ אתכם להתאים את הכפתורים לשיטה של המקלדת.

 

שם המשחק: FIFA 12.
מפתחת: Electronic Arts.
ז'אנר המשחק: ספורט.
תאריך יציאה: 30/09/11.

 

 [sam id="1" codes="true"]
 
 
 

Recommended system requirements: 

CPU with dual-core processor (Intel Core 2 Duo or faster). Intel Core2Duo @ 2,4 Ghz 
Windows XP / Windows Vista / Windows 7
. 2 GB of RAM
. DirectX ® 9.0c compatible 
256 MB video card with 3D acceleration or equivalent (support for Shader Model 3.0 or higher).

ATI RADEON HD 2900. NVIDIA GEFORCE 8800 G

טריילר המשחק: 

 

עד כאן הסיקור שלי, תהנו 🙂 

אודות natanz1