1922 – סרט אדפטציה לספרו של סטיבן קינג מקבל תאריך שחרור

Netflix נתנו תאריך שחרור לסרט האדפטציה לספר 1922 מאת סטיבן קינג

Netflix חושפים את תאריך השחרור לסרט נוסף בספריית הסרטים שלהם, הפעם זה סרט האדפטציה לרומן המצליח של אמן האימה, סטיבן קינג, בשם 1922.

לאלו מכם שעוד לא קראו את הספר של קינג, 1922 מתרכז באדם בשם וילפרד ג'יימס, חוואי שרוצח את אשתו אחרי שנמאס לה מחיי החווה והיא רוצה לעבור לעיר, וזה כמובן לא משמח בכלל את וילפרד. אחרי המעשה הוא לאט לאט מאבד את שפיותו, למרות ניסיונותיו החוזרים להמשיך בחייו.

סרט האדפטציה יוצג בספריית הסרטים המסיבית של Netflix ב-20 באוקטובר, בדיוק בזמן לעונת ליל כל הקדושים, ויככבו בו השחקנים תומס ג'יין ("המעניש") בתור וילפרד, מולי פרקר ("בית הקלפים") בתור אשתו שאנון, דילן שמיד (Once Upon A Time) בתור בנם וניל מקדונו ("החץ") בתור הרלן, אביה של שאנון.

זאת לא תהיה הפעם הראשונה שתומס ג'יין עובד על אדפטציה של אחד מיצירותיו של קינג- הכוכב הופיע בתפקיד הראשי באדפטציה משנת 2007 "הערפל" ושיחק את דמותו של הנרי דבלין באדפטציה משנת 2003 לספר "לוכד החלומות".

1922 הולכת להיות הפעם השנייה ש-Netflix תנסה להביא לנו אדפטציה לספר של קינג, הפעם הראשונה תהיה הסרט Gerald's Game שיוצא בספטמבר. כמובן שזה לא מפתיע שאדפטציות לספריו של קינג בביקוש, קינג עד היום נחשב לאחד מהסופרים הטובים בכל הזמנים והציפיה הגבוה ליציאת הסרטים "זה" ו"המגדל האפל" השנה רק מוכיחה זאת.

אודות קובי רוזנטל

שמי קובי רוזנטל, בן 28 מתל אביב, גיימר חובב קומיקס וסרטים כבר 20 שנה, עקבו אחריי בערוץ שלי KobiCool ביוטיוב, רק חפשו את משקפי השמש

השאר\י תגובה