1922 – מותחן אימה חדש מפרי דמיונו של סטיבן קינג

קיבלנו את הטריילר הראשון למותחן האימה המצופה של סטיבן קינג ב-Netflix, הסרט 1922

אחרי ששמענו על 1922 בפעם הראשונה, היינו סקרנים לגלות על מה מדובר בסרט האדפטציה החדש לעוד אחד מספרי האימה של הסופר האגדי סטיבן קינג. אפילו שהסיפור נשמע די פשוט- אב שרוצח את אשתו בגלל שהיא מתכננת לעזוב אותו יחד עם בנו והיא רודפת אותו כרוח, עדיין היינו סקרנים לראות איזה דברים הזויים יהיו בסרט, כפי שציפינו מסרטי וסדרות האדפטציה של קינג.

הטריילר החדש, שתראו עוד רגע, מראה את האווירה האפלולית והמראה המחוספס של הסרט, ולמרות שזה קצת מרגיש כמו הרבה סרטי אימה קודמים שראינו, זה עדיין נראה ממש מגניב ומותח.

אפילו שזה רק טריילר, אנחנו כבר עכשיו יכולים לראות שתומס ג'יין ומולי פארקר נותנים הופעה פשוט נהדרת בתור הבעל והאישה, ואנחנו מצפים מהם להיות דמויות בלתי נסבלות ובלתי נשכחות כמו בכל סרטי האדפטציה של סטיבן קינג.

קינג, מלך האימה בכבודו ובעצמו, אפילו שיבח את הסרט במהלך ראיון:

זה שכדאי לכם לראות זה, Netflix עשו אדפטציה של 1922 מ-Full Dark, No Stars. אני חושב שזה יוצא בסביבות אוקטובר, וראיתי את זה לא ערוך וזה לא עוזב לי את הראש. זה סרט מצמרר.

ציטוט לקוח מהלינק הבא.

הייתם חושבים שקינג הוא סוג של חתימת איכות, אבל צריך לקחת בחשבון שקינג גם אישר סרטים כמו "לוכד החלומות" ו"מקסימום אוברדרייב" (אותו ביים בעצמו) ושניהם היו סרטים שנקטלו על ידי מבקרים, כך שצריך לקחת את מילותיו בערבון מוגבל.

1922 יגיע לספרייה של Netflix ב-20 באוקטובר 2017.

אודות קובי רוזנטל

שמי קובי רוזנטל, בן 28 מתל אביב, גיימר חובב קומיקס וסרטים כבר 20 שנה, עקבו אחריי בערוץ שלי KobiCool ביוטיוב, רק חפשו את משקפי השמש

השאר\י תגובה