The 2014 Steam Holiday Sale- יום 1

Steam Holiday Sale 1

אז לאחר כל ההמולה של מכירת הסתיו בחודש האחרון, הגיעה סוף סוף המכירה הגדולה של השנה, ה-Steam Holiday Sale, המתחילה מהיום עד ה-2 בינואר. מה שאומר שב'סייל' זה נקבל 15 ימים שלמים של מבצעים והנחות על משחקים מוצלחים. וללא הקדמה נוספת, הנה הם המבצעים של היום, שחלים ל-48 שעות בשעת כתיבת כתבה זו:

  • Dark Souls II- $14.79 במקום $39.99
    המשחק מוצע בהנחה של 63%, שהינה אחת מההנחות הגדולות ביותר שקיבלנו על משחק זה מאז יציאתו לאוויר העולם. למי שאינו מכיר את המשחק הפופולארי, המשחק הוא משחק פעולה-RPG הנחשב לפופלארי ביותר בזכות רמת הקושי הגדולה שלו. המשחק הוא המשך למשחק Dark Souls, שלמרבה הצער אינו נמכר בחנות ה-Steam הישראלית. המשחק פותח על ידי FromSoftware, Inc ומופץ על ידי BANDAI NAMCO Games.
    DarkSoulsII
  • Rocksmith 2014-$20.39 במקום $59.99
    אי פעם רציתם ללמוד גיטרה, אך לא ידעתם איך להתחיל? Rocksmith 2014 כאן כדי לעזור לכם! בהנחה של 66%, Rocksmith 2014 היא הדרך המהירה ביותר ללמוד כיצד לנגן על גיטרה אמיתית. פשוט חברו את הגיטרה האקוסטית או גיטרת הבאס שלכםוהצטרפו ליותר ממיליון אנשים שלמדו כיצד לנגן על גיטרה בשיטת Rocksmith זוכת הפרסים. המשחק בעל יותר מ50 שירים, וגם ניתן לרכוש שירים נוספים בצורת הרבה למשחק. המשחק פותח ומופץ על ידי Ubisoft. (חשוב לציין שאת הכבל לחיבור הגיטרה למחשב, צריך לקנות בנפרד בחנות המשחקים הקרובה בעירכם).Rocksmith_2014_Hero_UK
  • Euro Truck Simulator 2- $3.74 במקום $24.99
    אי פעם רציתם להיות נהגי משאית? כנראה שלא… אך משחק זה יכול לשכנע אתכם שדווקא כן! בהנחה של 85%, Euro Truck Simulator 2 הוא סימולטור בו אתם, נהגי משאית, מנהלים רשת משאיות משלכם ומפתחים אותה לאורך זמן. במשחק תוכלו לרכוש משאיות מחברות אמיתיות שונו, ולקבל עבודות מחברות המובילות משא כבד, יקר, שביר או אפילו דליק. אני ממליץ מאוד על המשחק לכל אוהבי הסימולטורים, או סתם לאנשים שרוצים להרגע, ולהקשיב למוזיקה האהובה עליהם בזמן שהם נוסעים ברחבי אירופה עם המשאית שלהם. המשחק מפותח ומופץ על ידי החברה העצמאית SCS Software.
    EuroTruckSimulator2
  • State of Decay- $4.99 במקום $19.99
    בהנחה של 75%, State of Decay הינו משחק זומבים מגוף שלישי, בעל אלמנטים של הישרדות. סוף העולם הגיע, החיים כפי שהכרתם אותם נגמרו, לאחר פריצת זומבים מטורפת. כעת אתם, וכמה ניצולים נוספים, צריכים לשרוד יחדיו ולבנות מחדש את הערים בעולם דינמי ופתוח. המשחק פותח על ידי Undead Labs ומופץ על ידי Microsoft Studios.
    1379990645_state-of-decay
  • Space Engineers- $9.99 במקום $19.99
    בהנחה של 50%, Space Engineers הוא משחק 'ארגז חול' העוסק בהנדסה, בנייה, וחיזוק של מבנים חלליים. שחקנים במשחק יוכלו לבנות חלליות משלהם ותחנות חלל בגדלים שונים ויצאו עם החלליות שלהם לחקירת אסטרואידים וכריית משאבים מהם. אני ממליץ על המשחק רבות, במיוחד אם אתם משחקים עם חברים, למרות היות המשחק ב-"Early Access", כלומר שהינו בפיתוח ואינו גמור. ניתן לקנות את המשחק בחבילה נוחה של 4 במחיר של $29.99. המשחק מפותח ומופץ על ידי החברה העצמאית Keen Software House.
    Space-Engineers-Alpha-2013-08-screen-31
    Total War: ROME II- EMPEROR EDITION- $14.98 במקטם $59.95
    בהנחה של 75%, Total War: ROME II- EMPEROR EDITION הוא משחק האסטרטגיה הפופלארי ביותר של SEGA. במשחק תשחקו כאחת מהאומות המוצעות במשחק, נגד המחשב או חבר, אשר ישחקו אומה אחרת. את המשחק ניתן לסיים בכמה דרכים שונות. ב-Total War: ROME II- EMPEROR EDITION תקבלו גם את כל ההרחבות שיצאו (פרט לכמה) ואת כל העדכונים השונים שיצאו למשחק מאז יציאתו. המשחק פותח על ידי Creative Assembly ומופץ על ידי SEGA.
    Total War: Rome 2 Caesar in Gaul
  • Sid Meier's Civilization: Beyond Earth- $29.99 במקום $49.9
    Sid Meier's Civilization: Beyond Earth הוא המשחק האחרון בסדרת Sid Meier's Civilization, שהינה סדרת משחקי אסטרטגיה המפותחת בעזרתו של המפתח, המפיץ והמעצב סיד מייר, שכעת מנהל האולפן המפתח של המשחק הנקרא Fraxis. בהנחה של 40%, תטוסו לחלל במשלחת מיוחדת שנועדה לחקור כוכב לכת שאליו נשלחתם ולהפוך אותו לקולוניזציה משלכם. במשחק תוכלו לבחור בין כמה אומות שונות בעלות יכולות שונות, איתם תאבקו באומות האחרות במטרה לשלוט בכוכב אותו אתם מנסים ליישב, או להעביר ממנו משאבים לכדור הארץ. המשחק מופץ על ידי החברה 2K.
    The Civilization
    Sniper Elite 3- $24.99 במקום $49.99
    בהנחה של 50%, משחק הצליפה המפורסם, Sniper Elite, חוזר בגרסתו החדשה ביותר. במשחק אנו נשלחים לאפריקה הצפונית, בזמן מלחמת העולם השניה, בתור צלף מקצועי שנועד להשמיד את הכוחות הנאציים אשר פלשו לאזור. Sniper Elite 3 מתאפיין גם בשלבים גדולים ופתוחים ובבחירות משחקיות עצמאיות, והתפרסם בעיקר באחד מהשלבים המפורסמים במשחק, בו תוכלו לצלוף בהיטלר, שליט הנאצים, וגם באפשרות ה'X-RAY' המקצועית המופיעה לעיתים כאשר אתם צולפים בכוחות האויב. המשחק מפותח ומופץ על ידי Rebellion.
    Sniperelite

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes- $13.39 במקום $19.99
הפרו-לוג למשחק המצופה ביותר של השנה הבאה, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, כעת מוצע בהנחה של 33% ב-Steam לאחר הוזלתו ממחיר של $29.99 ל-$19.99. במשחק תשחקו את Solid Snake סוכן בכוח מיוחד שנשלח לבצע משימות התגנבות בעולם פתוח, שהינו מאפיין חדש לסדרת משחקי Metal Gear Solid, ולהרוג את הכוחות המתנגדים. המשחק מתפאר במנוע החדש אותו הצוות המפתח פיתח, וביופיו המדהים. המשחק פותח על ידי Kojima Productions ומופץ על ידי Konami Digital Entertainment.
2499085-metal-gear-solid-5-exteded-e3וכעת, נעבור למבצעים המוצעים ל-12 שעות בלבד (בשעת כתיבת הכתבה) והינם:

  • Microsoft Flight Simulator X Steam Edition- $4.99 במקום $24.99
    סימולטור הטיסה המפורסם של מייקרוסופט בגרסתו העשירית, בגרסה מיוחדת לחנות האלקטרונית של Steam מוצע כעת בהנחה של 80%. המשדחק, כפי שנאמר, הוא משחק סימולטור טיסה המציג מטוסים כמו מטוס 747, F/A Hornet ורבים אחרים. בחרו את מקום ההתחלה שלכם מבין 24,000 (!) שדות תעופה ברחבי העולם, הגדירו את הזמן, העונה, ומזג האוויר וצאו להרפתקה משלכם בכלי הטיסה אותו בחרתם. המשחק מפותח על ידי Microsoft Game Studios ומופץ על ידי Dovetail Games- Flight.
    FlightSimulatorX
  • SpeedRunners- $2.49 במקום $9.99
    קפצו, רוצו, התנדנדו סביב, תירו רקטות ותפסו אנשים כדי להעיף אותם מהמסך במשחק פלטפורמה-מירוצים מיוחד זה לארבעה משתתפים, ובעל עורך שלבים מובנה. המשחק מיוחד מאוד ומומלץ במיוחד על ידי, המשחק כיפי ומרגש בעיקר אם אתם משחקים עם חברים במשחק מקומי, או אפילו גם במשחק רשת אחד מול השני. למרות זאת, המשחק הינו ב-Early Access, כלומר שיתכנו שינויים, באגים וגליצ'ים בזמן המשחק, אותם המפתחים ינסו לתקן לאורך הזמן עד להשלמתו של המשחק. המשחק nפותח על ידי החברה העצמאית DoubleDutch Games ומופץ על ידי tinyBuild.
    speedrunners
  • Styx: Master of Shadows- $14.99 במקום $29.99
    אחת מההנחות הגדולות על המשחק, לאחר שיצא באמצע השנה הזאת. משחק זה הינו משחק התגנבות בעל אלמנטים של RPG, שלוקח אתכם לעולם פנטזי אפל, בו תתנגב, תגנבו ותתנקשו בדרככם כ-Styx, גובלין בן יותר ממאתיים שנים.
    המשחק פותח על ידי Cyanide Studio ומופץ על ידי Focus Home Interactive.
    styx-master-of-shadows-screenshot-05
  • Damned- $4.99 במקום $19.99
    Damned הוא משחק אימה מרובה שחקנים רנדומלי, בשתי קבוצות א-סימטריות של מפלצת אחת וארבעה שורדים. במשחק תוכלו לשחק כאחד מארבעת האנשים הלכודים בתוך מקומות נטושים ורדופי רוחות, כמו מלונות ובתי חולים, או שתשחקו כמפלצת הרודפת את אותם ארבעה שורדים, המנסה לתפוס אותם ולנשנש אותם. המשחק יצא לאחרונה ממצב Early Access ופותח ומופץ על ידי החברה העצמאית 9heads Game Studios.
    damned
  • Hegemony Rome: The Rise of Caesar- $4.99 במקום $29.99
    Hegemony Rome: The Rise of Caesar לוקח את השחקנים לשטחים הפתוחים וליערות של גאול, בהן יוליוס קיסר מנהיג מלחמה במשך עשור שלם כדי להרוס את השבטים הברבריים. Hegemony Rome ייקח אתכם אל ההיסטוריה בצורה שונת דופן ממשחקי אסטרטגיה אחרים, ויכריח אתכם לשים לב לעונות המתחלפות ולמצב הצבאי המתחלף. המשחק פותח על ידי Longbow Games ומופץ על ידי Kasedo Games.
    Quick-Look-Hegemony-Rome-The-Rise-of-Caesar-with-Gameplay-Video-429912-10
  • Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition-$4.99 במקום $19.99
     Injustice: Gods Among Us הוא משחק לחימה המפותח על ידי הסטודיו שפיתח את משחק הלחימה המפורסם ביותר, Mortal Kombat, והינו מבוסס על הדמויות המשונות וגיבורי העל של היקום של חברת הקומיקס DC. בגרסה האולטימטיבית אותה ניתן לקנות ב-Steam, תקבלו בנוסף לדמויות המשחק, שש דמויות נוספות, 30 תלבושות שונות לדמויות השונות ושישים משימות S.T.A.R Labs. המשחק פותח על ידי NetherRealm Studios ו-High Voltage Software ומופץ על ידי Warner Bros. Interactive Entertainment.
    injustice001
    ובכן, אלו כל המבצעים להיום! מה קניתם מהמבצעים הללו? האם מצאתם מבצעים מצוינים ונסתרים בתוככי Steam ורוצים להראות אותם לעולם? ספרו לנו הכל בתגובות!
    רוצים לקנות משחקים במחיר הזול ביותר, גם כאשר אין מבצעים ב- Steam? רוצו ל-CDKeyHouse וקבלו מאיתנו גם קוד הנחה נוספת: PCGalaxy.
    CDKEY4

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה