מהנילוס לפפירוס – כל העדכונים על Assassin’s Creed: Origins

קברים ואוצרות, חדשות ועדכונים, גרפיקה מרהיבה וגם קצת ריכולים, כל מה שחם סביב המשחק החדש בסדרת המשחקים המצליחה  Assassin’s Creed שלא מפסיק להפתיע.

אחרי שנתיים של המתנה מאז שהסתובבנו בלונדון האפרורית, אחרי שנה של המתנה מאז הצצנו לספרד של המאה ה-16, אנו נחזה ב-27 באוקטובר בשלב או הצעד הבא של המותג Assassin’s Creed כמו שלא הכרנו מעולם ונחשף לדברים שיעיפו אותנו אל ארץ ארם נהריים וחזרה.

אז האם ההמתנה הכה ארוכה למשחק הבא באמת תהיה שווה את זה? ב-Ubisoft מאמינים שכן, אחרי שב-2014 הם נפלו חזק עם Unity וב-2015 קצת התפספסו עם Syndicate, הוחלט ששווה לקחת הפסקה ולהשקיע קצת יותר, לקחת דברים שבאמת היו טובים במשחקים הקודמים ולהעצים. בראיון לעיתון PC Gamer (#308) אמר במאי המשחק Jean Guesdon: “כשהתחלנו לפתח את המשחק לפני 3 וחצי שנים רצינו להיות עולמיים, להיות גדולים יותר, וזאת הסיבה שאנחנו מכוונים אל משחק בסדר גודל של מדינה. אחרי שנגענו בקונספט הזה עם קצה המזלג ב-Assassin’s Creed IV: Black Flag, הבנו שאת החוויה של שטח משחק עצום וחופש תנועה מוחלט אנו רוצים להביא אל היבשה, ובפעם הראשונה אל ארץ שלמה. השנה הנוספת שלקחנו לפיתוח המשחק בהחלט נתנה לנו את האפשרות להגשים את זה באיכות הגבוהה ביותר.”

כנראה בשביל לעמוד בהבטחה שלהם הם היו חייבים גם להשתמש בטכנולוגיית המשחקים העדכנית ביותר וגם לקבל קצת תמיכה מסביב, איך עושים את זה? חוברים לחברת המשחקים מייקרוספט, מכריזים על המשחק בתערוכת E3 במיצג שלה ולא באירוע המרכזי של Ubisoft, מתעלקים על טכנולוגיית Xbox One X ו…מתחילים לגרד אחד לשני את הגב.

מנכ”ל Ubisoft – Yves Guillemot סיפר בלי לחשוף יותר מדי פרטים מפלילים על השותפות בין 2 החברות אבל עם משב רוח מלא תקווה על הגלגול החדש של המשחק: “הודות לעסקה שעשינו עם מייקרוספוט בפיתוח  המשחק Assassin’s Creed: Origins אנחנו יכולים לנצל את את מלוא העוצמה של הקונסולה (Xbox One X) לטובת המשחק. אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ואת מה שקורה, הודות לזה שהתעשייה (של במשחקים) משקיעה את כל הכח בעוצמת הקונסולה, בחרנו לא להתקד במצלמת הקינקט אלא יותר בפיתוח התנועה, ה-AI ובגדול את כל חוויית המשחק”. המהלך הזה (שנעשה כבר בעבר ב-2014 עם Unity) מראה עד כמה הם מוכנים לקחת את כל מה שמכר אל השלב הבא אפילו אם אפחד עדיין לא חשב על זה.

עם כל ההייפ שנוצר סביב המשחק תמיד מישהו נפגע איכשהו, בד”כ זה שחקני ה-PC שמקבלים את העותק שלהם זמן מה אחרי שהוא כבר הושק לקונסולות. כאשר נשאל במאי במשחק Ashraf Ismail בטוויטר כל מיני שאלות בנוגע לעתיד המשחק, העלה אחד הגולשים סוג של בקשה, לדאוג יותר לשחקני ה-PC, Ashraf Ismail ענה ש”הם (ubisoft) משקיעים המון אהבה בגרסת המחשב”, דבר שבהחלט מעורר תקווה אצל לא מעט אנשים, גם לא יצטרכו לחכות אקסטרה ןגם ידאגו לנראות ותפעול המשחק  מבלי לחכות לסדרת תיקונים ופאצ’ים כמו שקורה בד”כ.

עד עכשיו דיברנו מסביב, על המשחק בכלליות, חומרה תומכת וכו’ אבל מה עם מה שקורה בתוך המשחק, אילו עוד דברים יחכו לנו בתוך העולם המחודש שיזכיר לנו יותר Skyrim? אז מעבר לכל מה שאנו יודעים (לא שזה הרבה) אומר Ashraf Ismail שהם מתכננים כמות מרשימה של משימות “פשיטה” \ Raid על קברי פרעונים שיהיו שונים אחד מהשני, בין אם הם יהיו יותר עם חידות שצריך להפעיל מחשבה ויכולות או כאלה שפשוט דורשים מהירות תגובה, זריזות ויכולות קרב. בנוסף, אנו יכולים לצפות שאותן משימות קברים יהיו מבוססות על צורת בניית הקברים המקורית רק בשביל להעצים את החוויה ולהיות עוד יותר קרובים למקור, או בקיצור – כרגיל במשחקי Assassin’s Creed. “כל מה שקיים (בפירמידות האמיתיות) כבר ממופה, יש לנו צילומים ומחקרים שנעשו שעזורים לנו ליצור ולשחזר כמה שיותר קרוב למציאות. לדוגמה, בפירמידה היוונית כל החדרים והמסדרונות הם אותנטיים ונאמנים למקור, אך כמובן שהשתעשנו עם זה ולקחנו את זה צעד קדימה עם מסדרונות וחדרים סודיים”.

הרבה מאוד הבטחות וציפיות אנחנו מקבלים כאן ואותה המתנה ארוכה ש”סחבנו” שנתיים מגיעה אוטוטו לסיומה ואז נוכל לראות אם כל מה שהבטיחו לנו באמת יהיה. אז אל תשכחו ותרשמו לעצמכם, 27 לאוקטובר, יום שישי, ל:PlayStation 4, Xbox One, ול-PC עם תמיכת 4K ב-PRO וב-  Xbox One X.

אודות אבירם צדיקריו

אבירם צדיקריו קופירייטר, גיימר ותיק עם 20 שנות נסיון ויודע דבר או שניים, שאלות במייל, לא בשבת כי אני משלים שעות שינה. לייצירת קשר- [email protected] http://aviram.2ya.com/

השאר\י תגובה