Microsoft מסבירה את דחיית Crackdown 3, Scalebound ו-Halo Wars 2

אי פעם תהיתם למה לפעמים משחק שאתם מחכים אליו כל כך נדחה באופן לא צפוי? Microsoft מסבירה הכל.

Aaron Greenberg, נשיא קטגורית המכירות של חברת Microsoft נתן הסבר רישמי לתופעה הזו.
קודם כל, חייב לציין שיצירת משחק ושיוקו זהו תהליך יצירתי ומסובך, בגלל זה הוא מספר שישנם תהליכים אשר יקרו נורא מהר ומצד שני ישנם דברים שיקרו לאט ולכן יכולים להיווצר עיכובים גדולים בתהליך

ארון גם אמר שברגע שהם עובדים על דבר כזה גדול ומרגש כמו משחק חדש או קונסולה חדשה, הם רוצים ליידע את המעריצים הכי מהר שהם יכולים ובגלל זה הם מכריזים על תאריכים שבפועל יכולים להיות לא ריאלים.

מה דעתכם על הסבר זה. הוא מספק לדעתכם או שאלה סתם תירוצים? ספרו לנו בתגובות

אודות תומר חסד

קוראים לי תומר, בן 17 מקיבוץ נידח בגליל העליון, גיימר מאז שאני זוכר את עצמי, אני התחלתי עם המשחק טקן 3 על הפלייסטיישן המקורי וכרגע חורש על Rainbow Six Siege, בעיקרון אני פריק גדול של עלילה ואני אעדיף משחק עם עלילה טובה מאשר משחק עם גרפיקה טובה

השאר\י תגובה