FROSTBITE
FROSTBITE

Frostbite – המנוע מוכן עבור מכשירים רבים

ל-EA יש נשק די רציני שזה מגיע למשחקי Mutli platform, הנשק הזה כמו כמובן מנוע ה-Frostbite שמאפשר להם בעצם להיות בכל פלטפורה רצינית עם המשחקים שלהם. כרגע משחקי EA תומכים בו ב-Xbox, ב-Playstation, במחשב, במגוון רחב של טלפונים ניידים וטאבלטים ולאחרונה גם במגוון רחב של מכשירי VR. מנכ"ל EA, אנדרו וילסון אמר דיבר לאחרונה על אסטרטגיה שלהם, זו שאמורה להתמודד עם העובדה שמשחקים היום משוחקים במקביל על פלטפורמות רבות וכמובן בלב הפתרון נמצא מנוע ה-Frostbite: "אנחנו מנסים להיות מוכנים לעולם שבוא כולם משחקים על כל מכשיר אפשרי, שחקנים עוברים ממכשיר למכשיר ורוצים את המידע ואת החוויה של אותו משחק בצורה אסינכרונית מעודכנת בכל מקום. יכול להיות שתתחיל לשחק על הנייד שלך ויכול להיות שתעבור למכשיר שתומך ב- 4K, יכול להיות שתרצה לשחק עם ה-Oculus או אולי עם ה- PSVR באותו משחק. אנחנו כמפתחים ומפיצים צריכים להיות מוכנים לזה ולספק לך ולחברים שלך את החוויה האידיאלית וזה מה שעומד בתשתית של המנוע. אנחנו מדברים על מנוע יחד שיכול להגדיר את הגרפיקה בהתאם ליכולות המכשיר שאתה משחק עליו, אנחנו לא מדברים רק על הקונסולות אלא גם על 40-50 מכשירים שונים שיתמכו בהצלחה".

הוא ממשיך : "אנחנו משקיעים המון בארבע, חמש שנים האחרונות בנושא ובעקבות זה גם הצלחנו לשחרר יותר משחקים ל-Xbox ול-Playstation מכל מפיץ אחר. אנחנו עוקבים איך ה-PSVR תופס תאוצה וגם ה- Google VR ואנחנו רוצים להיות מוכנים, המנוע חייב להיות מוכן לכל מכשיר שיבוא. אנשים רוצים לשחק בכל הזדמנות ולא רוצים לבזבז זמן ולכן משחקים על המכשירים הניידים תופסים תאוצה והחוויה צריכה להישאר בקצב. סנכרון מלא בין המכשירים כדי שהחוויה לא תיפגע".

לנו זה עושה רושם שחברות לוקחות רעיונות מ-Nintendo Switch, לא שזה דבר רע כמובן. נשאר לנו לעקוב ולראות איך EA ימשיכו לתמוך בריבוי פלטפורמות בעתיד הקרוב.

אודות גדי ברקוביץ׳

30+ שנות גיימינג וזה רק נהיה יותר חמור... גיימר מושבע , ספורטאי מפוספס, מנהל בכיר בעולם הייטק ואפילו אבא לשלושה.

השאר\י תגובה