Legend Of Zelda יציג שינוי קל למשחקיות העולם הפתוח

בזמן האחרון לא שמענו הרבה מ-Nintendo על הפיתוח של כותר ה-Legend of Zelda החדש ל-Wii U, אך שמענו המון על הקונסולה החדשה שלה, ה-NX. למרות זאת, לא חמקו ממוחי הטריילר המיוחד שראינו ב-E3 של 2014 וציורי הקונספט המרהיבים של האמנים העובדים על המשחק, אך דבר אחד שהשאיר אותי (ואולי גם אתכם) בפיקפוק קל לגבי הכותר החדש, הוא העולם הפתוח במשחק, ואיך הוא יוכל לשנות את הנוסחה מעט כדי להיבדל מים משחקי העולם הפתוח שמציפים את השוק.

ובכן, בראיון חדש עם אתר החדשות האמריקאי IGN, יוצר הסדרה Eiji Aonuma אמר ש-Nintendo תעשה דברים שונים עם הפיתוח של Legend of Zelda.

"קיבלנו קצת פידבק מ-Skyward Sword, עליו אנשים אמרו 'זה לא בדיוק משחק ה-Zelda שציפיתי לו, ציפיתי לעולם פתוח גדול יותר'." אמר Aonuma בריאיון. "לצערי, איני יכול להיכנס לפרטים אבל אני מקווה להכניס הפתעה, סוג של טוויסט, על המבט שלי על משחקי העולם הפתוח. אני מקווה שתצפו לכך."

468px-Wallpaper-Zelda-Skyward_Sword-1600x900

Aonuma גם הודה שצוות הפיתוח קורא המון ממה שהמעריצים חושבים על הסדרה- אבל זה לא אומר שהם תמיד יקחו את כל הפידבק שקיבלו, ויטמיעו אותו במשחק החדש.

"אם נכניס את כל מה שהמעריצים שלחו לנו הישר לתוך המשחק, לא יהיה אלמנט ההפתעה," הוא אמר. "אם יש תגובה המבקשת אלמנט מסויים, אני כנראה אחשוב 'למה לא לפרש את זה בדרך אחרת ממה שתצפו לה?' ככה אנחנו יוצרים אלמנטים חדשים במשחקי Legend of Zelda. אניי תמיד רוצה להכניס משהו חדש ומפתיע לכל משחק."

משחק ה-Legend of Zelda החדש צפוי להגיע בשנת 2016 ללא תאריך מדויק, ואושר שיגיע לקונסולת ה-Wii U של Nintendo, וכמובן שרצות שמועות שיגיע גם ל-NX.

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה