Mass Effect Andromeda

Mass Effect Andromeda – כל הפרטים החדשים

עכשיו שסוף סוף Mass Effect Andromeda הוכרז, מתחילים לזרום הרבה פרטים מעיינים. המפתחים מ-Bioware למשל מדברים על העובדה שהמשחק הוא משחק עולם פתוח, כזה שיש בו הרבה מה לעשות והרבה מה לחקור.

פרט חדש ומסקרן הוא דווקא העובדה שעל רוב הכוכבים שנחקור תהיה רמה כזו או אחרת של אויבים ובסיסי אויבים וכל זה ספציפית כמובן לאותו כוכב. הבמאי מאק וולטרס התייחס לסוגיה: "הבסיסים האלה הולכים להיות די גדולים ולא ממש יהיה קל לכבוש אותם ולנקות אותם, ברגע שתגיעו לאחד כזה, תצטרכו להיות ערוכים מראש לקרב ארוך, קרב שיהיה שילוב של דברים דינמיים וחלק שהוא מבוים. אם תרגיזו יותר מידי אויבים, תהיו מוכנים לזה שהם יפעילו את האזעקה ותצטרכו להיות מוכנים להתמודד גם התגבורת". בנוסף הוא גם מתייחס לעובדה שיהיו בוסים באזורים מסוימים, לא תמיד תהיו ברמה שלהם ולכן תהיה לכם האפשרות לחזור אליהם בשלב מאוחר יותר.

מבחינת מחקר נטו, יהיו דברים שתוכלו לחקור ולהחזיר לחללית, דברים שיעזרו לכם לעצב ולפתוח נשקים חדשים, שריון משופר וכו'. ה-Drop Zones יהיו נקודות ה-Fast Travel שלכם אבל אל תצפו שהם יופיעו לכם בקלות כל כך על המסך, תצטרכו לגלות אותם בעצמכם. כמו שאתם מבינים, הכוונה היא שהמשחק יהיה כמה שפחות ליניארי מהקודמים בסדרה. לפי ראיון שהמפתחים נתנו לאחרונה, יהיו הרבה משימות צד אופציונליות וכאלה שהן לא. הדבר החשוב אולי לזכור הוא שכמו משחקים כמו Skyrim, הנקודות לא מופיעות על המסך, רק מחקר ישיר יגלה לכם אותם כאשר תתקרבו אליהן וזאת כמובן תוספת מבורכת. פעולת ה-Scanning היא אחת המעניינות, היא כוללת כלים שונים שתאספו במשחק למחקר וגילוי, המכשירים שיגלו לכם מידע חדש ויתנו לכם רמזים נוספים על פיסות מידע אחרות שאולי עוד לא מצאתם.

מייק גאבל, המפיק של Mass Effect Andromeda אמר: "זה ללא ספק המשחק הגדול ביותר שיצרנו אי פעם בנוגע לכמות תוכן שהוא מספק. יש לחימה, יש פאזלים, יש דיאלוגים ובאופן כללי יש הרבה מה לעשות בנתיב הראשי ובנתיבים המשניים של העלילה של המשחק".

Mass Effect Andromeda צפוי לצאת ברבעון הראשון של 2017 למחשב, ל-Xbox One ול-PlayStation 4.

 

אודות גדי ברקוביץ׳

30+ שנות גיימינג וזה רק נהיה יותר חמור... גיימר מושבע , ספורטאי מפוספס, מנהל בכיר בעולם הייטק ואפילו אבא לשלושה.

השאר\י תגובה