קמפיין ה-Gear3 של חברת Samsung זכה באריה הברונזה בקאן

חברת Samsung השיקה פרסומת חדשה על השעון החכם החדש ה-Gear3 בישראל שזיכתה בפרס היוקרתי בפסטיבל קאן המפורסם

מהלך השעון החכם של Samsung ישראל זכה לישראל באריה הברונזה המפורסם מפסטיבל קאן שבצרפת. בחודש מרץ 2017 הושק בישראל השעון החכם של Samsung, ה-Gear3 המשלב קידמה טכנולוגית עם עיצוב של שעון פרימיום מסורתי. סמסונג ישראל יחד עם ליאו ברנט ישראל בחרו להשתמש בשילוט חוצות דיגיטלי בדרך יצירתית ואינטראקטיבית – כרזה אינטראקטיבית, המוצגת בתחנת אוטובוס. אחד היתרונות העיקריים של השעון החכם החדש הינו כאמור העיצוב. במסגרת הפעילות מתקיימת אינטראקציה בין השחקן שבכרזה לבין הנוסעים בתחנת האוטובוס המתאפשרת באמצעות live feed ומאפשרת לדוגמן מהכרזה להציג לא רק את המאפיינים המדהימים של שעון סמסונג החדש, אלא גם את עיצובו המרשים. לא אלאה אתכם בפרטים ופשוט אתן לכם לצפות בפרסומת המשעשעת והגאונית בעצמכם.

https://www.youtube.com/watch?v=cRzJ1Pcj-cA

אודות אור כהן

משנה לעורך הראשי בקטגוריית חומרה מנתניה אם אני לא כותב אני כנראה רואה סרט מדע בדיוני או משחק במשהו שקיבל ביקורות שליליות

השאר\י תגובה