אף אחד לא ינמנם פה! – השקה מחודשת ל-Sleeping Dogs

Sleeping Dogs
הערב יורד, אתה מסתובב בשוק המקומי ומעליך גורדי שחקים עצומים המכסים את שמי הלילה. מכל כיוון קוראים לעברך רוכלים המציעים את מיטב מרכולתם ואתה בשאננות מחייך ומחליט שתרצה לסעוד את ליבך באחד מדוכני המזון המפוזרים, לא לפני שתשבור את הרגליים בקומבו אומנויות לחימה מטורף ל-3 מאפיונרים מהמאפיה של הונג קונג.

בשנת 2012 חברת square enix (הידועה בין השאר מסדרת final fantasy, kingdom heart, dues EX ולאחרונה גם tomb raider) השיקה לעולם משחק מגוף שלישי המתרחש בהונג קונג הנקרא SLEEPING DOGS. במשחק אנו מכירים את השוטר הקשוח ווי שין (המדובב ע"י וויל יון לי שהופיע בלא מעט סרטי אקשן ביניהם וולברין וג'יימס בונד) שיוצא למשימה בה הוא שוטר סמוי בלב המאפיה של הונג קונג. שטח המשחק שלנו הוא ברחבי העיר הונג קונג ולרשותנו עומדים מגוון נשקים, מכוניות מהירות (יותר או פחות) וכמובן – זוג אגרופים ורגליים, כן כן, בניגוד לכל שאר משחקי העולם הפתוח הנשק העיקרי שלכם הוא אומנות לחימה וככל שהמשחק מתפתח אתם לומדים קומבואים חדשים, מכות חדשות ודרכים מעניינות לפרק לאחרים את הצורה. בנוסף, בין שלל המשימות אתם נדרשים לרצות גם את המאפיה וגם את המשטרה וכל זאת מבלי שידעו שאתם שוטרים סמויים, נחמד נכון? המשחק גרף תוצאות נחמדות ואפילו אוהדות, הסיפור שם טוב, מותח ששואב אותך פנימה והקצב של המשחקיות עושה את העבודה, אבל משהו שם הרגיש… לא מוכן, כמו אורז שלא בושל מספיק זמן.

הדור הבא של הבעיטה לראש
אז הדור הבא של הקונסולות הגיע והוא טומן בחובו עולם שלם שאפשר לנצל, הודות לכוח ולמערכות שנמצאות מתחת לפלסטיקה המהודרת, square enix החליטו שזה מה שהם עושים, הם לקחו את המשחק ושיפרו לו… ובכן, ה-כ-ל! הגרפיקה מפוצצת ומדהימה, כאילו נעשתה קפיצת מדרגה טכנולוגית, הסאונד הוקלט מחדש ניצול מלא של מערכות הסאונד (כדי שתרגישו שאתם ממש שם), המשחקיות שהייתה מעט מסורבלת פותחה אף היא והם מבטיחים חוויית קרבות חדשנית ומעניינת, "המסביב" פותח גם הוא – יותר אנשים שמתהלכים ברחובות, יותר רכבים על הכבישים, יותר סביבה חיה ונושמת כי כמה אפשר להרגיש לבד בעיר שאמורה להיות אחת מהערים היותר סואנות ועמוסות בעולם, יותר חפצים שאפשר להרוס כתוצאה מקרבות וכמובן – כמות א-ד-י-ר-ה של חבילות הרחבה עם פוטנציאל להפוך לאחד מהמשחקים היותר ממכרים שבסופם אתם שואלים את עצמכם "במה אני אשחק עכשיו?"

שורה תחתונה
אז אחרי בהייה עם חיוך טיפשי בטריילר שוב ושוב (ועל אף שסיימתי את המשחק בעבר) בא לי עליו, בא לי לחוות את הונג קונג שוב ולפרק במכות את כל מה שזז, לא זז ומה שאמור לזוז ובקרוב – לא. מתיחת הפנים הענקית שהמשחק עבר, בהחלט מוסיפה את כל מה שהיה חסר ומבטיחה חוויית משחק מהנה, ארוכה, סוחפת ומדהימה. אז כן, נראה לי שהפעם האורז בהחלט מוכן.

Banner special 02 by SneR85 - עותק

*המון תודה להד ארצי על סיפוק המידע!

אודות אבירם צדיקריו

אבירם צדיקריו קופירייטר, גיימר ותיק עם 30 שנות נסיון ויודע דבר או שניים, שאלות במייל, לא בשבת כי אני משלים שעות שינה. לייצירת קשר- [email protected]

השאר\י תגובה