Squad

Squad – רשמים ראשוניים מגרסה 3.0 החדשה שתעלה בקרוב

לאחר שעבדכם הנאמן סיקר את הגרסה המוקדמת של Squad במלואה, קיבלתי גם גישה מוקדמת לגרסת ה- Steam של Squad הלא היא גרסה 3.0 והשינויים כרגע, לפחות על פי החברה, הם בעיקר בתכנים.

השינויים הם:
-2 צבאות חדשים – הרוסים וה- Milita האמריקאית, כולל כלי נשק ומידול מלא של החיילים והמדים.

-3 מפות חדשות – Fools Road, אשר מביא אלינו בשעה טובה ומוצלחת גם את מזרח אירופה למשחק, Sumari Bala, שהיא מפה בעלת אווירה אורבנית, כוללת שוק קטן בתוכה והרבה יותר צפופה, והמפה השלישית היא Jensen's Range, מפת האימונים החדשה, כך שכעת כפתור ה- Training סוף סוף עובד וניתן לערוך אימונים אישיים לפני הקפיצה לשדה הקרב האמיתי.

-שיפור מערכת הטיפים והכיתובים במשחק על מנת לסייע לשחקנים חדשים להבין איך לשחק במשחק טוב יותר.

-בקרוב המשחק יגיע ל- Steam כך שבמקום להתחבר כל פעם עם שם משתמש וסיסמה לאתר של המשחק על מנת לבדוק אם קיימים עדכונים, כעת המטלה הזו תתבצע באופן אוטומטי לחלוטין על ידי תוכנת ה- Steam המוכרת לכולנו.

-הגבלת כמות האנשים שיכולים לשמש בתפקיד מסוים בתוך קבוצה, יסייע מאוד משום שלא ייתכן שכל חברי הצוות ישמשו כתומכי לחימה או כלוחמים, הקבוצות צריכות להיות להיות מגוונות והטרוגניות כמה שיותר על מנת שיצליחו במשימה בשטח.

-שיפור מערכת המעקב והפיצוצים במשחק.

להלן תמונות וסרטונים לגבי השינויים:

מערכת המעקב החדשה:

לצפייה ביוטיוב לחצו כאן.

פיצוצי הטילים:

לצפייה ביוטיוב לחצו כאן.

הנשקים הרוסיים וחייל רוסי בשטח מצילום מסך במשחק:
Squad

 

Squad

תמונות של המפה Fools Road:

Squad Squad Squad

תמונות מתוך המפה Sumari Bala:

Squad Squad Squad

תמונות מתוך המפה Jensen's Range:

Squad Squad

אז הכל טוב ויפה, הוסיפו מפות, נשקים, תמיכה וכו', אבל מה חשבתי על התפקוד של כל זה בפועל?
בגדול השרתים הם בעיתיים בלשון המעטה. השרת היחיד שהיה באמת טוב הוא שרת שיחסית, לא כל כך רחוק מכאן וממוקם בלונדון, שם המשחק עבד באמת בסדר וקצב הפריימים היה יציב, אך מכיוון שהקהילה קטנה השרת הזה לא תמיד פעיל ולכן ברוב הפעמים נאלצתי לשחק בשרתים רחוקים יותר שממוקמים בפינלנד ובגרמניה לדוגמה, וכאן העסק כבר התחיל להשתבש. קצב הפריימים קטן פי 2 מבמצב הרגיל, הפינג בשמיים וזה קצת מקלקל את העניין. אולי יוזמה של שרת ישראלי תסייע לפתרון הבעיה, אבל כמובן שזה לא אמור לבוא על חשבון בדיקת השרתים.

בפועל המשחק על כלל תכונותיו החדשות עובד די טוב והמשחק הקשה נהיה עוד יותר קשה, המפות נראות מאוד טוב ואני באופן אישי לא נתקלתי בבאגים ויזואליים בכלל במפות הללו ובמפות הקודמות. הנשקים הרוסיים נחמדים מאוד אבל היות ולא כולם מכירים את המדים של כל הקבוצות, היה נחמד אם היה קופץ חלון תצוגה לפני כל משחק שמציג דוגמה לחייל מקבוצה א' וחייל מקבוצה ב'.

Squad

כן, הכל עובד די טוב, והמשחק עם אחד הדירוגים הגבוהים בכל הזמנים בתולדות Steam Greenlight דוהר לכיוון הצלחה. אבל יש תכונה אחת שלצערי עדיין לא נראית באופק והיא התאמה אישית של כלי הנשק ותוספות של כוונות. מאוד קשה לכוון עם הכוונת הרגילה ולא ייתכן שהמשחק שואף להיות ריאליסטי ולא מאפשר לנו להחליף כוונת או להתעסק קצת עם כלי הנשק. לא אבקש מערכת להחלפת צבע הנשק או הכיסוי שלו, משום שאם תסתכלו טוב תראו שאצל הקבוצות הערביות למשל, מופיעים כיתובים בערבית על הנשק וזה דבר שהופך את המשחק למאוד אותנטי וחבל לאפשר למחוק אותו.

אבל הצעד המשמעותי ביותר, מבחינתי לפחות, הוא הכניסה לתוכנית ה- Steam Early Access, מהלך שהוא מחייב, וכעת לחברה המפתחת, לאחר שכבר מומנה בהצלחה על ידי הקהילה וזכתה לתמיכה, אין איך לחזור לאחור. פרט מעניין נוסף הוא שכל חברה שנכנסת לתוכנית מתבקשת לענות על מספר שאלות, ועל מנת לא לסבך אתכם אני אעלה כאן את הנקודות החשובות ביותר מן הדברים:
למרות שכרגע לוחמה רגלית היא הלוחמה המקובלת ואין עוד מלבדה, בגרסה הסופית של המשחק צפויים להיות לכל צבא כלי רכב ייחודיים משלו, החל מאופנועים שנחשבים לכלי הרכב הקטנים ביותר במשחק, וכלה בכלי רכב אוויריים שיתמכו בחיילים על הקרקע, כולל הליקופטרים ומטוסים.
גם מערכת בניית הבסיס במשחק משתפרת מפעם לפעם וצפוייה להגיע לשיאה עם היציאה הסופית של המשחק.

על פי הראיון, השחרור המלא ייערך בסוף שנת 2016, מה שאומר בעוד פלוס מינוס שנה מהיום. האם אתם חושבים שזה מספיק זמן להשיג את כל היעדים הללו, כולל תמיכה טובה יותר בשרתים? כתבו לנו בתגובות, הישארו מעודכנים לחדשות נוספות.

אודות Lidor

השאר\י תגובה